Diana Danielle, Farid Kamil putus?

Pada: Sabtu, 29 Januari 2011
Desas desus mengenai perpisahan cinta pelakon, Diana Danielle dengan pengarah muda, Farid Kamil mula beredar di internet. Umum sudah tahu yang mereka ini digelar pasangan bercinta, tapi bagi mereka berdua, mereka anggap mereka berdua cuma berkawan. Namun desas desus perpisahan itu berjaya diungkap sendiri Diana dalam ruangan khas kepada umum, dan bukan media. Kurang dipastikan apa sebab utama dalam perpisahan berkenaan.

Dengar-dengar sejak kehadiran Syamsul Yusof yang bergambar mesra dengan Diana telah menimbulkan rasa kurang enak Farid Kamil sejak kebelakangan ini. Lain pula kata orang, hal perpisahan itu terjadi disebabkan sifat kebudak-budakan Diana Danielle sendiri.

“Saya dah buat keputusan untuk putus dgn Farid Kamil. FYI, saya tegaskan, tiada orang ke-3, tiada sebab-sebab “luar” & terlalu personal untuk dibincangkan.”

“Itu orang cakap. Saya tak nak comment tentang “cakap orang”. Biarlah ” – balas Diana Danielle yang tidak mahu memanjangkan lagi isu ini.
Takpe lah Farid, bunga bukan sekuntum, boleh cari lagi juga kan. :)

Tag : , , ,

15 Komen

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:14 PG

bila pulak mamat dgn minah ni couple????

-curious-

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:43 PG

bagus diana..... farid kamil amatlah tak sesuai dengan awak...

Tanpa Nama 29 Januari 2011 11:31 PG

Well. Biasa terjadi . Slalunya artis ni hujung2 kahwin dgn org kenamaan dan org kaya2 dan tua....... Tua...... Takpe asal rumah besar, kereta mewah, wang juta juta... Anyway all the best 4 both of them..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 3:01 PTG

mmg la dia kebudak-budak kan bcoz umo dia baru 20..FK dh tua..dh 30 dh..
i dun like FK..bcoz dia smbg bngat..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 5:56 PTG

i luv both of them..sygnya mrk dh putus coz mrk bgi pinang dbelah 2..

(TT)

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:20 PTG

alamak...hrap2 bkn sbb komen ak kt pics diana syamsul d page fb diana ari tu...erghh...

Tanpa Nama 30 Januari 2011 4:14 PG

cun tapi perangai cam budak skolah tak guna jugak.

Tanpa Nama 30 Januari 2011 8:45 PG

DD bru je masuk umur 20 thn mmg la ade sifat kebudak-budakan lg. if FK mmg syg dy ptt trima la seadanya.hurmmm

*stuju juga kalu DD dgn SYberbaik semula tampak lebih sesuai.

Tanpa Nama 30 Januari 2011 2:48 PTG

Mereka mmg xsesuai bersama!.heheh
IRma dah putus..
Farid dah putus?
adakah cinta kembali bertaut?hehehehe
irma n farid sgt la sesuai

Tanpa Nama 30 Januari 2011 9:33 PTG

Sya suka tgok DD/FK bersama, so sweet sgat....
Sedih dengar berita mereka berpisah, dah takde jodoh....

Irma dah putus n Farid pun dah putus....

Mungkinkah di takdirkan mereka akan bersatu kembali?
Sangatlah sesuai.....

Tanpa Nama 31 Januari 2011 9:45 PG

mmg x ssuai pon dieorg nie...suke tgk FK gan irma...xpon FK gan lisa....huhuhuhu.....

Tanpa Nama 31 Januari 2011 10:23 PG

EX-GF FARID KAMIL = OZLYN (WIFE JOHAN RL), IRMA HASMIE, LISA SURIHANI & DIANA DANIELLE..EX-BF DIANA DANIELLE = SHAMSUL YUSOF & FARID KAMIL..HMM..NMPK GAYENYER FARID KAMIL DH MMG BYK SGT EXPERIENCE NGAN POMPUAN TP DIANA BRU NK KNL DUNIA..KEEP IT UP DIANA...

nanachukkie 31 Januari 2011 11:09 PG

yesss...sbnrnya aku sgt la x suKa c bdK hingusan ne ngan FK..x sesuai la kataka..aku lebih suka FK ngan lisa surihani..itu yg cOrrecT..hahaaa..coNgrats la..huhuhuuu..

Tanpa Nama 2 Februari 2011 11:57 PG

biasalah adat bencinta..mula2 mmglah semua ok' last2 ko' hehehe..mungkin bukan jodoh durg ni mesti ada lg ppuan atau llaki lain milik durg nie...hehehehe

Tanpa Nama 5 Februari 2011 1:04 PTG

A'ah..Sokong sgt...FK ngan Lisa lg sesuai...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..