Ainul Aishah dengan kekasih baru!

Pada: Khamis, 27 Januari 2011
Ainul Aishah yang pernah dikaitkan bercinta dengan vokalis kumpulan Hujan, mengakui pernah menjalinkan hubungan cinta bersama bekas gitaris band, Couple, Ojoe, namun malang baginya, apabila hubungan itu tidak seperti yang diharapkan, macam biasa, 'break'. Kini Ain sudah bahagia bersama kekasih barunya, Ben Daniel. Biarpun masih belum merancang untuk meneruskan hubungan itu ke ikatan yang lebih serius, Ain mengakui mendapat restu yang kuat daripada keluarganya.

"Alhamdulillah, keluarga saya tidak menghalang hubungan kami, lagipun Ben sudah banyak kali berjumpa ibu bapa saya, dan mereka merestui hubungan kami berdua. Kami masih belum berfikir untuk bertunang apatah lagi berkahwin, sebab masing-masing masih sibuk dengan kerjaya sendiri, dan kami juga sebenarnya dalam proses mengenali hati budi masing-masing, tapi kami bersyukur kerana keluarga sangat memahami keadaan kami sekarang.

"Saya suka Ben, sebab pada saya dia seorang yang sentiasa tenang, bijak dan adakalanya manja. Sebenarnya, saya sudah lama mengenali Ben, iaitu sekitar tahun 2009, tapi ketika itu kami tidak begitu rapat, selepas saya putus cinta bersama Ojoe, barulah saya mengenali Ben secara lebih serius," jelas Ainul Aishah kepada ManggaOnline.

Tag : , , ,

10 Komen

Tanpa Nama 27 Januari 2011 2:34 PTG

sedap la tangan kanan 2...

Tanpa Nama 27 Januari 2011 2:45 PTG

XSUKA AINUL

Tanpa Nama 27 Januari 2011 4:27 PTG

hurmmm bagai2 laa artis ni...

~FA~

comel 27 Januari 2011 4:46 PTG

pakaian sopan tapi..
tangan bf dia terkena tuuut....
ish2..renung2kan dan selamat mengamalkan...

----- akak comel -----

Tanpa Nama 27 Januari 2011 8:30 PTG

x minat la dia nie...

ComOt 27 Januari 2011 9:03 PTG

kat FB dah lama dah bersemi (cewah). admin je lambat

Tanpa Nama 28 Januari 2011 4:58 PTG

DA LAME LA DIE COUPLE NGN BEN NII .

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:47 PG

tangan kanan kena boobs.........

Tanpa Nama 9 Februari 2011 3:31 PTG

tak femes pun

Tanpa Nama 12 Februari 2011 1:06 PTG

i dont like her. bukan bgus mne pun blakon, gosip je lebihh

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..