Pesanan Shahir kepada peminatnya

Pada: Khamis, 30 Disember 2010
Shahir muncul dalam video klipnya ini untuk menyatakan dan memberikan ucapannya semenjak spikulasi kehilangan Shahir baru-baru ini. Kata Shahir dalam video ini, dia mengalami penyakit yang tidak diberitahu. Serius atau tidak penyakit itu, cuma dia dan beberapa orang sahaja yang tahu. Disebabkan itulah segala perancangannya dalam beberapa aktiviti terencat dan sehinggakan dia dianggap mengalami masalah disiplin.

Kepada peminat Shahir, ini adalah video khas daripadanya untuk anda. Semoga teribur dan terubat rindu yang lama.

Tag : , , ,

7 Komen

comel 30 Disember 2010 3:10 PTG

i love u shahir..
u hensem lah...
muah muahh...

----- akak comel -----

ash.ush.ish 30 Disember 2010 5:57 PTG

apsl iklan x senonoh je kat blog ko izyan? malu aku. dah x macam blog gosip tetibe ade iklan tayang buah dada. sib baik x nampak yg kecik tu skli.

Cik Nursya 31 Disember 2010 12:45 PG

Moga Shahir sihat slalu..

Tanpa Nama 31 Disember 2010 1:41 PG

mane puting tetek tu? xnmpak pon!!

Tanpa Nama 31 Disember 2010 8:01 PG

alhamdullillah..kebenaran dah terbukti,shahir bknnya ada mslh disiplin sperti yg dicanang ramai..jgn sbb xsuke seseorg artis kite mengandaikn yg berlebihan.lyn biase2 sudah..

Tanpa Nama 31 Disember 2010 9:34 PTG

moga shahir sukses n tabah hadapi dugaan dunia seni..of coz menang AJL nnt..i love u...hahha

Tanpa Nama 3 Januari 2011 9:11 PG

penyakit TIBI kot sbb tu xbg tau..nnt org takot nak dekat ngan dia ahahaha

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..