Gambar Catriona, Norynn di SEMANIS KURMA

Pada: Jumaat, 31 Disember 2010
Rancangan bual bicara yang menarik di Astro yang dihostkan oleh penceramah bebas, Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood dan suaminya iaitu Semanis Kurma sememangnya sebuah rancangan motivasi yang membina. Apatah lagi yang melibatkan isu-isu harian manusia. Baru-baru ini Semanis Kurma telah menjemput dua orang artis yang cukup terkenal dalam bidang lakonan Cat (Catriona Ross) dan Norynn Aziz.

Kedua-dua artis ini bertrampilan ayu dan bertudung, seperti sedia maklum Cat memang dah bertudung selepas kahwin. Mereka dibual biacara mengenai tajuk 'Tutup Buku Lama, Buka Buku Baru'. Mungkin inilah hakikat sebenarnya setiap manusia ada kesilapan/pengalaman lalu yang mungkin harus diperbaiki untuk masa depan yang cerah.

Tag : , , , ,

16 Komen

Tanpa Nama 31 Disember 2010 4:28 PTG

alhamdulillah .. suka tgk cat ...

Tanpa Nama 31 Disember 2010 5:19 PTG

bkn ke tv9?

Tanpa Nama 31 Disember 2010 6:55 PTG

canteknyaaa cat!!

Tanpa Nama 31 Disember 2010 8:45 PTG

mmg la kat tv9 semalam..
cat sgt cantik..
semoga perubahan anda berdua berkekalan..amin

Tanpa Nama 31 Disember 2010 9:26 PTG

masha-ALLAH cantik cat bertudung...inilah betul2 wanita muslimah..

Tanpa Nama 31 Disember 2010 10:20 PTG

alhamdulillah,


tahniah unt cat ngan noryn, tapi penampilan noryn benar2 mengejutkan...apa2 pun bagus n syabas for noryn...pelan2 jadi muslimah sejati...hope dapat tutup semua lagi bagus!!!


syabas..welcome to muslimah sejati club..amin






takut dosa

Tanpa Nama 1 Januari 2011 1:26 PG

bile tgk cat b'cakap.. bleh rase keinsafan beliau... tp ble part noryn, rase mcm kureng ckit... apa2 pn, tahniah!

Mantra 1 Januari 2011 4:56 PG

Setiap orang akan ada buku lama dan buku barunya...
Pengalaman yang mematangkan mereka...

shinoda 1 Januari 2011 10:16 PG

ayo.. TV9 la....da terang2 ade kt ctu tunjuk...huhuhuhu

Tanpa Nama 1 Januari 2011 1:54 PTG

adohai writer nie..asik tersasul jer..
dah terang2 tv9 boleh plak tulis astro...

cik izyan 1 Januari 2011 4:55 PTG

sorry ler erk.. kt sabah tv9 still gna astro..

wadi 2 Januari 2011 3:05 PTG

never seen the story...but i dont get it. what motivations can they give?

Tanpa Nama 3 Januari 2011 9:11 PG

noryn tu pakai tudung ke mcm tu???mcm aci india...

Tanpa Nama 3 Januari 2011 11:28 PG

tahniah cat buat perubahan yg betul berlandaskan tuntutan syariat Allah.. tp si noryn ni confuse plak. berubah jd paderi ke nak ikut islam yg btl. tudung macam paderi ja. nak berubah itu bagus tapi kene menuntut ilmu sket supaya tidak menyimpang dari landasan yg btl.

Tanpa Nama 3 Januari 2011 4:54 PTG

alhamdulillah...akhirnya tuhan dah bagi petunjuk dan hidayah pada kedua mereka...amin...

**AKAK BELANG**

Tanpa Nama 4 Januari 2011 9:15 PG

Cat dulu pernah xcident, mgkin dpt hidayah dr situ. Alhamdulillah dpt petunjuk terus berubah. Noryn pakai tudung ala2 siti, harap dpt hidayah lagi dr Allah s.w.t. Amminnn.....

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..