Apa dah jadi dengan perut Elly Mazlein?

Pada: Rabu, 29 Disember 2010
Aik apa dah jadi dengan perut pelakon Elly ni? dah mengandung ke? tapi belum nikah lagi kan. Pelik bin pelak ni. Berita perkahwinannya memang belum ada lagi. Aish, mungkin ini sekadar bentuk badan Elly ketika shoot filem/drama kot, mungkin memegang watak ibu mengandung. Tak pun sesi photoshoot yang mengenakan fesyen yang ketat sampai ternampak sangat bahagian perut tu. Apa-apa pun kita mesti fikir positif, tak juga mahu kisah pelakon Eja yang lalu berulang kembali, nanti ada yang melepas. hehe.


Tag : , , ,

17 Komen

Tanpa Nama 29 Disember 2010 12:16 PTG

buncit kot....(think positive)

**AKAK BELANG**

Tanpa Nama 29 Disember 2010 1:15 PTG

kembung agaknye...mak die x bg minum gripe water la tu...

Tanpa Nama 29 Disember 2010 1:37 PTG

haaa....biar betul.... :O tapi memang penah ada gossip dia dh kawin dulu..tp dia tk mengaku.

Tanpa Nama 29 Disember 2010 1:53 PTG

Bukan mengandung, tapi buncit gamaknye.

Ditambah dgn fabric n pattern yg camtu, menampakkan ilusi perut dia besar.

Tanpa Nama 29 Disember 2010 5:20 PTG

she's really pregnant.

Tanpa Nama 29 Disember 2010 7:44 PTG

dia mmg berisilah(gemuk)..sbb 2 perut dia pun buncit..tp xtaulah klu #5 tu betul..
*dia dh nikah ker?

(TT)

Myra DoLce 29 Disember 2010 7:51 PTG

huhu...
xminat

Tanpa Nama 29 Disember 2010 10:32 PTG

elle mazlin dah kawin..tp x nk bgtau org...sbb takot saham jatuh kot...

Tanpa Nama 29 Disember 2010 11:04 PTG

pewot muncit mcm pewot aku gak..aku muncit cm 2 la...kurang sit up

Tanpa Nama 30 Disember 2010 3:04 PG

apa yg aku tahu dia kawen dgr org kenamaan...maybe jadi 2nd wife...sbb tu xnak heboh kat org ramai...wallahualllam

Tanpa Nama 30 Disember 2010 10:15 PG

perut buncit sbb minum air berais kot..
neng kali pkai le korset xpon bengkung..
bg ade shape blik perut 2...
blum kawen n ade ank lagik perut dah buncit ngalahkan org beranak 4..
doyai...xpon pkai baju yg loose2 kit..so perut buncit 2 xle terjojol

Tanpa Nama 30 Disember 2010 11:40 PG

cam pregnant ja
xkan buncit smpai mcm 2(2nd pic)
klau buncit lpas bersalin kowt la...
haihhh...plik2

Tanpa Nama 30 Disember 2010 9:25 PTG

x ler cun sgt pun...buncit pun x obvious.ok ler tu..

-+ve

Tanpa Nama 31 Disember 2010 10:06 PTG

klakar lah komen no 2 tu

Tanpa Nama 1 Januari 2011 10:04 PTG

ekceli dia dah kawen la ngan somebody from Seb Perai Utara..Dato' Tut....kwn i, kwn kpd dato' tu,bg tau..dah lama dah ler..Wallahu'alam..kalau kwn i tipu, tipu lah i...

Tanpa Nama 2 Januari 2011 7:04 PG

memang dah kawin kot.. terserempak ngn elly mazlin kt Qsbaymall penang ngn someone dulu.. rasa btulla dia kawin ngn org penang..myb saja dia tak bgtau..

Kiera Qaira 8 Januari 2011 6:37 PTG

ade aku kesah..
ttp suke dye kahkah..:D:D

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..