Nanu Baharuddin, Ady Putra buat aksi panas!

Pada: Ahad, 24 Oktober 2010
Siapa tidak kenal dengan pengacara dan juga pelakon, Nanu Baharudin yang sekejap ada sekejap ada. Kalau tidak silap, Nanu dan Ady Putra telah pun melakukan aksi panas atau aksi ranjang mereka. Wow, memang amat menarik dan terkejut apabila mendengarnya. Jarang-jarang dengar berita seperti ini. Apatah lagi Ady Putra merupakan seorang suami. Nanu pula buat untuk pertama kalinya melakukan aksi itu.

Tapi jangan fikir yang lain-lain pula, mereka berdua buat aksi panas tu dalam sebuah babak untuk filem Haq yang bakal ditayangkan pada 27 Januari 2011 tahun depan. Kata Nanu, adegan tersebut merupakan pengalaman pertamanya melakonkan aksi ranjang setelah 20 tahun bergelar pelakon. Semasa latihan adegan itu sahaja Nanu sudah berpeluh-peluh kerana takut, cemas dan gementar terutama berdepan dengan Adi Putra. Namun filem ini sudah/masih lepas dari tapisan Lembaga Penpisan Filem (LPF).

Tag : , , ,

24 Komen

Tanpa Nama 24 Oktober 2010 10:47 PG

perluka zaman skrg...melakonkan scene2 panas ni...
quality filem buka terletak pada aksi2 panas..
scene2 ini just nak menarik org muda tonton ja..tp quality &^%^&$&

Tanpa Nama 24 Oktober 2010 11:18 PG

ems esok

Tanpa Nama 24 Oktober 2010 12:01 PTG

nak ikut flm luar la tu...

Tanpa Nama 24 Oktober 2010 12:15 PTG

x perlulah masukkan aksi2 ini dalam filem malaysia..x tau kah masalah sosial sekarang berada dalam tahap serius?? apa jenis pengarahlah cam nie.. cari untung tahu dia..

Tanpa Nama 24 Oktober 2010 1:42 PTG

cuaca panas...aksi panas...jgn panas ati plak ye nati...hehe

-awex gaban-

jerawat 24 Oktober 2010 2:00 PTG

kenapa laa perlu aksi ranjang...pastu perlu ker nk citer kt org ko berlakon aksi ranjang...halal kah duit hasil berlakon di ranjang itu???? pyong

@zReENy 24 Oktober 2010 2:28 PTG

dunia nak kiamat...tu je!

Tanpa Nama 24 Oktober 2010 9:31 PTG

Kat Malaysia ni, semuanya boleh. Ada fulus semua lulus.

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 1:33 PG

"Nanu sudah berpeluh-peluh kerana takut, cemas dan gementar terutama berdepan dengan Adi Putra."

W o W!!!ingatkan takut ALLAH sebab buat dosa..ish..ish..ishhh...SEMOGA ALLAH MERAHMATIMU..

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 8:12 PG

secen panas tu sengaja nanu buat pasal dia dah tua..jadi nilah masanya dapat rasa badan adi putra, padahal secen tu tek perlu diadakan pun. pompuan klu dah tua memang gatal.

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 10:54 PG

haiz kenapalah macam gini.. aper nak jadi

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 11:01 PG

rasenye x payah adegan panas nk ikut stail org putih laaa...kite kan org melayu jgn lah terikut2 sgt dgn filem luar..kite semua penonton nk melihat filem yg bermutu dan berkualiti bukan nk tgk aksi panas2..pikir2 laaa

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 11:08 PG

oo x tayang lagi ka crita tu..ingat dah.. patut x besa dgr pon..

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 11:21 PG

takot berpeluh2 sbb lame xdapat kot..kihkihkih...

V.I.C @ D.I.A.N.A 25 Oktober 2010 11:35 PG

Kita nak ikut Mat Saleh la ni... mesti ada panas2 sket dalam filem nak kasi laris...
Satu hari annti jangan yg panas2 ni yg terlebih dari jalan cerita sudah le..

n!da 25 Oktober 2010 12:34 PTG

bodo! sume nk ikut yahudi.
skg filem mesia pn nk kene ade adegan ranjang ke? xmalu ke???!!!!!!!!

dem

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 12:54 PTG

kalau cerita cm hampas x guna gak..kadang2 adegan yg x perlu di masukkan juga sbg pelaris

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 1:50 PTG

ha..klu y ni kna tpis..hehehe

aje.. 25 Oktober 2010 2:31 PTG

betul ke???ntah2 org sj je wt fitnah..xelk cm 2...

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 5:36 PTG

ala, malaysia nk kena laknat lah tu.. alang2 ko buat lah filem porno terus... baru gempak 1 malaya...

Tanpa Nama 25 Oktober 2010 6:05 PTG

katil sgt berguna dalam sebuah filem

miss meluatz 25 Oktober 2010 10:45 PTG

DAH TUA2 PUN, MASIH X INSAF LAGI KER?

MENONGKAT LANGIT KER HAPER!!



pelik tpi berdosa, itulah hakikatnyer

Tanpa Nama 26 Oktober 2010 8:51 PG

buat la cerita pasal masjid ke pasal solat ke...gerenti pengomen² kat cni jd penonton pertama...hipokrit je korang ni...kat cni kutuk tp dlm hati x sabar² nak tgok...kalo tgok adegan comolot je pon dah x berkelip mata...

Tanpa Nama 21 Disember 2010 11:37 PTG

korang jangan cakap la..
korang tgok gak benda2 mcm tu walau kat ctew lain pun..
blew korang dah tgok korang dah kira bersubahat..
makanya~fikir-fikirkanlah sebelum berkata-kata..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..