Siti Nurhaliza mengidam sesuatu

Pada: Isnin, 27 September 2010
Apabila tertera sahaja perkataan mengidam, pastinya tidak dapat mengelak dari berbicara tentang wanita hamil. Dalam diam-diam, rupanya penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza sedang mengidam. Selalunya, wanita hamil akan mengidam sesuatu yang pelik-pelik. Namun berbeza dengan penyanyi lagu Biarlah Rahsia itu. Siti sendiri mengakuinya, sewaktu ditemui di rumah terbuka Enfiniti Vision Media, anjuran Datuk Seri Effendi Norwawi dan isterinya, Datin Seri Tiara Jacquelina di Kota Kemuning baru-baru ini.

“Ya, memang benar. Siti sedang mengidam.” ujar Siti membuka rahsia.
“Tetapi bukanlah hamil. Sebaliknya, Siti hanya mengidam iPhone 4. Lebih-lebih lagi bila melihat model telefon bimbit pintar kegilaan dunia itu berada di depan mata Siti.” ujar Siti mematikan topik dirinya sedang hamil. -Gua

Tag : , , ,

26 Komen

Tanpa Nama 27 September 2010 11:29 PG

apehal??!!!

Tanpa Nama 27 September 2010 11:32 PG

nak amek publisiti..huh!!!!

-awek comel-

Tanpa Nama 27 September 2010 11:37 PG

balasan utk peramapas..sampai skng mandullPADAN MUKA.

Tanpa Nama 27 September 2010 11:48 PG

hahahaha
dato` k x nk anak ngn siti la 2......

Tanpa Nama 27 September 2010 11:53 PG

nape nak sumpah org mandul2 ni???kalau 1 hari nanti awak kt tempat dia or org yg jd second wife bru awak tahu...time tu confirm awak diam jer kot ....makan hati dengar org lain pulak sumpah awak mcm tu....

Tanpa Nama 27 September 2010 12:02 PTG

Tak elok mempermainkan benda2 ketentuan Allah macam ni. Datuk Siti ini kalau tak mau anak jangan cuba nak mempersendakan perkara macam ni. Allah tu maha kaya. Tak berzuriat ko sok bila dah tua baru nak sedar. Laki ko tu boleh cari lain anytime bila nama ko dah tenggelam.

Tanpa Nama 27 September 2010 12:09 PTG

#3 tu memandai je jatuhkan hukum kat org...
org mengandung x semestinye mengidam nak makanan...bende pon bole,perkara pon bole...cth mengidam nak tido kat hotel 5star ke...mengidam nak drive ferarri ke...

Tanpa Nama 27 September 2010 12:56 PTG

#3 : padan muka ko, org kutuk ko lak.. suka hati ko je nk ckp org.. org yg x rampas laki org pun ade gak yg xde rezeki anak la ngok. dh ketentuan drNya, lom ade rezeki... pk dlu sblm nk ckp..

Rabia 27 September 2010 3:51 PTG

Saye ngidam makan laksa tiap2 minggu

Tanpa Nama 27 September 2010 4:00 PTG

saya pula mengidam dekat siti ... mcm mana tu? ke siti mengidam dekat saya?

Rashdan (bukan nama sebenar)
Bandar baru bangi
Kelisa D-sport

Tanpa Nama 27 September 2010 4:05 PTG

yang marah kat #3 tu pun mesti perampas laki org jga kan..Lepas tu da mandul gak kan..padan la muka korang.Setuju ngn #3.

Tanpa Nama 27 September 2010 4:45 PTG

ape benda la pasal artis pon nak gaduh2..siti tu bkn kenal korang pon...korg pon kenal pada nama je...korg kutuk @ benci die berguni2 pon..duit dia xluak sesen pon...xyah la nak gaduh2...kita lihat,tengok dan dengar je la..nnt kata xup-to-date lak...

Tanpa Nama 27 September 2010 4:50 PTG

saya mengidam ayam goreng. xde sape2 ke nk wat gosip nih?

Tanpa Nama 27 September 2010 5:44 PTG

yang kutuk2 2 makin bertambah rezeki dato siti....dan si kaki kutuk 2 making kurang pintu rezekinya...kite hidup kat dunia sekejap je...esok lusa mana tahu temu ajal x dapet nak minta maaf.huhuhuhuhu

Tanpa Nama 27 September 2010 11:38 PTG

#3 tuuu...nmpk sgt kaki dengkiii!!! sbb #3 tak bertuah mcm dato ct...btol x... waaaahhhkhkhaaaa....

zack.zana 28 September 2010 12:50 PG

ak x mengandung pown mengidam iphone 4.hehe.ad sesape nk belikan untk ak?

Tanpa Nama 28 September 2010 8:15 PG

#11,aku #7...dah kawen tp dgn si bujang dan anak nak masuk yg ke-3 ni...sesedap jari je menaip ek ko nih...buat ayat xnak pk dulu ke??haisshhh sian kat ko...

Tanpa Nama 28 September 2010 8:53 PG

aik... da kaya raya takkan ler tak blh nk beli Iphone4 sebiji kot..... mmg cari publisiti murahan...

Tanpa Nama 28 September 2010 8:59 PG

Kena ingat yer bertambah rezeki tu pun satu ujian juga kalau dia tak muhasabah diri. Lupa diri ker tak. Bukan bermakna sengsara tu Tuhan sesaja nak musnahkan hidup kita. Allah tu maha adil. Hukum alam ini juga adil, dia beri sesuatu pastinya dia akan ambil juga sesuatu. Tak semua orang minat iPhone tu walaupun mampu. Tak perlulah menunjuk-nunjuk sangat hal kebendaan ni. Kena ingat ada orang nak makan pun susah.

Tanpa Nama 28 September 2010 10:52 PG

Siti kan byk duit, takyah lah mengidam2.beli je lah..org yh mengidam2 ni kalo benda tu susah nak dpt..kalo dh byk duit buat apa nk mengidam2..apa lah Siti nih!!!

Tanpa Nama 28 September 2010 2:07 PTG

Ahhh...setakat iPhone 4 tu, tak payah la kecoh2.

Aku ni pun mampu tp tak berminat lansung.

Tanpa Nama 28 September 2010 8:18 PTG

hish siti ni... kan ckp tu satu doa... kalau betul dia nak sgt mngandung... bila org kata dia mngandung.. jawablah... AMIN... smoga Allah makbulkan doa kamu... bkn jwb ngan TIDAKLAH... SITI BUKAN HAMIL... hmmmmmm...

yanz 30 September 2010 6:55 PTG

adakah kita rasa patut mengutuk org lain?
adakah diri kita ni sempurna disisi Allah?
fikir2 kn lah..selamat beramal..

Tanpa Nama 30 September 2010 11:45 PTG

biasala siti..penuh dengan publisiti..huhu.. org lain mengidam iphone tak kecoh pon!

Tanpa Nama 1 Oktober 2010 9:25 PG

Apalah korang2 ni yg suka sgt tanya psl Siti mengandung ke tak..anak tu bkn bole dibuat2..kita manusia hanya berusaha..hanya Allah S.W.T yg menentukan..Badan gemuk, bole kita exercise untuk kurus, Kulit gelap bole kita cuba cerahkan..Untuk dpt anak, mcmana sekali pun kita usaha kalo blum lagi apa lah kita sebagai hamba Allah S.W.T bole buat..Allah S.W.T tahu apa yg terbaik utk kita..Untuk Siti banyak bersabar k..bila tiba masanye insyaAllah Siti akan mengandung..jgn tension2 k..mulut manusia mmg tak bole di tutup..


-Ceria ceria kan diri anda.bersyukurlah apa yang kita ada sekarang ni-

Tanpa Nama 1 Oktober 2010 3:47 PTG

Tiada istilah mandul sebenarnye..tiada manusia yg mandul kt dunia ni..ingtlah, kalo kita mengandung bkn bermakna kita pandai r subur, itu kerana Allah S.W.T nak beri kita anak..jgn kita menghina pada org yg blum ader anak lg..Allah S.W.T beri manusia rezeki yg berbeza- beza..Allah S.W,T bole beri dan bole ambil balik..jadi kita jgn riak or takbur dgn apa yg kita ada..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..