Rozita Che Wan dalam majalah EH!

Pada: Ahad, 26 September 2010
Bukan main lagi artis sorang ni, makin sisa-sisa waktunya sebelum bersara ini, Rozita makin laku pula, banyak tawaran menju ke tempatnya. Dan yang terbaru adalah menjadi cover untuk majalah EH keluaran edisi Oktober 2010. Sungguh anggun bak bidadari syurga duniawi. Putih melepak, seksi mengoda, fesyen tertawan. Apatah lagi dah sah memamng kreativiti desinger majalah Eh berkenaan, menggunakan photoshop agar ia nampak lebih colourfull dan lebih lightning.

Tag : , , ,

37 Komen

Tanpa Nama 26 September 2010 11:06 PG

org mcm ni xde kt dunia seni pon xpe .

Tanpa Nama 26 September 2010 11:08 PG

perut besar sikit.

edznieyra_adz 26 September 2010 11:16 PG

Cun giler....Semoga trus sukses dlm bisnes pas tinggalkan dunia seni~~~

Tanpa Nama 26 September 2010 11:30 PG

fuhhh..pompuan tengok pn trliur..ni kan pulak kaum adam..mak ooi menggoda nyer..

Tanpa Nama 26 September 2010 12:49 PTG

malu kalau aku tgok mak aku pakai mcm nie...berkemban

Tanpa Nama 26 September 2010 12:51 PTG

telanjang la senag cik rojita oiiii...

Tanpa Nama 26 September 2010 1:26 PTG

menyampah.....xsedar diri langsung...ngat la kita ni xtau mati bila....kalu x sempat taubat xtau la...tlg la jaga maruah.,..anak dah besar,...

Tanpa Nama 26 September 2010 2:13 PTG

perut cam boncet je....
hahahaha

qq lala

Tanpa Nama 26 September 2010 2:42 PTG

heee bju ape lah yg die pkai tu..mcm kain langsir je..skali tgok mcm bju bkemban kt bilik air pon ade.

Tanpa Nama 26 September 2010 3:47 PTG

xde maruah diri...malunya aku sbg kaum hawa...

Tanpa Nama 26 September 2010 3:50 PTG

ibu tlggg cek maluuu kt skola owg dk kta kt cekk..cz ibu seksi ngat ehh..ibu xmalu tp cek malu..

Tanpa Nama 26 September 2010 6:11 PTG

Inilah dikatakan melayu meniru yahudi.Satu tiruan yg sangat tepat..sehingga kita x tahu dmana ciri islam artis ni...xda langsung...mungkin sy x nampak..
dahlah pakai cincin di ibu jari...menyerupai betul orang yahudi. sbb org islam ditegah memakai cincin di ibu jari....
pakaian org yahudi memanglah vogue...agaknya dia ni seronok tunjuk bentuk badan biar orang lelaki terliur dan perempuan terancam....dalam x sedar dia mengajak kita semua terjun dalam neraka bersamanya...marilah kita sema tingkatkan doa agar artis ni dan yg x sedar diri dberi hidayah oleh yg Maha Esa...
Teringat si artis penyanyi yg selalu pakai ketat ketat macam ni...kesudahan terlibat dalam kemalangan...Allah ambil anak tersayang dan tarik kbanyakan nikmat dan rahmat yg dberikan secara serentak...
Insaflah cepat sebelum Allah murka lebih dalam...

Tanpa Nama 26 September 2010 7:17 PTG

Pn. Rozita..saya harap awak berubah la lepas awak tinggalkan dunia seni... anak awak pun dah besar tak salah nak bergaya tapi tutup la aurat... awak pun dah penah g umrah patutnyer awak berubah ni tak makin teruk pulak saya nampak...

Tanpa Nama 26 September 2010 7:54 PTG

kalau x silap, dia dah g umrah kan?... lps ni kalau tinggalkan dunia seni tetiba plak pakai tudung, msti ayat dia cmni, "sy sebenarnya mmg dah lama berhajat nak tutup aurat"...
sblm nak tggalkan dunia seni, kumpul dosa pepuas dulu kot.... mg2 ko insaf Makcik!!!

-Ekin Jongang-

Tanpa Nama 26 September 2010 9:47 PTG

komen 12= bkn ibu jari lh jari telunjuk

Tanpa Nama 26 September 2010 9:49 PTG

nak bersara...!!! besara jerlah..... nak kecoh satu dunia. org macam RCW ne ade@tak ada dlm dunia seni sama jer... MACAM XUJUD JER tak best langsung b'lakon macam MANGKUK JAMBAN TERSUMBAT.asyik nak tayang body jer.sian anak yg belajar form 2 kat MRSM BENTONG mesti member asyik dok tanyer pasal mak dia kat sekolah.....!!!!!!

Tanpa Nama 26 September 2010 11:30 PTG

aku rasa dia nie brlakon x la best maner..cam hampeh jer..rasanya dr ari tu lg dia dok jaja kisah nk brsara..dia igt dia tu vvip ke apew..kontroversi jew lebih achikk nie..

Tanpa Nama 27 September 2010 8:02 PG

seksi nyer...sape makcik ni?x kenai la...lol

Tanpa Nama 27 September 2010 9:37 PG

bosan betul dia nie..dah 10 kali dgr kt nak bersara..tp x bersara jugak..kecoh je lebih..berlakon x la smpai mana..

Tanpa Nama 27 September 2010 9:55 PG

Pehhhh... meletop!!!!!!!!!!

Leeya sakura

Rabia 27 September 2010 10:15 PG

Tak setanding artis hollywood pn. Muka class tp body kne modified sikit tang perot tu nampak bukit

Tanpa Nama 27 September 2010 10:20 PG

dia dah gi umrah ke? Ingat lagi statement dia kata nak pakai tudung lepas balik dari umrah tak silap aku

Tanpa Nama 27 September 2010 11:53 PG

elek...baju cantik tpi perut buncit tu tak yah la pkai camtu..memalukan aje.

Tanpa Nama 27 September 2010 12:08 PTG

No #1 kononnyalah kan baik sesempurna manusia....tapi mata terjojol juga tengok. Kalau tak terjojol tu tanda tak bernafsu. Atau ko tu Nyah jeles dgn si Rozita tu. Kalau ada poster besar nak gak tampal dalam bilik buat ransangan minda....hehehe.

Tanpa Nama 27 September 2010 12:10 PTG

ade bentuk tp x cantik...tp xpe la sbb die dah penah beranak...lain la kalo anak dara...

Tanpa Nama 27 September 2010 3:47 PTG

byak sungguh dosa yg dtanggung penulis...ini yg dia mntak..sbb tu dia mnulis gossip pasal org lain..

Tanpa Nama 27 September 2010 4:17 PTG

cam nyah pon ade

Tanpa Nama 27 September 2010 5:22 PTG

patutnya selamat tinggal dunia seksi.. bknnya dunia seni.. hmmm

Jordan

Tanpa Nama 27 September 2010 10:34 PTG

salam....kak rozita baguslah kalau mempunyai niat untuk bersara dari dunia seni...saya lihat kak rozita bertambah cantik..tapi sekiranya kak rozita menutup aurat dan memakai tudung lagi bertambah keayuan kak rozita...kembali lah kita kepada ajaran ISLAM yang sebenarnya...dunia ini hanya tempat persinggahan untuk kita beramal kepadanya...seperti juga lakonan..di duia ini kita adalah watak-watak yang telah ditentukan Allah untuk menjadi khalifahnya..cuma bezanya jika berlakon kita perlu ikut kehendak pengarah melalui jalan cerita tetapi dalam dunia ini kita boleh memilih sama ada untuk memilih kebahagian di akhirat atau sebaliknya...zaky

Tanpa Nama 28 September 2010 2:08 PG

ye sorry, jari telunjuk bukan ibu jari. Tp sbgai Islam, kita ditegah memakai cincin di kedua dua jari tersebut. Mnyerupai Yahudi laknatullah...

Tanpa Nama 28 September 2010 8:17 PG

pakai cincin kat jari manis je...dan jgn pakai byk² smpai penuh 10 jari tu...jgn pulak pakai smpai x nampak jari manis tu dah...1 je memadai...

Tanpa Nama 28 September 2010 4:25 PTG

Bulu dah beruban pon masih nak pakai camtu.

Ustaz Sufi

Tanpa Nama 29 September 2010 11:24 PG

lawa2

Tanpa Nama 29 September 2010 12:37 PTG

huh! MELLETOP!

Tanpa Nama 30 September 2010 2:50 PTG

dia dah g umrah 3x la...tp tak dapat cahaya...kesiann

Tanpa Nama 2 Oktober 2010 9:25 PTG

adoii.. mcm plastik ler muke dier.. ermmmm.. xnmpak kecantikan asli

Tanpa Nama 19 November 2010 10:48 PTG

moga RCW menemui jalan yg lurus...dah banyak kenikmatan yg Allah bg kat dia..rupa yg cantik..rezki yg x putus2..ahli keluarga yg ramai n paling penting anak2 yg pintar dan menyayangi..tunjukkanlah cara bersyukur kepadaNya scr wajar...amin.

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..