Intan Sarafina ambil anak angkat?

Pada: Rabu, 29 September 2010
Sejak mendirikan rumah tangga bersama Iskandar Ezzahuddin Ahmad Zulkifli pada 17 Oktober 2008, Intan Sarafina terus menyepi diri daripada industri hiburan tanah air. Namun, baru-baru ini mendapat tahu, Intan ada mengambil anak angkat. Sama ada lelaki atau perempuan tidak pula dimaklumkan, mendapat tahu kisah itu daripada seorang sumber. Malah, bila ditanya apakah perkahwinan Intan dan suaminya tak dikurniakan anak, tak bertanya pula pada sumbernya itu.

Kalau betul Intan belum memperoleh zuriat daripada perkahwinannya, bersabar sajalah. Sebagai manusia, nasib ditentukan Tuhan berbeza. Ada pasangan yang baru kahwin beberapa bulan, sudah disahkan hamil. Malah, ada pula pasangan yang perlu tunggu bertahun lamanya.
pelik betul artikel yang dikeluarkan Kosmo ni, bukan Intan dah punya anak ker~ huhu.. apa kes Intan nak amik anak angkat lagi???.. kat bawah nie gambar anak dia yang disiarkan dahulu..





Tag : , , ,

17 Komen

Tanpa Nama 29 September 2010 12:32 PTG

a.ah kan,, kan die dh de ank,,
mn satu btl nie,

-jagung rebus-

Tanpa Nama 29 September 2010 1:20 PTG

org yg anta gosip ne tak ikut perkembangan semasa itu kan anak sulung dia.

"Kusingkap tirai kenangan......dalam meniti usia"
sambungkan ayat di atas

Tanpa Nama 29 September 2010 1:21 PTG

A'ah lah..biar betul Kosmo nih..kan itu anak dia..apa lah nak buat citer pun tgk2 lah..tak bole pkai langsung media nih..byk tambah2 n tukar citer..

Tanpa Nama 29 September 2010 1:43 PTG

tu anak dia la..megat evan raez...11 bulan

Tanpa Nama 29 September 2010 2:50 PTG

bukan tu anak dia ke?

Tanpa Nama 29 September 2010 3:38 PTG

memang anak intan le..dulu penah tengok kat blog lain,gmbar intan pregnant..sian kat intan.xpasai2 kne fitnah...

Tanpa Nama 29 September 2010 3:41 PTG

apehal lak nak amik anak angkat??kat izyan ri tu kan dah tunjuk gambar² die ngan anak die...gambar mase kat hospital pon ade kan??sungguh la mcm ape je gosip ni..

Tanpa Nama 29 September 2010 3:54 PTG

Ye lah...itu kan anak dia. Dia pernah mengandung dan melahirkan anak, bukan anak angkat laaa...ape daaa...

Tanpa Nama 29 September 2010 4:41 PTG

ni bkn anak die yg btol ke??? heran lak aku ngan statement ni. mane 1 yg btol. aku yg ketinggalan ke @ media yg tido???

Tanpa Nama 29 September 2010 5:00 PTG

http://www.facebook.com/album.php?aid=89280&id=546488917#!/photo.php?pid=2045975&id=546488917&ref=fbx_album

pelik juga..nu pic dia pregnant la..

simplyou 29 September 2010 5:16 PTG

tu tandanya Kosmo tak buat homework......Tu tandanya media kat Msia ni takleh pakai pasal wat gosip atau berita yg lum tentu sahihnya. Bunguk!

Tanpa Nama 29 September 2010 9:37 PTG

#11 betul...media study dulu la b4 buat cite k..
arap ade org media y baca ni...

^_^

Zon Melayu Bebas 29 September 2010 10:55 PTG

Intan ni comel sungguh..

Tanpa Nama 30 September 2010 8:14 PG

intan lain kot......ni mesti xbuat research dlu pas2 main taram aje tulis huauahuaaaaaaa geli ati pakcik...

Tanpa Nama 30 September 2010 10:20 PG

aku jumpa intan ni kt one u..bukan main sarat dia mengandung....apa cita nie

Tanpa Nama 30 September 2010 6:06 PTG

Tak baik tau.........aku duk dekat umah dia. nampak dia mengandung sampai bersalin....anak kandung dialah tu

Tanpa Nama 30 September 2010 7:41 PTG

mungkin intan payung serai kot

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..