Gambar Hari Raya Awal Ashaari, Scha al Yahya

Pada: Khamis, 16 September 2010
Hai bersempena raya yang beberapa hari yang lalu, Pelakon yang berkasih sayang, siapa lagi kalau bukan Awal Ashaari dan Scha Al Yahya. Kedua-dua ni kira pertama kali beraya bersama sebagai sepasang kekasih. Pakaian yang dipakai oleh Awal dan Scha juga sedondon, warna yang sama, kasut yang serba hitam. Memang di plan sudah kot sebelum raya. Hehe. Apa-apa pun berbahagialah anda berdua, segerakan lah majlis pernikahan, tak juga timbul fitnah nanti. :)

Tag : , , ,

21 Komen

Tanpa Nama 16 September 2010 2:14 PTG

not bad.....secocok....

Tanpa Nama 16 September 2010 3:07 PTG

menyampahhh...

Tanpa Nama 16 September 2010 6:54 PTG

Sehati Sejiwa!

Tanpa Nama 16 September 2010 8:11 PTG

dont likes....huh
bweekkk

Tanpa Nama 16 September 2010 8:46 PTG

kalau ade jodoh ade laa. doakan laa kebahagiaan mereka

Tanpa Nama 16 September 2010 11:31 PTG

comeiiii+scocokkkk+cept kahwin...AMIN...
eheheheheeee i like....

WYNA NUBIES 17 September 2010 12:01 PG

secocok sudaa~

Tanpa Nama 17 September 2010 12:55 PG

Mudah-mudahan mereka berdua berjodoh, berbahagia dan berkekalan dengan rezeki yang mencurah-curah

lovenna 17 September 2010 7:44 PG

I like....

Tanpa Nama 17 September 2010 7:51 PG

secocok..cepat2 la kahwin agar tak timbul ape2 fitnah..

Tanpa Nama 17 September 2010 8:36 PG

cam pucat jer muka si scha tu

Tanpa Nama 17 September 2010 1:05 PTG

xyah nk mnjojol k dpn sgt scha...mmg xkena coz mmg kecik...slurp..i like...hahahah

Tanpa Nama 17 September 2010 1:49 PTG

scha dgn fahrin lagi best.

Tanpa Nama 17 September 2010 11:30 PTG

keta ape blkg tu eik..

Tanpa Nama 18 September 2010 9:12 PG

scha ni tinggi kan....

Tanpa Nama 19 September 2010 11:40 PG

amboi rapatnya dada...

Tanpa Nama 19 September 2010 9:51 PTG

eii aku xsuka scha. hipokrit. spe tgok KATA KAU sure rasa nak bg penerajang kt muka dia ! buat muka, mympah !

bell 20 September 2010 11:07 PG

oklah..but i really dun like u both..

Tanpa Nama 21 September 2010 11:33 PG

cepat2 kawin...elakkan fitnah...aku biasa2 je dgn diaorg dua ni...suka tak benci pun tak...

Tanpa Nama 22 September 2010 12:53 PTG

tak salah mencari cinta....

Tanpa Nama 14 Oktober 2010 8:02 PTG

harap2 jodoh korang panjang la yer.tanak r sekerat jln je

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..