Dira tak bagi Ash lihat anaknya?

Pada: Isnin, 27 September 2010
Bekas peserta pasangan selebriti program Sehati Berdansa bagi musim ke-3 iaitu Ash dan Dira nie telah bercerai pada bulan April yang lalu. Dan Tengku Anggun Deandra kini berada dalam jagaan Dira. Yang terbaru, Dira tak benarkan Ash berjumpa dengan anaknya sendiri. Apa sebabnya? kalau mahu diikutkan Dira mempunyai lepasan Undang-undang, tak kan dia tak tahu kot. Pun begitu mengikut pandangan sesetengah pihak kalau bapak jenis bertanggungjawab tak elok lah tak bagi tengok, kalau bapak ada simpan pompuan lain, amik masa lah nak ubatkan hati. Dunia2~. Peace No War.

facebook Ash

Tag : , , ,

14 Komen

Tanpa Nama 27 September 2010 2:21 PTG

biase la tu...

Tanpa Nama 27 September 2010 2:56 PTG

nape nak pisahkan anak dgn si ayah...walau sejahat mana pun si ayah....dah darah daging dia juga...yg jadi mangsa si anak....air d cincang tak kan putus....walau pun dira dh bcerai dgn suami tak kan dira nak pisah kan hubungan anak dgn si ayah....



anak yatim piatu.....

Tanpa Nama 27 September 2010 3:20 PTG

Kesian kt anak dia..sblm bercerai tu fikirlah dulu apa akibatnye..kalo belum ader anak lg takpelah..ni dah ader anak pastu bercerai, susahlah..kesian kt anak tu..tanggunglah sendiri ye..

Tanpa Nama 27 September 2010 4:04 PTG

kalau saya datang, nak tgk dira je ... tak nak tgk anak tu ... hehe

DIRAshdan
Bandar Baru Bangi
Kelisa D-sport

Tanpa Nama 27 September 2010 5:27 PTG

hmm.. menyumpah dlm facebook? jgnlah begitu.. terapkan ciri2 kebapaan bro

Jordan

Tanpa Nama 27 September 2010 5:59 PTG

#5 bukn dlm FB la but twitter

L@n@ 28 September 2010 8:40 PG

siannya .. itu pun anak dia jugakkan ..

Tanpa Nama 28 September 2010 8:48 PG

Lantak ko lah nak halang sapa dari jumpa siapa. Besok anak tu besar ko explainlah sendiri kat anak tu kenapa hak dia sebagai anak untuk dapat kasih sayang ibu bapa dinafikan. Hal ko suami isteri tak ada kena mengena dengan anak2. Janganlah masalah ko berdua, anak2 pun kena tanggung sama, apa mereka tahu? Bapak baru ker, boyfriend baru ker mana boleh jadi wali sok anak nak kahwin! Seteruk mana pun bekas laki ko tu, dia tetap wali yang sah untuk anak ko. Lainlah ko kahwin dulu pun ada hal kan...Selamat menempuh hidup gelora.

Tanpa Nama 28 September 2010 9:10 PG

hati p'puan kalu da t'guris mimang akan buat mcm tu..

Tanpa Nama 28 September 2010 11:23 PG

btul ke diorg divorce bln April.aku penah g tgk wyg tengah malam,terserempak ngan si dira nie tp xpasti la plak llki yang dtg ngn die 2 husband ke pakwe..coz diorang dtg lmbt,lmpu dh padm.tgk gya cam husband die..aksi manje semacam je..siap lentok2 lg..

*peristiwa pada bln JUN 2010...

Tanpa Nama 28 September 2010 11:49 PG

nanti anak dia nak kwen,kene jumpe bapak dia gak...fikir2kan & selamat beramal..

Tanpa Nama 28 September 2010 2:05 PTG

Apa la diorg ni...bila si bapak nak bertanggungjawab, si mak pulak buat perangai.

Bila si mak mintak bapak bertanggungjawab, si bapak lari ntah ke mana.

Bodoh manusia-manusia ni.

Tanpa Nama 29 September 2010 9:19 PG

biase la manusia mane ade yg sempurna

Tanpa Nama 23 Oktober 2010 3:48 PTG

tht is twitter not a fb hayyaaa
http://twitter.com/tengkushafiz

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..