Shahir AF8 beli kereta mewah?

Pada: Ahad, 29 Ogos 2010
Tak sangka pula berita ni sampai ke telinga penulis. Dengar-dengar, pelajar daripada AF8, Shahir telah memiliki dan membeli kereta Nissan FairladyZ. Kereta ni bukan calang-calang juga daripada rekabentuk dan teknologi yang dimiliki seakan-akan 'sporty car' yang boleh dimiliki. Mahu tidak harga nak mencecah RM300,000 lebih tu. Tak pasti pula FairladyZ model apa, mungkin 370Z. Berita ini mula didengar apabila ada seorang member ni pergi ke kedai kereta, tapi tak pasti apa dia buat disana. Sehinggakan 'tauke' kedai kereta itu cukup berbangga mengatakan FairladyZ berwarna merah tue milik Shahir AF.

Mengikut tanggapan penulis, Shahir tak da lah sepopular mana diatas pencapaiannya di Akademi Fantasia tue. Namun Shahir ni menjadi duta mana-mana produk yang terkenal, seperti Brands. Tak pun Shahir ada bisnes lain kot, manalah kita tahu, tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tahu. Dah rezeki agaknya. Oklah tue Shahir, pas nie boleh bawa 'racing', lumba dengar kereta pengarah Syamsul Yusuf tak pun dengan Lamborghini Gallardo milik Yusry KRU. Hehe..

Tag : , , ,