Shahrul kekasih baru Nora Danish?

Pada: Isnin, 23 Ogos 2010
Dahulu anak Tan Sri, kini anak kepada Datuk yang berasal dari Kelantan. Entah benar atau tidak sukar untuk dinyatakan, namun melihat daripada gambar mesra dibawah ini, sepertinya Nora sudah memiliki kekasih hati yang baru yang mungkin salah seorang daripada orang yang digosipkan dahulu. Namanya Shahrul dan seperti sediamaklum, penyanyi Wangi daripada kumpulan Fabulous Cat juga pernah mendampiginya satu masa dahulu. Mungkin disebabkan kaya juga kot. Daripada info lain juga, Shahrul juga suka sangat tayang gambar berkepit dengan Nora dalam Facebook, tidak dipastikan apa motif sebenar Shahrul itu. Peace.

Tag : , , ,

21 Komen

x-po 23 Ogos 2010 2:07 PTG

tak apa la kan, kita bagi je peluang kat nora untuk bercinta lagi..tapi kalau boleh, janganlah cari lelaki yang kaya semata-mata tapi perangai playboy..hancus gak tu..kang dapat macam jejai tu lagi kang, boleh naya jawabnya

Hidup Seorang Blogger

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 2:21 PTG

bagusla kalau ND dah ade pengganti..semoga yg kali ini akan berkekalan..tapi kita masih x tau lagi kesahihan cerita ni..kita tunggu & lihat je la..^_^..
-aweks cun-

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 2:40 PTG

comelnye nora...semoga bahagia.....

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 2:48 PTG

Boleh tahan... tapi....To NORA....please please please TAKE A GOOD CARE of you... Love you.

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 4:17 PTG

MUKA LELAKI TU CM GAY!!

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 4:19 PTG

comelnya..dua2 pun comelllll...

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 4:29 PTG

walau apepun yg berlaku.
kehidupan akan terus berjalan.
umur bertambah duit berkurang.
kita x boleh nak halang...

jadi, bergembiralah dgn apa yg ada.
kalau dah jodoh x kemana...

p/s: kurangkan maksiat tingkatkan produktiviti (buat anak ler..hehe)

----- akak comel -----

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 5:43 PTG

mcm bekas Hero remajala..

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 8:32 PTG

owh ceo redcarpet rupenye partner ND huhu..

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 9:40 PTG

comel nye nora!!! sape tgk teh tarik kurang manis lakonan hampeh si sendat..oh gosh y la org amek sendat brlakon..very the anak mami

Tanpa Nama 23 Ogos 2010 10:56 PTG

nd ni muka macam Rossa Pun ada...comel....

Mctheory 24 Ogos 2010 4:42 PG

Shahrul ni Ahli UMNO dan merupakan Exco Wira Perkasa Kelantan, untuk mengetahui Cerita sebenarnya mengenai kisah hubungan ini klik SINI. Jangan dengar khabar angin, nanti mewujudkan fitnah!.

yanmie 24 Ogos 2010 5:55 PG

oh ini ke shahrul? blh tahan jugak hensem dr jejai...ehehe

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 7:29 PG

blh tahan jugak hensem dr jejai??? pelissss la...bkn blh tahan je tp mmg jauh panggang dr api...jauh hensemnye shahrul ni dr jejai tu...tp ape ade pade hensem kan...rupa x menentukan baik or buruknye ati seseorg tu...

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 9:08 PG

laki ni member 1 sekolah ngan aku...dia sekolah kt SMK Dato' Ahmad Maher KB...aku xsngka plak yg dia minat kt nora danish..

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 11:28 PG

syukur dh dapat ganti si juling air(jejai)

-awek comel-

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 11:52 PG

harap 2 nora bahagia, klu nak kawin nnti isthikarah dulu tau..

jezzabell 24 Ogos 2010 12:17 PTG

asal u bahagialah nora.. ;0)

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 2:49 PTG

alamak muka hensem bro, takan amik yg dah koyak !! haha....kesian la, malam tak best, tapi dipandang je best..

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 7:38 PTG

i loike!!!

Tanpa Nama 25 Ogos 2010 8:54 PG

entah2 Nora bgambar ngan dia sebab dia perminat nora kot... ehhehe...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..