Sambutan harijadi Mawi ke-29

Pada: Jumaat, 27 Ogos 2010
Baru-baru ini yakni pada bersamaan tarikh 25/8 merupakan tarikh paling bermakna dalam hidup penyanyi Asmawi Ani atau Mawi apabila dia menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 29 tahun. Mawi lahir pada 25 Ogos 1980. Sambutan harijadi mungkin dilakukan selepas waktu berbuka di kediaman rasminya di Teratak Bonda. Acara memotong kek juga sempat dilakukan. Kiranya acara memotong keknya sederhana sahaja bersama-sama Ekin, tidak lah besar-besar mana pun, mungkin sebagai menghormati bulan suci Ramadhan. Semoga panjang umur keapda Mawi.

Tag : , , ,

36 Komen

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 2:35 PTG

cbuk jaa ekin 2..pkai tdg tp dada nmpk..huhuhu..btw mawi hepy besday..apala kesudahanyaa klu ko xkwin ngn ekin kn..kwin ngn ina naim..hehehe

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 2:53 PTG

singkatnya tuding ekin..
pa pon happy birthday mawi...

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 3:14 PTG

kalo mawi tak kawen dgn ekin, dia kawen dgn aku...uhuhuhukkk....

sue love aus 27 Ogos 2010 3:41 PTG

eleh..kire elok jgk ekin tu bertudung..siti nurhaliza tu lagi teruk tau..haktui..menyampah aku!!

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 4:07 PTG

sedapnye kek tu..waa lmbtnye nak bukak pose nih..nak g beli kek tu..nak jugak kek tu..hihihi

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 4:24 PTG

cop...nak tanye...kate mawi lahir tahun 1980...nape umur 29 tahun?

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 4:25 PTG

heran.....

kenapa orang slalu sakit hati pada ekin. tak puas hati ke?? hahaha.tak patut d buat perbandingan dgn ina.masing2 dah bahagia dgn pasangan mereka.ekin dah jadi isteri mawi lah oiiii..jadi kena redha~ doakan kebahagiaan mereka.

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 4:25 PTG

ni besday sapa? mawi ke ikin pehal sebok2 nk potong kek sesama plakkk... ada je nk interframenya.. heran tol aku... MELUAT!!!

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 4:30 PTG

ramai yg pakai tudung singkat..so xpyh carik slh ekin..da jodoh dorunk kn,allah pnya keje jgnla nk bangkang2 lg..

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 5:30 PTG

kenitnya kek

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 10:04 PTG

Kalau 1980...30 lah kn???

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 10:31 PTG

a'alah~ dah takdir ekin tu jadi isteri mawi. nak dhalang pun takkan dpt la~ masa depan mawi tu tuhan saja yg tau. ngok ngek btul.

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 11:15 PTG

tolong lar saper2 yg nk komen2 xelok 2....
bulan posa neh.. malam ker siang... tetap bulan posa...

kalo ekin nk tolong potong pon salah, nk pakai tudung pon salah....

kalo bogel pon xde kene mgena dgn korang lar...
urusan dosa 2 antara manusia dgn tuhan....

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 2:05 PG

ko lagi la ..citer bogel laa.. apa la..
skang nie banyak artis dah insaf.. tp ada satu artis nie dah belajar besar kepala setelah 10 dlm
bidang seni..da la pompuan ..dulu bukannye cun pon
skang nie berlagak tak tentu fasal sampai turut org. kat umah nak tunjuk dia pnye fans ngan pengaruh la konon..kat cafe showcase slalu tjk budaya barat..dulu bukannye putih pom ..itam gak
serabai ..konon tak de gosip cinta la boyfren la..tp makan terang2an budaya barat depan public.ada mamat tu dah jadi mangsa dia nie..nak duet ngan handsome guy dr. seberang yg dah anak tiga cerai berai..lagi nak tujuk hyppo kat pub kemuka kl la konon..citer tak pakai hp.
dr. info kata:tp semua atas nasihat hamba yg tu la.sampai web bukumuka pom nak kene guide ..lau tidak mana nampak..tp skang berlagak..since 2007 dia nie dah sure terang2 jatuh..sbb. 1in Mil.

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 2:10 PG

TOII 2 ATLEAST EKIN PKAI TDG DR CT BEK XPYH PKAI..BTW MAWI LAHIR TAUN 1981 N EKIN LAHIR 1979..






YG TRKASEEH..^_^

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 7:16 PG

ada aku kesahh...tp nampak sangat ekin suka enterframe...besday mawi,biar laa mawi sorang yg potong..cibuk je

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 7:54 PG

mawi lahir tahun 1981 ler....

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 9:02 PG

setahu sy org islam kan xboleh tiup lilin.mcm org kristian la . tp mawi kan alim nya org.. hmm wat eva lah..

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 9:03 PG

kalo aku jadi bini mawi pun aku nak potong kek sama. kalau aku jadi mawi, aku pun akan pilih ekin jadi bini. ina naim tu kalau aku dah tak nak, tak nak lah., apa lak salahnya aku memilih. sukati lah mana aku berkenan.

-akak terus terang-

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 1:36 PTG

macamana si mawi ni bayar installment umah dia di saat dia dah tak femes lagi yek??

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 2:56 PTG

Tak perlu komplen tudung dia singkat ke apa. Sekurang-kurangnya dia tutup semua rambut dia dgn betul.

Apa ini? Pakai tudung salah, tak pakai tudung pun salah. Manusia zaman sekarang hanya tahu mengata dan mengutuk.

ayucinta 28 Ogos 2010 3:45 PTG

hepi besday mawiii...

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 7:09 PTG

bukan ke mawi lahir tahun 1981... hmmm....

Tanpa Nama 29 Ogos 2010 9:48 PG

hppy bzday mawi ..salam semua x baik gaduh2..

Tanpa Nama 29 Ogos 2010 10:43 PG

ORG2 YG KUTUK2 EKIN TUH JELES KOT..JELES SBB EKIN DPT KAWEN NGAN MAWI...HAHAHAHAHAHA

Tanpa Nama 29 Ogos 2010 4:00 PTG

REF:tp ada satu artis nie dah belajar besar kepala setelah 10 tahun dlm
bidang seni..da la pompuan ..dulu bukannye cun pon
skang nie berlagak tak tentu fasal sampai turut org. kat umah nak tunjuk dia pnye fans ngan pengaruh la konon..kat cafe showcase slalu tjk budaya barat..dulu bukannye putih pom ..itam gak
serabai ..konon tak de gosip cinta la boyfren la..tp makan terang2an budaya barat depan public.ada mamat tu dah jadi mangsa dia nie..nak duet ngan handsome guy dr. seberang yg dah anak tiga cerai berai..lagi nak tunjuk hyppo kat pub kemuka hardrock cafe kl la konon..citer tak pakai hp.(pun atas nasihat mamat tu)kalo tak caya baca kat sini:-

:http://www.facebook.com/topic.php?uid=23395734401&topic=6041
----------------------------------------
dr info:mamat nie mmg tahu mcm mana ujudnye DN & AD Entertainment SDN BHD.
------------------------------------------------

cuba korang tgk youtube video nie:-
http://www.youtube.com/watch?v=6Wje3wlM2D0
Marcell & Dayang Nurfaizah Spend My Life (Live @ Hard Rock Cafe KL)

dr info:sbb mamat tu la sign support contract
dayang ngan marcell waktu kenduri kahwin kat area kampung pandan pd.awal 2009 :- sbb tu la dayang leh duet..tp buat perangai..mamat tu mmg menyesal.. sbb artis nie siap dtg rumah perli mamat nie..ade ke bagi buku sembahyang kat mamat nie.Video 3gp mmg ada tp tak leh nak kasi tgk (bukti)..sbb mamat nie mmg dah kene kaw-kaw.

dr info: artis nie dah tak virgin la senang nak katakan.tu la brani buat kat umah mamat tu..
yg mamat tu bengang ..marcell masuk rumah mamat tu pakai kasut..ikut suka mak bapak dia je masuk rumah org.. pakai kasut..dasar tak sedar diri..

dr info:kalo korang nak tau gak tgk video nie:-
Dayang Nurfaizah - Love Will Lead You Back @ HRC, 2010
http://www.youtube.com/watch?v=CiRwF-3pvXM
dayang ada sebut perkataan nie:-
S*** Look it that:- time elapse: 3minit 20 sec.
dr url video diatas.(kene download dulu) pastu dengar pakai earphone..
satu lagi: sebutan ialah S*** nie tp bukan shinny dr seni kata sebenar.kalo korang nak tau nama mamat tu: kene d/l flv video tu dan dengar sendiri.
sama gak ngan lagu sheila majid..mmg ada ubah suaian..pasal mentor 4 pulak jgn ckp la..lum tanding lagi :- dr info:dah tau protege dayang dpt nombor brapa siap markah lagi:


mmg citer panas nie..

Tanpa Nama 29 Ogos 2010 4:07 PTG

kalo buleh mintak ponder bukak satu topic gossip pasal dayang..take shot dr flv. video
:so baru leh kita tau dayang nie sapa.sbb terlalu berani sgt.

tp by the way mmg mawi sempoi:-
dr info:rasanye mawi pon tau sapa mamat tu:
sbb kejadian tu sblm mawi lum lagi diijab kabulkan ngan ekin..
tu la last mamat tu sua muka ngan mawi..
dr situ la mamat tu tau MAWI WORLD dah dlm
kenangan sbb mawi dah nak kahwin. kata SI MAWI kat mamat tu.

Tanpa Nama 29 Ogos 2010 4:40 PTG

to mawi n ekin smoga berbahagia dunia akhirat..p lantak ngn org yg mengata tuh..aiseh ina n hubby dia skunk bnyk utang keliling pinggang maa,show tarak,da elok2 suhaimi keje tetap jd ustaz sibuk2 jd artis..sikalang bankrup..beringat sblum jatuh..dah bankrup nk wt pinjaman kne blacklist,mude2 da stress,susah woo..at least mawi pandai cr wit,x bgntung pd nyanyian shj..lg org mngata lg kaya ak tgk dia walau da xglamz..

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 7:33 PG

huh x phm aku...ape yg korang repekkan ni?

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 7:37 PG

hebat sangat ke mawi ni? aku rasa biasa je..nothing special..!!

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 12:27 PTG

Allah beri rezeki lg besar kat ina naim iaitu anak..Alhamdulillah..Allah lebih mengetahui..Mawi n ikin..belum ade rezeki dpt anak..Ina naim lg kaya sebenarnye..

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 12:54 PTG

ape kene ek pasal dayang tur..aku xtau menahu pun..satu je link video yg blh bukak..video yg marcel peluk dayang bila dorang abes nyanyi..yg link2 lain sumer xleh bukak..mcm dh di blok..kalo btl dayang perangai mcm tu..moga2 dia dapat hidayah dari-Nya tuk kembali ke pgkal jalan..

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 4:47 PTG

Mawi ni baru nampak macam rendah diri..dulu masa tengah popular, cara bercakap pun mcm berlagak..tak tgk muka org pun..skrg dah tak glamor baru nampak dia mcm ok..itulah kita jgn berlagak..dunia ni ibarat roda..ada masa kita di atas, ada masa kita di bawah..pendek kata kita kena sentiasa sedar akan diri kita...

Tanpa Nama 1 September 2010 1:37 PTG

ina naim kaya ank..hurmm tp kalo da smpai hutang keliling pinggang tu bkn sesuatu yg dibenci dlm islam ke?ni bkn psl materialistik ke ap tp idop kene beringat,berjimat bkn bermewah jika xmampu..mawi jenis beringat,mmg dia xde anak tp dia jenis beringat n cerdik urus diri lg2 bila da kawen n krg popular..idop bkn tuk sehari dua k..tp selagi hayat di kandung bdn,beringat..mawi xde sombongnya,korunk xknl dia bley la komen mcm2 brdsrkn news2 wrtwn yg smmgny suke kecoh2 bende kecik jd besar..kdg2 soklan wartawan nth hape2 so baik ckp no komen dr create cer dongeng.at least dia guna akl bila berbicara bkn hentam keromo j..

Tanpa Nama 13 September 2010 9:19 PG

ak elah... bonci den...

Tanpa Nama 16 November 2010 11:33 PG

cantik'y ikin...kiut jew. manishhh...papepn, semoga korang bbhagia smpai akhir hayat, dunia akhirat bsama..insyaAllah...:) mawi jg ikin baik2 ye, ikin pn jaga mawi elok2 ye. :) swit couple.. :)- GM

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..