Gambar terbaru Rozita Che Wan

Pada: Selasa, 24 Ogos 2010
Kepada peminat Rozita, ini adalah gambar terbaru Rozita. Gambar yang diambil baru-baru ini adalah bersempena majlis Pelancaran Drama-Drama Hari Raya Di Semua Saluran Astro majlis itu diadakan di Bora Asmara, Sungai Penchala. Ramai juga yang menghadirinya sekali gus berbuka puasa bersama-sama. Dengan memakai bunga ros di kepala, mesti menjadi satu perhatian yang menarik ketika itu. Tapi agak ketat juga erk pakaiannya masa itu. Takpa lah tak lama lagi dah nak jadi bini orang juga. ngeh3.. -mStar

Tag : , , ,

23 Komen

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 2:02 PTG

cantik

x-po 24 Ogos 2010 2:16 PTG

adeh, kurus pahala pose aku tengok dia haha. tak sempat nak tutup mata

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 2:23 PTG

memang meletop habis..!!
-aweks cun-

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 2:58 PTG

TANG DADA TU MMG NAMPAK PEJAL JE...KLU REAL WITHOUT "IT"..MENGGELEBER!

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 2:59 PTG

PMPN YANG XLEH HIDUP TANPA MEKAP SEMAMPAN....KLU DA KAWIN NANTI CMNE LA DIA NI..LETIH HUBBY NK TGU DIE MEKAP SBLM TIDO

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 3:01 PTG

amboi comelnyer dia...akak suke.
biarlah dia nak pakai ape pun..
nak ketat ke longgar ke..
tu kan fesyen..
sume orang pun nak nampak cantik..
lgpun dia artis, kan..

kalo pasal saiz breast dia tu..
jgnlah nak pertikai..tu mmg semulajadi..
bukan plastik, ok..
janji dia tutup & tak mendedahkan mana2 lurah ok la..

tak lama lg dia pun nak bersara..kita doakan yg terbaik utk dia agar berubah..

----- akak comel -----

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 3:05 PTG

aiii mak jan sorg nieh..geram!!

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 3:13 PTG

Mantap dan padat beb...

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 3:28 PTG

ade misai~

teko deric leong 24 Ogos 2010 4:08 PTG

waaaa, syokkk kan...

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 4:14 PTG

WWWOOOWWW.....Aset yg paling besar yg rozita che wan ada...iaitu,anda semua blh melihatnyerrr...

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 4:38 PTG

kakak n adik bakal menamatkan zaman bujang.. boleh naik pelamin sama-sama.. ;)

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 5:05 PTG

rozita memang anggun. i luv rozita cek wan!

-starlite-

Jualkeretasaya 24 Ogos 2010 5:21 PTG

Thanks for sharing~!

Tanpa Nama 24 Ogos 2010 11:28 PTG

xcantek pon..nmpak misai..mcm mak nyah...dia ni klo natural lg lawa kot..

Tanpa Nama 25 Ogos 2010 9:19 PG

nmpk dh muka dia tua....

Tanpa Nama 25 Ogos 2010 10:26 PG

Tak suka dengan dia sebab suka sangat pakai pakaian ketat dan sendat. Saje nak tayang body bagi orang tengok

Tanpa Nama 25 Ogos 2010 10:52 PG

yg nyata dia mmg anggun...

Tanpa Nama 25 Ogos 2010 12:54 PTG

rasanya kalo x mekap lg lawa kut...bila cik rozita nak pakai tudung...mesti cantik giler kan...

Tanpa Nama 25 Ogos 2010 3:12 PTG

buah sedap ni kalau dibelai....muahhhhh

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 12:58 PTG

kalo pakai push up bra mmg la nmpak mantap...

Tanpa Nama 13 September 2010 9:46 PG

terserlah ketuaan dia nih... kecut je muka cam org umur 45 tahun.... ciannnn

Tanpa Nama 28 November 2010 11:19 PG

badan cam orang mude...cantiklaa kan
tapi muke cam dah nak tue ....hehe
kurangkan mekap dan bedah oke

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..