Gambar anak Faizal AF4

Pada: Khamis, 26 Ogos 2010
Tak banyak cerita buat masa ini kepada bekas pelajar Faizal AF4. Ntah sunyi dengan khbar berita atau sebaliknya. Namun yang buat tiba-tiba nama Faizal muncul kembali adalah kemunculan gambar anak Faizal AF4 ni secara tiba-tiba. Usia mungkin dah 5-6 bulan memandangkan dah besar sedikit. Tak sangka pula Faizal ada anak comel macam ni. Apa-apa pun belum terlambat nak ucapkan tahniah kepada Faizal diatas anugerah Allah yang tak ternilai ini. Peace.

Tag : , , ,

14 Komen

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 10:43 PG

tahnioh! comey sungguh!

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 12:09 PTG

mcm bapak die la rupe...hikhikhik

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 12:25 PTG

somei nye anak dier...

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 12:55 PTG

mcm bapak muke bapak die tp versi comel...dahi jendul org kate bsr nti pandai...xtau la pandai ape...

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 1:20 PTG

ni anak faizal tahir la...

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 2:37 PTG

faizal tahir ke faizal af4?mane yg btol?

Penulis 26 Ogos 2010 3:43 PTG

komen ke5 itu salah.. sbenarnya faizal AF4.. mungkin komen ke5 itu cma tahu faizal tahir sahaja dlm dunia artisnya.. tak pun takda astro di rumahnya.. sekian..

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 3:54 PTG

secara logiknye baby di atas yg comel ni putih..
klu anak faizal tahir da tentu kulitnye gelap mcm indon kontrak..
ape daa korg ni..
muke pon sah2 muke faizal AF4..

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 4:27 PTG

hua3 kepada komen di ats...sbb nk tergelak..
tq kepada izyan di ats penjelasan kepada yg berkenaan..huhu

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 4:36 PTG

aku sokong komen no. 5...ini tak silap aku anak faizal tahir...sila bukak blog gossip lain...ada gambar nie menunjukkan nie anak faizal tahir...

Tanpa Nama 26 Ogos 2010 8:10 PTG

xkisahlah ank faizal mana pn, yg aku tau bkn ank faizal husein & faizal Hot FM...huhu

(ekin jongang)

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 8:48 PG

faizal AF4 tu rupanya mcmmana ekk?? dh lupa laa..rasanya kalau selisih @ bersentuh bahu pun saya xperasan..sori ekk...

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 10:08 PTG

iyolah....ni anak faizal AF4

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 5:03 PTG

Woi tu anak aku la..bukak Faizal punya...ha,ha,ha..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..