Fasha Sandha, Jejai berbuka puasa buat pertama kali

Pada: Jumaat, 27 Ogos 2010
Pada tarikh/tanggal 13 Ramadhan sudah pasti menjadi kenangan indah dan manis buat pelakon jelita dan kontroversi satu masa dahulu sapa lagi kalau bukan Fasha Sandha apabila buat pertama kalinya dalam sejarah berbuka puasanya dapat berbuka puasa bersama kekasih hati, Toh Muda Rizal Ashram Ramli atau lebih dikenali ramai sebagai Jejai bekas suami kepada Nora Danish. Menurut Fasha, selepas 13 hari berpuasa barulah peluang untuk mereka berbuka bersama terbuka.

Ini kerana Fasha terlalu sibuk dengan proses penggambaran drama bersiri 28 episod, 'Chinta' yang bakal ditayangkan melalui slot Akasia di TV3 November depan.
"Selain dapat berbuka bersama keluarga, saat paling manis dan menggembirakan sudah pastilah apabila dapat berbuka bersama si dia. Kami berbuka bersama di Hotel Concorde, Kuala Lumpur dan itu merupakan kali pertama kami berbuka puasa bersama. kata Fasha -Gua

Tag : , , ,

22 Komen

PFA 27 Ogos 2010 12:11 PTG
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama 27 Ogos 2010 12:22 PTG

manis fasha ni... :)

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 12:33 PTG

i luv fasha sandha!

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 12:56 PTG

mls dah org ramai nak komen pasal si fasha nie...lantak dia la..lain kali dah terkena baru tahu sbb meruntuhkan rumah tangga org..time tu org akan ckp "serve u right"..ha3

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 1:27 PTG

buka kt hotel pn nk ckp.. riak btl!!!!

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 2:40 PTG

Jgn trus trbka kt hotel lak yek....spa yg dpt lps nie merana lee

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 3:17 PTG

perlu la kan cakap hotel mana??!! poyo

Tanpa Nama 27 Ogos 2010 11:02 PTG

xcantek la ko pakai tdung pasha..

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 2:13 PG

MUKA FS NI POSA KE??CM CYA JER AK DIA POSA..BKN PE KAKI CLUBING N ARAK NI KLU POSA SSH NK CAYA..UHUUUU..HARAP MAAF YERRR..



AK TKG KMEN JERR..

Tanpa Nama 28 Ogos 2010 8:38 PG

aku heran la artis2 msia ni, kalau blakon pakai tudung, saje je pakai senget benget mcm mualaf, konon mcm tak biase pakai ar, padahal bukan kat skolah dulu korang pakai tudung ke?bodoh

ayucinta 28 Ogos 2010 3:43 PTG

eemmm...apa2 ajelah cik fasha oiiii...

Tanpa Nama 29 Ogos 2010 9:57 PG

puasa ke dia ni??ngeh3

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 7:31 PG

cheh..berbuka sama pun nak kecoh ke? nt interested lagi ngan hal dia ni..next!!
-aweks cun-

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 7:35 PG

diana johor tu kawen ngan abg rizal ke??name laki si diana pon ade ashram gitu...korang ni kalo x suke pon xyah la kutuk lelebih...

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 11:06 PG

mana-mana lh cik fasha ooiii... dh pun nma pelakon yg pndai blakon.. fham2 je lh..

perasan tak korang.. akhir2 ni si FS ni blakon bwa watak jd budak baekk.. siap pkai tdung lgi tu.. klau tak silap 2 drama tmsuk yg ni kn.. hrap2 jgn time pkai tdung je tunjuk yg baik2..

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 9:26 PTG

MACAM PONDANG JA AKU TGK HANG PAKAI TUDUNG FASHA...KAH2

Tanpa Nama 31 Ogos 2010 6:34 PTG

fasha saje nak menggedik..tunjuk baek la tu..padahal haprak....hahaa..rasenye yg kua paper smlm pasal plakon bli produser tv utk blakon pown die...
aah...diana johor kawen ngan abg rizal..

Tanpa Nama 1 September 2010 11:31 PG

berbuka pn nk kecoh...
wak malu kaum je

Tanpa Nama 2 September 2010 2:24 PTG

boleh jalan lah kau fasha

Tanpa Nama 13 September 2010 2:15 PG

manisnya Fasha bertudung. Kalau pakai terus lagi cantik... Akhir2 ni suka tengok lakonan Fasha dalam drama.... Ko berbakat sebenarnya, maintain prestasi, lenyapkan kontroversi...!

Tanpa Nama 13 September 2010 9:21 PG

macam makcik jual kuih je... hahahhaaa

Tanpa Nama 15 September 2010 4:12 PTG

oi artis gedik. jgn brlgk cntk ek.mcm lgkng dh mke ko tu.

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..