Zizie Ezette disahkan hamil?

Pada: Isnin, 5 Julai 2010
Dengar-dengar ada sebuah perkhabaran berita yang menarik daripada sumber yang boleh dipercayai bahawa Zizie Ezette dah hamil/mengandung. Sungguh tidak disangka-sangka perkhabaran ini, memandangkan Zizie Ezette dan suaminya, Datuk Bung Mokhtar Radin sibuk turun naik mahkamah atas kes mengenai mereka berdua. Mereka berkahwin pada bulan Disember 2009 yang mana tidak diketahui tempat dan masa pernikahan mereka dan tidak dipersetujui oleh isteri pertama Datuk Bung untuk berpoligami. Apa-apa pun tahniah lah diatas berita yang bermakna dan gembira ini. Semoga anak yang dilahirkan itu putih melepak macam Zizie. :)

Tag : , , ,

22 Komen

Tanpa Nama 5 Julai 2010 2:11 PTG

Dalam sibuk turun naik mahkamah, tiba2 dengar dah hamil. W/bagaimanapun tahniah la moga2 dapat anak yang putih gebu macam zizie

Tanpa Nama 5 Julai 2010 2:40 PTG

tahniah...semoga baby gebu gebas

Tanpa Nama 5 Julai 2010 4:51 PTG

zizie ni cantik mcm aku

-fatimah

Tanpa Nama 5 Julai 2010 5:00 PTG

alhamdulillah rezeki Allah taala...

Tanpa Nama 5 Julai 2010 5:08 PTG

Alhamdulillah...semoga semuanya bertambah baik,dimurahkan rezeki dan sentiasa diberkati Allah selalu...Amin

Tanpa Nama 5 Julai 2010 8:05 PTG

PERRRGGGH!! POWER TU!! BZY PUN BZY GAK!! TANG TU TAK LUPER YER!! NAKAL LAH U!!! I LIKE!!!!


PAKAR JILAT

GIRLFREN SUPERMAN 5 Julai 2010 8:06 PTG

putih mata la artis yg tak beranak2 tu!!!!

hehehe!! bang bung superb!!

rima 6 Julai 2010 2:52 PG

DENGARNYA SITI NURHALIZA SEDANG PREGNANT!! TGU PENGUMUMAN DARINYA!

sumber sahih~ dari kenalan Dato K

Tanpa Nama 6 Julai 2010 8:25 PG

girlfren superman ko aphal??

Tanpa Nama 6 Julai 2010 9:29 PG

KLU SITI MENGANDUNG ALAMATNYA SEMUA MUKA DEPAN SURATKHABAR MUKA DIA DGN TAJUK SITI PREGNANT!

NYAMPAH

starfish 6 Julai 2010 11:28 PG

Dh lame dgr ct ngandong dh dkt 3th tp x branak smpai skg. I wonder why?...hurmmmm...

Tanpa Nama 6 Julai 2010 12:04 PTG

boleh tak mase kita comment pasal Zizie ni JANGAN DOK SIBUK nak selitkan citer pasal SITI!!buat mati selera jer..

janda PANAS 6 Julai 2010 1:14 PTG

body memang mantoppp....

lotudgirlz speak 6 Julai 2010 1:51 PTG

betul tu meluatz aku ngan DieHard fan Tok T ni. bukan ape jeles la tu Zizie tu baru 2-3 bln nikah terus bunting bukan cam Tok T tu dah nikah 3-4 thn x bunting2 laiee. lepas ni sure depa nak kata ni semua kejeNya lambat tau cepat sure ada rezki anak tu.. tapi kauorg kena ingat ada benda yg terselit & tersurat disebalik semua ni. pada pendapat aq la semua ni mungkin petunjuk diberikan keatas Tok T atas kekhilafan dia dulu yg dah rampas hak org. memang zizie pun sama gak merampas hak org tapi tidak menjadi duri dlm masjid yg dibina sebagaimana yg Tok T dah lakukan. Desakan Tok T yg merasa dirinya tu seorg superstar No 1 M'sia yg tidak layak menjadi yg ke 2 menyebabkan Tok K terpaksa menceraikan isteri pertamanya. Tapi bekas madunya tu pandai. Segala harta kepunyaan beliau termasuk rumah yg diduduki Tok T tu ditukar hak milik ke atas nama anak2 beliau & anak2 serta ibu Tok K mesti tinggal disana. sebab tu la Tok K still duduk kat sana walaupun dah nikah ngan Tok T sebab mana dia mampu nak beli banglow mewah cam tu .. duit tuk biz dia pun pakai duit x-wife dia. sedar la wahai Tok T xyah la duk jadi pompuan hipokrit lagi.. fanz makin lama makin meluatz ngan kau. tu belum lagi isu pemakaian tutup kepala tunjuk jambul kau tu. insaf la
pe pun tahniah Zizie & Datuk Bung Mokhtar

Tanpa Nama 6 Julai 2010 8:28 PTG

DH PUAS TIBAI DUIT FIRST WIFE, KAWIN PMPUAN LAIN PULAK. LELAKI OH LELAKI

GIRLGREN SUPERMAN 6 Julai 2010 9:25 PTG

weh ngko sapa yg nyebok nak querry aku pun pehal hah!!!

menyampahs aku, ngko jeles ke sbab tak ngandung2 lagi....suka ati aku ler, aku girlfren superman!!! bodosss!!


GIRLFREN SUPERMAN

Tanpa Nama 7 Julai 2010 11:16 PG

AKU MEMANG MENYAMPAH ARTIS2 PERAMPAS NI. SITI NURHALIZA MEMANG SENTIASA NOMBOR 1 - ARTIS WANITA MALAYSIA NO. 1 DAN PERAMPAS NO. 1 MALAYSIA. AKU HERAN ORANG MASEH MENYANJUNG TINGGI ORANG SEPERTI INI.

BinLaden 7 Julai 2010 5:27 PTG

hamil ank sape ni bung ker??

Tanpa Nama 8 Julai 2010 8:55 PTG

nape bung x kawin dgn mak dia? lg sepadan bagai pinang dibelah duwe

Tanpa Nama 9 Julai 2010 12:15 PTG

zizie ni montokgebu melepak klh siti

Tanpa Nama 4 Oktober 2010 3:50 PTG

tamak harta...ibu dan anak sama jerh..

Tanpa Nama 9 November 2010 8:56 PTG

memang xder keje korang nie sebok hal org laen....biaq pi la nak ngandung ka..nak perampas ka..janji depa x rembat hangpa punya laki...busuk bau taik la hangpa smua nie..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..