Gambar skodeng Abby Abadi dan Zul Ariffin

Pada: Jumaat, 16 Julai 2010
Bukan setakat di Hollywood sahaja ada paparazi ni, kat Malaysia pun ada juga. Memang berani sungguh kerja paparazi ni, sanggup meredah apa jua untuk mengambil gambar artis dalam artis berkenaan sedari. Itulah yang berlaku kepada pasangan 'kawan' Abby Abadi dan Zul Ariffin ketika mereka membuat aktiviti riadah pada waktu pagi (mungkin hari Ahad). Tapi Abby sepertinya tak bersenam, mungkin cuma menemankan Zul sahaja kot. Zul pun tangkap lentoklah dengan berpakaian seksi dedah aurat depan Abby. Fuh~

Tag : , , ,

33 Komen

Tanpa Nama 16 Julai 2010 2:11 PTG

mak aih..mantapnya otot betis kaki dia..
otot lain tak tau lagi...siap tayang body separa bogel lagu tuh..fuhh
tak takut ke abby tengok...

Tanpa Nama 16 Julai 2010 2:13 PTG

Kan ada 3 org tuh..bukannya berdua2an pun.....

Tanpa Nama 16 Julai 2010 2:21 PTG

mantap bdn si zul.. mak suke!! lalalala

x-po 16 Julai 2010 2:29 PTG

makcik yg tudung hijau tu sape ek? mak abby ke? ke mak zul? hehe

Tanpa Nama 16 Julai 2010 3:05 PTG

gambar bertiga tu kan? bkn gambar peluk2 mcm exlaki dia pun

Tanpa Nama 16 Julai 2010 3:09 PTG

ade peneman xpe la...bkn berduaan pon...tu abby pakai sport shoe,xkan x bersenam...at least mesti berjogging kan?

Tanpa Nama 16 Julai 2010 4:47 PTG

gambar cenggini kira ok la kan drpd gambo exxxxx dia tu dengan kememeh tuhhhhhhhhh....eeeeyuuuu geli gelemen...pastu pe kes lak si kememeh siap2 suh abby balik ngan norman....haaaaa dh tk kena layan tuuuuuu...cpt2 kawen abby biar ada yg mkn ati nanti...kuang3...

Tanpa Nama 16 Julai 2010 5:35 PTG

anet ohh anet..

Tanpa Nama 16 Julai 2010 9:36 PTG

saje jer bawak org teman....kat china tuh xder lak org teman....hahaha

Tanpa Nama 16 Julai 2010 11:31 PTG

setiap orang berhak untuk bahagia...yang penting jangan ambil hak orang...

Tanpa Nama 16 Julai 2010 11:37 PTG

kira untung jg la abby dpt dia nie...
drpda ex dia tu...hampeh, msti ex dia tu makan ati kan...ala...si Memeh tu apa la sgtkan..suke sgt abby ngan dia nie, hope happy smpi tua nnt...amin...

Tanpa Nama 17 Julai 2010 1:12 PG

mantap sey bontot zul

ARIN THE SEKSI ONE 17 Julai 2010 11:08 PG

TAJUK DASAT TERGEZUT INGAT FILEM MALAYSIA PLAK KUAR...

anne Gonjeng 17 Julai 2010 12:29 PTG

nak zul.... :P

manje 17 Julai 2010 2:12 PTG

geram mak..........!!!

Tanpa Nama 17 Julai 2010 4:26 PTG

wow.... abby lawa la... aku suka dia.. berapa beza umo lelaki ni? aku x penah tengok pon lelaki ni(muka pon x nampak..haha)

Tanpa Nama 17 Julai 2010 4:35 PTG

to anon no 9... mn ko taw dorg g china b2... kn aby n zul g ng p.a memasing... ko jgn nk wat dosa kering... awat yg busuk aty sgt... abby ng zul bahagia ko susah ap..??


~~mizz nana~~

Tanpa Nama 17 Julai 2010 5:25 PTG

apa ker motifnyer crita ni!!! mcm crita suspens tpi crita bbbbbbbbasi.......





miss meluatz

Tanpa Nama 17 Julai 2010 11:51 PTG

ala biar jelah diodrang..bukan salah pun dorang kuwa bersama...in public bah..anyway abby, teruskan idup..

Tanpa Nama 18 Julai 2010 9:51 PTG

apa nak kisah.. abby n norman dah sah cerai... bkn mcm norman blom cerai dah ada pompuan lain... fuh...

mztokoyaki 18 Julai 2010 11:01 PTG

suweet nyer cm gula...ska ler tngok..moga mereka smpi jodohny

Tanpa Nama 19 Julai 2010 9:48 PG

adusss enak sekali otot mu ......otot dia yg kat .....tu emmmm untung abby,aku kasi 5star kat zul ni artis lelaki paling sexy !!!!!

lyzahaidar 19 Julai 2010 10:05 PG

fuhhh...mantap nya badan...gila sih...

Tanpa Nama 19 Julai 2010 10:56 PG

Dapat pucuk Muda Abby oooiii, cayalah....

Tanpa Nama 19 Julai 2010 11:08 PG

kahkahkah.. gelak aje aku ngan n3 izyan yang ni..
kalau korang perasan lah kan.. n3 pasal fasha sendat dan abby selalu sgt yang abby tu berbaur negatif.. yang fasha tu elok jer..

ke aku yang perasan macam tu?? hahaha

Tanpa Nama 19 Julai 2010 12:57 PTG

bunyinya macam izyan jeleskan ab..adakah???

Tanpa Nama 19 Julai 2010 4:34 PTG

takde bende ar gamba ni..nonsence!
hidup ABBY!!

Tanpa Nama 19 Julai 2010 7:53 PTG

putehh sepo and kateh molek zul!

clonezul

alya 20 Julai 2010 2:15 PG

tak kisah pun janji mak suka sgt dgn abby 2.cayalah ....gud luck 2 u...

Tanpa Nama 20 Julai 2010 4:47 PTG

suke btul tgk abby ngan zul. zul yg seksi & abby yg jelita, kan sesuai tu.. kire jadilah kan...kan...

Tanpa Nama 21 Julai 2010 10:48 PG

aku tak ske bdn mamat ni, muscular sgt. biasa2 ada muscle sudah.

fizah 85 21 Julai 2010 11:07 PTG

smoga abby dgn zul bahgia. aku sokong sgt hubungan dieorg... eemmm best nyer.....

Ct Fariza 30 Oktober 2010 10:33 PTG

Do you have FACEBOOK? You may also want to be a fan of ABBY ABADI’S FANPAGE
Here’s the link:
http://www.facebook.com/pages/Abby-Abadi-Lurvly-Fanpage/178088997389

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..