Bila anak Erra Fazira dan Dynas Mokhtar bersama

Pada: Ahad, 4 Julai 2010
Anak Erra Fazira, Engku Aleesya yang dilahirkan pada Mac 2009 kini dah berusia setahun lebih manakala anak Dynas Mokhtar, Khyra yang dilahirkan pada April 2010 masih lagi nampak bayi yang comel. Terbaru mereka digabungkan dan digambarkan dalam edisi majalah tempatan untuk Hari Raya Aidilfitri nanti. Memang gandingan kedua-dua artis ini cukup memberikan suasana meriah pada hari itu. Lebih-lebih lagi Dynas yang menyambut Hari Raya dengan kelahiran cahaya mata pertamanya itu.

Tag : , , ,

13 Komen

Aku X-PO 4 Julai 2010 4:07 PTG

lawak plak tgk rambut dynas tu..hikhik

Egokah jika tetap pendirian?

gadis rabiulawal 4 Julai 2010 5:06 PTG

ok la..dah jadi mak orang pun..pasni x seksi seksi..malu kat anak..he3x..pasni rajin rajin la dpat anak lgi

Tanpa Nama 4 Julai 2010 5:08 PTG

kenapa rambut dynas semacam. kurang cun lak rasanya. erra maintain cantik. suka2!
anak2 derang sumer mcm ikut muka husband. yelah, anak pompuan kan!

Tanpa Nama 4 Julai 2010 5:13 PTG

rambut mcm prmpuan sihir naik penyapu terbang

Tanpa Nama 4 Julai 2010 5:15 PTG

comeynya ank diaorang..pp gebu2 geram cm nk cubit je

Tanpa Nama 4 Julai 2010 5:51 PTG

comel nyer baby2 ni....
mak baby pulak???

Tanpa Nama 4 Julai 2010 6:07 PTG

gambar bibik pun masuk skali ker!!! hehehe, ala2 glamer gituh ., jadi bibik oang pemes!!!




miss meluatz!!

Tanpa Nama 4 Julai 2010 6:48 PTG

cuba letak topi panjang atas kepala dynaz. lps tu bg dia penyapu

Tanpa Nama 4 Julai 2010 8:19 PTG

erks... x sempat nk sikat rambut tu agaknya....

Tanpa Nama 5 Julai 2010 12:23 PG

comel anak dynas ngan erra..

MAK BEDAH KAMPONG SEBERANG 5 Julai 2010 11:19 PTG

Rambut makcik lagi cantik... mulus... ikal Mayang.. mutu.. keunggulan..

Tanpa Nama 6 Julai 2010 11:30 PG

ok pe ..ni asyik rebonding je boring.

Tanpa Nama 8 Julai 2010 12:42 PTG

cian bb dynas.. gmbr 1st tu ngn bibik peymes, 2nd pict lak ngn rmbut ngondrong.. huhu.. ad je xkene..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..