Gambar Awie, isteri dan 5 anaknya

Pada: Isnin, 28 Jun 2010
Sudah mempunyai lima cahaya mata, tiga daripadanya perempuan, Puteri Aleeya Antasha, 10, Puteri Aleefa Antasha, 8, Puteri Qasseh Antasha, dua bulan dan dua lelaki, Putra Ahmad Merah, 3 serta Putra Ahmad Rezkki, 2 tahun, rockers dan aktor Awie dengan serius menyatakan dia masih mahu menambah bilangan anak lagi. Kata Awie yang kini berusia 42 tahun, keseronokan mempunyai anak ramai sukar diungkap dengan kata-kata. Usia yang menginjak juga bukan faktor untuk dia tidak menambah anak.

"Saya suka kalau boleh memperoleh anak lagi. Meriah dan rumah selalu riuh dengan keletah mereka. Itu yang saya suka," kata Awie sewaktu ditemui pada majlis cukur jambul cahaya mata terbarunya, Qasseh yang dilahirkan pada 19 April lalu, berkongsi tarikh kelahiran dengan isterinya, Rozana Misbun, 31.

Tag : , , ,

20 Komen

Tanpa Nama 28 Jun 2010 12:31 PTG

Boleh Blahlah....

Tanpa Nama 28 Jun 2010 12:33 PTG

tudung ct.....................

Tanpa Nama 28 Jun 2010 12:59 PTG

bila masa ramlah ram kawin?

Tanpa Nama 28 Jun 2010 1:01 PTG

nama je putera puteri, bkn keturunan raja pun

Tanpa Nama 28 Jun 2010 1:48 PTG

Sweet family..
Semoga perkahwinan kali nih kekal selamnya...Amin

Tanpa Nama 28 Jun 2010 5:20 PTG

bagus la tu.. itu yg kita nk lihat

Tanpa Nama 28 Jun 2010 6:01 PTG

abg awie, bila nk nikah satu lg?

Tanpa Nama 28 Jun 2010 7:04 PTG

Wow...comel puteri-puteri Awie. Semoga kekal ke anak cucu.

Tanpa Nama 28 Jun 2010 7:34 PTG

suke ati diela nak namekn ank die puteri ke putera.. ade die bgi family ko susah ke?




tadak hal wat hal..

Tanpa Nama 28 Jun 2010 9:41 PTG

ko pun sama
suka ati aku la nk komen apa pun

tadak hal wat hal...

Tanpa Nama 28 Jun 2010 10:30 PTG

baguslah kalau awie dah betul2 berubah...
smoga bjaya mndidik anak2 kearah yg soleh dan solehah!!!


pakar jilat

Tanpa Nama 29 Jun 2010 12:21 PG

hahahahhaha..ank dia yg sorg tu rambut cm awie...

Tanpa Nama 29 Jun 2010 8:38 PG

abg awie, bini ko cukur kening ke?

Tanpa Nama 29 Jun 2010 9:17 PG

nama anak2 dia kbnyakan sama dlm watak dia lakon dgn ziana....hmmmmm

Tanpa Nama 29 Jun 2010 12:35 PTG

yang penting anak dia yg sulung muka arniza nazira....wakakka....cun beb beso nanti...

Tanpa Nama 29 Jun 2010 2:11 PTG

ye la aku nmpk arni nazira duduk kt situ

Tanpa Nama 29 Jun 2010 5:02 PTG

8/10 people said they will never eat McDonalds again after seeing the truth about their food ->

http://Video.McDonalds-Revealed.com


how can they do this legally?

Tanpa Nama 30 Jun 2010 12:12 PTG

abg awie menten encem... (^_^)

Tanpa Nama 30 Jun 2010 10:49 PTG

yeeelaaa tu

Tanpa Nama 1 Disember 2010 2:49 PTG

klau arni ni x cerai msti kene tanggung bnyk dose spt tnjuk rmbut,sanggul tinggi,anak2 x terdidik dan mcm2 lagi.........

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..