Aida Radzwill tukar nama Aida Khalida

Pada: Selasa, 29 Jun 2010
Dulu Aida Rahim lepas tu Aida Radzwill, sekarang dah jadi Aida Khalida. Terima kasih kepada Aida sebab dia dah guna nama baru sekarang, sedap nama tu. Kata orang kalau guna nama sendiri yang emak bapa kita bagi, lebih berkat. Mungkin lepas dah tukar kepada nama diri sendiri, kehidupan Aida lebih tenang dan bahagia, diharap macam itulah yang berlaku nanti. Sebut pasal Aida, nak cerita apa yang berlaku di mahkamah Selasa lalu. Suaminya, Joe Radzwill mahu pelakon itu kembali semula kepadanya atau jika tidak Aida diisytiharkan sebagai isteri nusyuz.

Joe juga meminta supaya tuntutan cerai fasakh yang dibuat oleh Aida, ditolak oleh mahkamah. Melalui peguamnya, Joe membuat tuntutan supaya pelakon berusia 53 tahun itu kembali taat kepadanya memandangkan mereka masih suami isteri yang sah dan kes berkenaan akan dibicarakan lagi pada hujung Julai depan. -Utusan

Tag : , , ,

20 Komen

Tanpa Nama 29 Jun 2010 10:02 PG

semua yg terbaik utkmu kak

Tanpa Nama 29 Jun 2010 11:28 PG

pelik bin hairan bile org ni taksub sgt dgn lelaki..da elok2 binti kn ayah sibuk nk 2kr nm laki kt blkg..x kesian ke kt mak bpk bile nm ayah dgnti dgn nm org len...ingt kasih ant ibu bapa & ank x prnh putus tp kasih ant kekasih bly pts bile2 mase jer...so syangi org tua anda w/pon hnya sekadar menyayangi nm nyer

Tanpa Nama 29 Jun 2010 11:59 PG

elok la buh nama sendiri.. kongsi nama dgn laki (Suami) ni jenuh jugak.. kalo sekali kawen terus sampai mati ok la, ni kalo kawen smpai 10 kali, x ke haru nk kne tukar nama komersial 10 kali. nasib baik nama kat IC tak ikut tukar sekali.

x-po 29 Jun 2010 12:38 PTG

rahin tu sape? khalida tu sape?

melayu hebat 29 Jun 2010 1:18 PTG

sebenarnya aku masih syangkan ko Aida...

Tanpa Nama 29 Jun 2010 1:46 PTG

Wahai sang lelaki, lepaskan sajalah si isteri. jangan diseksanya lagi.

Tanpa Nama 29 Jun 2010 2:07 PTG

kahkahkah melayu

Tanpa Nama 29 Jun 2010 5:26 PTG

bukan dia taksub dgn lelaki la..dh mmg jd bini..syurga dia bwh tapak kaki laki dia..suka ati dia la..dia nk letak nama laki dia..
tp malangnya..jodoh dia xpanjang..nk wat cmna..

Tanpa Nama 29 Jun 2010 6:31 PTG

kn ada hikmahnya kalo bintikan atau binkan dgn nma ayah kite...ada sbb pasepa Allah suruh bwat cmtu...bnda cmni la yg membezakan kita dri agama2 lain...

Tanpa Nama 29 Jun 2010 7:00 PTG

" bukan dia taksub dgn lelaki la..dh mmg jd bini..syurga dia bwh tapak kaki laki dia..suka ati dia la..dia nk letak nama laki dia.."

Bajet nak ikut orang barat la.. kalo laki nama Johnson, isteri digelar Mrs. Johnson.

Kalo dah namanya artis, takder kisah cerai-berai memang tak sah.. kawen ikut nafsu ker??

Tanpa Nama 30 Jun 2010 1:03 PG

tu la psl...kawen dorg cm tukar plastik tong sampah..bila dh busuk tukar bru...adat pon dh takde, ibadat pon apatah lg...ingt ringan ke nusyuz2 nih, bukn bleh bwk main...jdkn iktibar ntok kite

Tanpa Nama 30 Jun 2010 8:59 PG

aku belum pernah melalui alam perkahwinan..

Tanpa Nama 30 Jun 2010 1:18 PTG

benci laa..ramai sgt pendatang asing kt msia nie..bosan laa..

Tanpa Nama 30 Jun 2010 5:27 PTG

dah nampak kedut dier ni

Tanpa Nama 1 Julai 2010 10:28 PG

entah ape2 arrr... dia ni. tak minat langsong. gatal nak berlaki muda. itulah padahnya.

Tanpa Nama 1 Julai 2010 10:38 PG

ye la...pegi mane² je pendatang asing lg ramai dr org malaysia...

Tanpa Nama 1 Julai 2010 1:43 PTG

betul tu...aper nak jadi ngan negara kiter..tu pn org asyik dok kisah artis kawin..cerai laa..rampas laa...pk laa pulak lain...bosan jer citer artis nie..x masuk buku laa

Tanpa Nama 1 Julai 2010 2:05 PTG

kawin dgn bangla la sng

Tanpa Nama 2 Julai 2010 12:49 PTG

syurga bawah tapak kaki laki..tantak p die nk ubuh nama laki die..

Tanpa Nama 22 Disember 2010 10:01 PG

kite cuma boleh cakap je.
tapi tuan badan je yg tahu.
dan semestinya semua orang pun kalau boleh tak nak bercerai berai.
cumanya kita salah kan dorang bila bercerai hanya sebab dorang ni artis.
cuba kalau kita ni bercerai.
ade orang nak kata,'ha.tue kawen ikut nafsu la tu'.
tak baik tuduh2 orang.
doakan lah yang terbaik untuk dia.
dia dah berubah jadi semakin baik.
tengok la imej dia sekarang pun bertudung.
nama pun dah guna nama asal.
kenapa kita nak hukum dan judge dia lagi.
kan?

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..