Tomok akui bercinta dengan Fara Fauzana

Pada: Isnin, 31 Mei 2010
Juara OIAM, Tomok mengakui dia pernah bercinta dengan pengacara TV, deejay Radio, Fara Fauzana. Memang sukar untuk kita menerima hakikat sebenar, siapa sebenarnya kekasih Tomok mahupun juga Fara. Kalau mahu diikutkan Tomok nampak macam muda sedikit berbanding Fara yang nampak lebih 'dewasa'. Jadi kalau benar mereka bercinta, baguslah, habis cerita juga kan. Dua-dua ada pakej menarik, penampilan masing2, bakat tersendiri. Jadi tak salahlah lagi. Kepada peminat-peminat disana janganlah bersedih dengan cerita ini, kerana ianya hanyalah mimpi Tomok yang tiada kesudahan. Keke.

Tag : , , ,

24 Komen

x-po 31 Mei 2010 2:07 PTG

ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm crita yg murahan

Tanpa Nama 31 Mei 2010 2:19 PTG

mesti tomok terpk² kan si fafau tu yg bawak ke mimpi...haha

Tanpa Nama 31 Mei 2010 2:20 PTG

wakankang...!!

Tanpa Nama 31 Mei 2010 2:54 PTG

Tomok, kau dah mandi wajib belum lepas mimpi si fafau tu? he..he..

Tanpa Nama 31 Mei 2010 3:27 PTG

hahaha...comeyl tomok...

Tanpa Nama 31 Mei 2010 3:30 PTG

Hahahahaa..... kalau ada kena patuk ular masa jumpa Fafau dalam mimpi...kira confirm la tuhhh ...

kalu tak ada ular.. hemmm...kau cuma bermimpi.
:)

m@s$y m@s$u 31 Mei 2010 4:27 PTG

chet!!! wat gempak jer... hahaha... ape la...

Tanpa Nama 31 Mei 2010 4:27 PTG

bkn ke cite nie dalame???

afrina 31 Mei 2010 7:10 PTG

cee.. ingatkan betol td..hu3

Tanpa Nama 31 Mei 2010 7:42 PTG

tido tak basuh kaki....jgn jadi Mat jenin nanti jatuh bawah katil...naya....bunyi buah nangka jatuh bedebusss!!!!! huahuahuhuh...

rahsia hebat 31 Mei 2010 8:17 PTG

mimpi tak payahlah cakap....

Tanpa Nama 31 Mei 2010 9:58 PTG

rahsia hebat mesti tau tafsir mimpi...jgn nak klimaks je...mimpi di siang hari ....mimpi buta..

melayu hebat 31 Mei 2010 10:22 PTG

adik aku pn blh citer..

Tanpa Nama 1 Jun 2010 9:22 PG

benci i..
tomok tu kecik... mana nak larat dayung farah yang besar tu..




***** KECIK TAPI BESAR ***

Tanpa Nama 1 Jun 2010 5:25 PTG

kelakar lak dgr cite.klu betul pun pe salahnya. masing2 single.umur x pyh kira sgt yg penting bhgia sudah..

Tanpa Nama 1 Jun 2010 7:12 PTG

fafau ni betis dia bunting gajah wa ka ka ka,si tomok melidi wa ka kaa tak padan langsung la

Tanpa Nama 1 Jun 2010 8:43 PTG

aku mimpi kena patuk ular xda pun dpt apa2 pinangan hahahaha mimpi tue hanya mainan tidur,melainkan ia ada d dalam hadis(contohnya mimpi kepala dihempap batu ketika baca al-quran) tafsir mimpi yg lain tue jgn la percaya,ekekeke jgn mara ah,kalau kamu bergurau aku xtau kamu tue bergurau,mana la tahu ada yg percaya ,

Tanpa Nama 2 Jun 2010 10:56 PG

aku pon penah mimpi bercinta dengan tomok...mase tu tomok dah x brape nak hot...

Tanpa Nama 2 Jun 2010 1:06 PTG

aku lg best..mimpi bercinta dgn shahir af8..
xkecoh pun..huhu.

Tanpa Nama 2 Jun 2010 4:46 PTG

MAK PUN PRNAH MIMPI TIDO NGAN CIK GU SITI HAJAR..BANGUN PAGI TERUS TERKENCING AAS TILAM..MMM...MMMM




****** SIAH NYAH BERLAKI *****

Tanpa Nama 5 Jun 2010 11:57 PG

tomok ni indonesia ke?

scarlet 5 Jun 2010 8:43 PTG

la.. macam tu rupanya..

Tanpa Nama 30 Jun 2010 6:09 PTG

sengal btol tomok ni..
x sedar diri btol..

Tanpa Nama 30 Ogos 2010 10:12 PTG

yg pnting tomok bahagia.. all the best...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..