Gambar terbaru Sheila Rusly

Pada: Khamis, 13 Mei 2010
Siapa lah tak kenal dengan Puan Sheila Rusly nie, pelakon, pengarah dan juga pengacara yang berbakat serta berpengalaman besar dalam dunia seni. Kalau mahu diikutkan penampilannya juga sudah berubah dan perubahan itu memang yang diinginkan oleh peminatnya. Aktiviti terbaru Sheila Rusly adalah menjadi penerbit untuk drama Roh Kembali… yang bakal disiarkan pada 20 Mei ini di TV3. Drama bersiri 13 episod ini yang akan bersiaran pada setiap Khamis, pukul 9.30 malam itu turut dibarisi oleh pelakon handalan lain seperti Fizz Fairuz, Rozie Rashid, Zamarul Hisham, Lisdawati dan Razak Ahmad. -mStar

Tag : , , ,

15 Komen

Tanpa Nama 13 Mei 2010 2:24 PTG

fuiyoooo...tang dada tu nampak seksi giler♪♫♥♪♫♪♪♫♫


n0ra

Tanpa Nama 13 Mei 2010 2:34 PTG

no komen,bese jerk cite!

Tanpa Nama 13 Mei 2010 2:38 PTG

mesti best citer nie... mesti tgk..



-Leeya

Tanpa Nama 13 Mei 2010 2:45 PTG

erm...agk seksi jgk walaupun b'tudung...

Tanpa Nama 13 Mei 2010 4:55 PTG

eh nora, cmne ko bt lambang muzik tuh... ajar sket. cumey laa. awk pon musti comey kannnn

Tanpa Nama 13 Mei 2010 6:29 PTG

aah la agak seksi <3

~misz shila~ 13 Mei 2010 6:41 PTG

laki sndiri xpegang, fiz siap tgh dbahu..
lis pon bini org,xsentuh pom.. =P

Tanpa Nama 14 Mei 2010 12:32 PG

bukan tutup aurat..tapi balut aurat..kalau tutup longgar dan tidak menampakan betuk badan...

BinLaden 14 Mei 2010 7:38 PG

mendada .good job shiela

Tanpa Nama 14 Mei 2010 8:46 PG

alt + 13 = ♪
alt + 14 = ♫

p/s: zaman skrg ni kalo nak tau@cari pape,google je...


n0ra

isteri klimaks 14 Mei 2010 9:07 PG

macam barang besar ja..

Tanpa Nama 14 Mei 2010 11:35 PG

tak senonoh mak aji ni,baju ketat tak yah pakai tudong la bodoh...dada besar porot pong besar hodah

Tanpa Nama 14 Mei 2010 11:20 PTG

mekaseh ye noraaa..
sj jek nk tnye wk sbb nk ngurat smbil2...

Tanpa Nama 17 Mei 2010 11:29 PG

mcm² cara nak ngurat org ek skrg...x masuk dek akal pon ade...hahaha ○♥○♥○♥○♥○♥○♥○

dlm metro kate shiela nak berdakwah melalui drama...dakwah ape mcm ni...


n☺ra

Tanpa Nama 18 Mei 2010 11:19 PG

tang tudung litup dh ok....tkyh la pose pegang2

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..