Erma Fatima rela dimadukan kerana itu hak Bade

Pada: Isnin, 3 Mei 2010
Secara Jujurnya, Erma Fatima tidak ada masalah jika Bade ingin berkahwin lagi dan Bade juga tahu perkara ini. Erma Fatima mengetahui desas-desus yang tersebar luas konon suaminya, Badarudin Azmi dalam proses untuk berkahwin lagi kononnya kesibukan jadual kerja Erma menyebabkan Bade beralih angin dan ingin mencari pengganti. Tegas Erma, jika ingin berkahwin lain, Bade tidak akan menyorokkan daripadanya kerana masing-masing cukup memahami antara satu sama lain.

“Siapa agaknya dalang yang cuba menabur fitnah sebegitu kerana setakat ini Bade tidak pernah menyatakan niatnya berkahwin lagi atau melafazkan talak. Malah saya dan Bade tidak mengalami masalah buat masa ini. Saya sibuk dengan kerja harian saya, begitu juga dia yang mana lokasi penggambaran ibarat rumah keduanya. Demi Allah, saya katakan rumah tangga kami jarang berlaku pergaduhan, terutama yang berpunca daripada masalah remeh-temeh." kata Erma.
Mereka yang dinikahkan dengan Bade pada 27 Februari 1991 yang sudah melangkaui 19 tahun dan mereka mengambil lima anak angkat, iaitu Ahmad Albab, 19; Ahmad Arri, 16; Ahmad Aifin, 14; Citra, 8, dan Nurain, 4. -hMetro

Tag : , , ,

19 Komen

Tanpa Nama 3 Mei 2010 10:16 PG

harap-harap rumah tangga pasangan ni kekal bahagian hingga akhir hayat. Bade ada hak nak kahwin lain coz erma tak boleh bagi dia anak n dia pun nakkan zuriat dari darah daging sendiri tapi untuk bade kenagkanlah pengorbanan isteri tu dulu sebelum wat keputusan nak kawin laen. Erma pun bukan sengaja taknak bagi dia anak, dah tak mampu kan...

Tanpa Nama 3 Mei 2010 10:18 PG

payung emas menanti mu,kak erma...sungguh mulia
insan bernama erma fatima

duit percuma 3 Mei 2010 10:30 PG

ana kawin 3..mesti pandai temberang.. =)

Tanpa Nama 3 Mei 2010 10:42 PG

pompuan ni psiko la...laki die xnak,die kate laki die nak...mmg bodoh...tau la ko nak payung emas...die ni makin tua,makin x btol...lps 1,1 prob die...nyanyuk gamaknye...

Tanpa Nama 3 Mei 2010 10:59 PG

ini lagi satu. mengarah teater bkn ikut agama tapi ikut kepala cerdik dia

Tanpa Nama 3 Mei 2010 11:22 PG

seorg isteri solehah duduk dirumah, beranak, jaga mkn minum laki ni tak, nk berdiri sama tinggi dgn lelaki nah jawapannya bermadu

Tanpa Nama 3 Mei 2010 11:53 PG

bagusla bermadu puan timah dpt payung emas :)

Tanpa Nama 3 Mei 2010 11:55 PG

dia ni mmg x leh beranak ke... semua nya anak angkat... blm ada rejeki lg kot.. cian..

Tanpa Nama 3 Mei 2010 1:00 PTG

selalunye, kalau isteri bagi izin utk suami kawin lain, jarang suami tu nk kawin lagi

Tanpa Nama 3 Mei 2010 3:04 PTG

"pompuan ni psiko la...laki die xnak,die kate laki die nak...mmg bodoh...tau la ko nak payung emas...die ni makin tua,makin x btol...lps 1,1 prob die...nyanyuk gamaknye..."

kepada yang bercakap, cuba pahamkan apa yang dia bagitahu.. ni lah masalahnya.. baca tak abis pastu bagi komen.. hak dia la nak bagi laki dia kawen lain.. itu keredaan dia..

Tanpa Nama 3 Mei 2010 4:19 PTG

AKAK TAK KISAH KLU SUAMI AKAK NK KAWIN LAGI
AKAK PUN DAH JEMU NGAN SUAMI AKAK
YG PENTING DUIT BAGI AKAK TIAP BULAN JGN MISS
NAFKAH BATIN AKAK CARI SENDIRI..



**** KAK KINTAN *****

Tanpa Nama 3 Mei 2010 6:01 PTG

aku klu laki aku brani nk kawen lain siap la laki aku tu..

Tanpa Nama 3 Mei 2010 6:12 PTG

mulia hati isteri nie mintk2 dilindungi DARINYE AMINNNNNNNNNNN

Tanpa Nama 4 Mei 2010 1:17 PG

kah kah kah kah kak intan juga kelezzz kah kah..

ewiezz 4 Mei 2010 2:53 PTG

baguslah klu camtu. lagi mulia dari bercerai berai yg dibenci Allah. memang perempuan mana yang sanggup bermadu tapi mende halal, tentu byk hikmahnya dan kalau suami tu mampu berlaku adil zahir dan batin, isteri tak ada hak menghalang. syabas dan respek kak erma!

Nisa 4 Mei 2010 3:36 PTG

Apakah kawin untuk bercerai? Pembaca tolong beri pandangan.

yatie 4 Mei 2010 5:33 PTG

mulut je kot ckp camtu tp dlm hati x, ngee..tp klau betul bagus r kak erma, jarang2 jmpe wanita yg rela d madukan..hopefully rumahtangga k erma kekal bhagia ye, same2 doakan

Tanpa Nama 5 Mei 2010 5:01 PG

sia-sia jea kak intan oiiii... hahah kak intan tak akan berjaya dapat payung emas la.. tapi payung berapi la jawapnya.. kekek..


-- bawak2 la bertaubat wahai ka intan.. hehe--

Tanpa Nama 5 Mei 2010 1:19 PTG

kak intan, kalau tu lah hajat berzina dihati...dah tentu dapat habuan dosa dan neraka...hinsaf2 lah...kiamat da dekat...


takut dosa!!

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..