Aksi Porno Dhani, Mulan Jameela?

Pada: Ahad, 25 April 2010
Mungkin aksi ini adalah untuk pembikinan video lagu duet antara Ahmad Dhani (Dewa) dan Mulan Jameela. Memang suatu aksi yang boleh dianggap keterlaluan dan boleh dianggapkan sebagai aksi porno yang menyamakan dengan aksi di buku aksi pelbagai seks 'Kamasutra'. Tapi yang ini bezanya adalah mereka memakai pakaian dan tidak bogel seperti dalam buku berkenaan. Tapi kalau mahu diimbas kembali, bukan mereka melakukan aksi porno berkenaan tapi mungkin Dhani mahu menolong Mulan dengan mengangkat pahanya diatas beban badanya yang diikat oleh tali. Huhu.

*klik untuk besarkan

Tag : , , ,

18 Komen

Tanpa Nama 25 April 2010 3:41 PTG

tau mna erk buku 2 diorng x pkai bju?????

Tanpa Nama 25 April 2010 3:57 PTG

DAH NAK MAMPOS..TAK DE MARUAH..KO ORG SEBOK MINAT KAT DEPA.. TAK SENONOH..HARAM JADAH

Tanpa Nama 25 April 2010 5:46 PTG

org atas ni x fhm bhsa ke..bce xmmhmi

Tanpa Nama 25 April 2010 8:08 PTG

haram...bukan muhrin...

Tanpa Nama 25 April 2010 8:12 PTG

Menyampah tgk Mulan mcm baik punye ke...kepala botak tu...huih...meluat ...x selera...

Tanpa Nama 26 April 2010 9:04 PG

buku kamasutra tu kan pasal cara2 nak 'main'...

Tanpa Nama 26 April 2010 11:48 PG

bangsat sial.... gi buat kat tepi jalan lah..mungkin org sedekah....bodoh

anak malaysia 26 April 2010 1:32 PTG

wau...dahsyat ni..xsabar nk tunngu video kli tu kuar..hahhaha =)

Tanpa Nama 26 April 2010 1:40 PTG

bukan remaja ajer yg rosak akhlaknya!! tpi orang dewasa dan artis juga rosak akhlaknya dan menunjukkan contoh buruk kpada remaja..

pastu mula salahkan remaja2...pelik betul...artis dah tua kedarek tak sedar diri..puih!!!


PAKAR JILAT

Tanpa Nama 26 April 2010 1:44 PTG

Kot ya nak tunjuk cara main ke..nak wat video duet atau apa jadah sekali pun, tak yah la tunjuk kat sema orang..

tak takut dosa ,hari kiamat dan azab api neraka!!! smoga Allah memberi ptunjuk dan hidayah!! amin



---Takut Dosa---

Tanpa Nama 26 April 2010 4:56 PTG

xda cara lain ke nak bt vid menarik...
tkut org x bli album kot...
tp awas..kiamat dah dekat..
xkkn x gna akal nk fkir..
trpengaruh abis dgn org barat..
liberal la katakan...

Tanpa Nama 27 April 2010 12:12 PG

Haramm Zadah...!!

Tanpa Nama 27 April 2010 1:58 PTG

satu lagi pemikiran lucah..gambar x lucah pun dianggap lucah..tak faham aku..keliling tu ada banyak krew2 yg korang tak nampak..sikit2 lucah..sesetengah org malaysia nie..tak tahu bezakan yg lucah dan tak lucah..pegi bersihkan dulu otak tu..bila tengok org pose cam tu ju, mesti fikir lebih..sudahnya salahkan org..tp tak tengok diri sendiri yg berimiginasi lebih..gosip murahan

Tanpa Nama 28 April 2010 10:07 PG

dr gmbr pun blh tgk c Mulan sesaja tunjuk manja dia minta c Dhani tlg dia tu..
Aduyai..tggu la nnt vid ni release br blh komen lebih..

>>Jomo Pitu<< Just Giving my opinion..

Tanpa Nama 29 April 2010 12:25 PG

mulan : muka plastik, idung palsu, bego, sikap bitcy dan ga berpendidikan, alay bgt cara ngomong nya..
dhani : blagu, sombong, sok berkuasa, sok mengerti agama tp ga punya hati...

dua-dua nya cocok..sama-sama menjijikan!!

Tanpa Nama 29 April 2010 2:03 PTG

Ini ka yang di kata kan "porno"?mata juling nampak pun bole beza kan gambar ini.mata fikiran adalah buta....bego punya penerbit..

Tanpa Nama 10 Mei 2010 12:22 PTG

Gila babi punya artis... nama jer Islam, perangai hampeh!

Tanpa Nama 30 Mei 2010 5:52 PG

dhani tu ada keturunan yahudi doh.
search kt utube.
tkejot aku bai

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..