Persandingan Umie Aida, Datuk K dihadiri Tun Mahathir

Pada: Selasa, 30 Mac 2010
Umie Aida, 37, dan suami, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan, 47, selamat melakukan majlis gilang gemilang persandingan mereka di Hotel One World tepat pada jam 9 malam (28/3). Umie dan Khairuddin disandingkan di atas pelamin rekaan Jovian Mandagie serta menyarungkan persalinan berwarna merah cili rekaan pereka yang sama. Hampir 1200 tetamu termasuk jemputan khas Tun Dr. Mahathir Mohammad dan isteri, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali yang hadir ke majlis itu.-mStar

Tag : , , ,

76 Komen

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:05 PG

muke umie x berseri langsung...mcm org tua

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:05 PG

tahniah

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:09 PG

Tahniah umie, mudah mudahan menjadi isteri yang baik.. dan dapat bertahan sehingga ajal menjelma.barakallahulakuma allazi jama'a bainakuma fil khair.

-UztaZ-

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:27 PG

elehh...hari 2 bbukan men lagi nikah kat mekah nk amek berkat la kateny..ni dh blk m'sia..sanding dedahkn aurat jugak..wat malu je la oi..cite sume nk kencang.cett

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:30 PG

Pengapit dia yang hensem tu, anak ikan Datuk Paduka tu ker? Dapat juga mereka berdua bersanding, walaupun.....

-3K-

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:30 PG

apasal muka umie aida serius semacam jer...tak romantik langsung...tak pegang tangan pun...

lotudgirlz speak 30 Mac 2010 10:41 PG

tahniah.....

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:45 PG

Kerja ko sebagai penghibur, supaya orang terhibur. Kalau orang menyampah, jgn ler perasan nak buat juga. Menambahkan tekanan rakyat Malaysia yang semakin tertekan dengan banyak masalah skg. Aku tetap salahkan ko, punca rakyat Malaysia tambah stress. Nahhhh sebijik flying kick buat ko...dusyummmmm!

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:52 PG

Aikz..dh bukak balik? apa tujuan nikah kat Mekah? Renung-renungkanlah..

Apa-apapun Tahniah diucapkan..

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:54 PG

Kenapa rambut Datuk tu???

Tanpa Nama 30 Mac 2010 11:03 PG

cit....nikah kt mekah..time bsanding, tah pape tah...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 11:06 PG

so sweet.... i like..

eiylla 30 Mac 2010 11:19 PG

so sweet

Tanpa Nama 30 Mac 2010 11:39 PG

KENAPA PENGAPIT PMPN TU MUKA CM SUNTIK BOTOX JE?PELIK2.....

Tanpa Nama 30 Mac 2010 11:45 PG

mmm..sama padan

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:08 PTG

pelik baju sanding dorg tu..mcm x kena antara satu sama lain...konon2 nikah kat depan kaabah tp balik malaysia,same gak...dedah sana dedah cni...ape la motif die nikah kat sane ek...hati x terbuka pon nak menutup aurat...cari publisiti je kot...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:12 PTG

nape datuk paduka tu x pakai songkok? cacat penampilan..dh segak2 songkok lak takde... umie aida nmpk mcm ratu jamu lak..wakakaka..

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:15 PTG

Alhamdulillah..semuga mendapat kehidupan yg barakah..Alias memang minat dgn lakonan umi aida nie...mltoopp!!

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:22 PTG

kenapa rambut suami umi aida macam punk je. pakai pakaian kebangsaan tu pakailah tanjak ke songkok ke barulah nampak lawa sikit. Ni macam rambut tak guna minyak rambut je. Umi tu propa lebih, kata tak mahu sanding2 tapi at the end? sanding jugak

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:28 PTG

eloklah..nikah bertutup litup, time sanding terdedah semua...mcm mana nak berkat...dunia hy pinjaman..

sangkapurirara 30 Mac 2010 12:32 PTG

cantiknye umi dlm ni

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:32 PTG

kalau mcm tu baik xoyh nikah kat mekah...memalukan sj...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:36 PTG

kawen kat mekah elok2 da...tibe2 buat mjlis bukak aurat.xde maknanye kawen kat mekah klu cmtu...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:44 PTG

PERKHWINAN YANG GEMILAN..
BNYK BELANJA LAKI DIA KENA KUAR
LAKI DIA PUN SEBOK CUCUK MUKA CAM BINI DIA GAK



&&&&& KAK NOK MASIH DARA &&&&

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:56 PTG

aduiii... bapok mana ni...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 12:58 PTG

camni ke pakaian yg dipkai pas blik akad nikah kt mekah????renung2kn n slmt beramal

Tanpa Nama 30 Mac 2010 1:08 PTG

cantik yer set persandingan.. bertuah betul umie aida..

Tanpa Nama 30 Mac 2010 1:16 PTG

smoga kekal ke hujung nyawa!!!




MISS MELUATZ!!!!

Tanpa Nama 30 Mac 2010 2:38 PTG

alahai...awat la rambut datuk paduka di dandan cam tu........xsesuai langsung aaaaaaaaaa....

Tanpa Nama 30 Mac 2010 2:42 PTG

alaahai k.umi...berseri nye k.umi mase nikah dulu..but yg ni kurenggg la...pas ni tak mau lah bukaan kat leher tu lebarrrr sgt...x berkat nanti...nikah kat mekah da cukup berkat...jg jd cam cici faramida tu ...doakan k.umi dpt anak cepat n bahagia ke akhir hayat...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 2:45 PTG

mambazir!

Tanpa Nama 30 Mac 2010 3:20 PTG

majlis macam ni tak sesuai pegi nikah kat mekah. diaorang ni anggap islam hanya kosmetik. alang kah indah nya balik dari mekah ada perubahan yang berlaku

Tanpa Nama 30 Mac 2010 3:41 PTG

alahai..iye ye je nikah dpan kaabah..blik msia bkmban

Tanpa Nama 30 Mac 2010 3:45 PTG

bestnya kalau dapat kawen mcm nie.macam fairy tale aja

Tanpa Nama 30 Mac 2010 3:52 PTG

tahniah...moga bahagia selamanya...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 3:56 PTG

ngape laki die nmpk cm jmbu jer..ahahha

Tanpa Nama 30 Mac 2010 4:15 PTG

1st time aku tgk pengantin lelaki bersanding pakai baju melayu tanpa tanjak@songkok dikepala.nmpk janggal la..kalau berkot tu lain la jgk..ni pakai baju melayu huhuhu anyway selamat pengantin baru kt pasangan mempelai..semoga bahagia hingga ke akhir hayat

Tanpa Nama 30 Mac 2010 4:28 PTG

susah2 menikah depan kaabah.
igtkan sanding ape sume ttp la aurat..
humm...
apa2 pun tahniah la yeh.

Tanpa Nama 30 Mac 2010 4:35 PTG

TAHNIAH LA..MOGA BRKEKALAN HGGA KE UJUNG USIA...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 4:40 PTG

Mestila hadir!! Bapa konspirasi kes Liwat 1 Anwar siap tepung tawar laa stail hindu..check balik muka khairuddin dulu dan sekarang ada beza woo!!!

antisongkoktinggi...Umi Hafilda tak datang ka?

Tanpa Nama 30 Mac 2010 4:50 PTG

http://www.ehoza.com/v4/forum/isu-semasa-2009/71564-kenali-siapa-duda-kahwin-umi-aida.html

check this out!
antisongkoktinggi

Tanpa Nama 30 Mac 2010 5:11 PTG

uwekkk..

Tanpa Nama 30 Mac 2010 5:56 PTG

tun M nih melayu ker?

Tanpa Nama 30 Mac 2010 6:49 PTG

last menet umi takmo pakai tudung wktu kawen, terus dato k takmo pakai songkok. gaduh tu, sbb tu umi masam jer.... ehehehe...

Tanpa Nama 30 Mac 2010 7:58 PTG

x paham ngn artis m'sia ni..time nikah tertutup sume, ayu gitu..tapi time sanding terdedah sini sana..buat umie, kata nk amik berkat nikah kt mekah tapi nape x amik berkat time sanding juga??harapnye berpanjangan la jodoh ni ye??praktikkan apa yg didoakan kt mekah tu..jgn igt nk kejar harta dunia je..

Tanpa Nama 30 Mac 2010 8:17 PTG

kt mekah betudung litup,, kt cini?? erm yg pngantin laki plak,, erm nape la x bsongkok o betanjak.

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:06 PTG

Amik berkat nikah depan kaabah kononnya. bertutup litup kononnya.. balik buang berkat, dedah abis. terhina sunggoh aku rasa. mcm nk permainkan tmpt suci org Islam.

elok time bernikah tu wat depan jamrah aqabah lg baik. kalo bersanding dedah2 camni pon org x bising sbb menikah kt tmpt setan.

Tanpa Nama 30 Mac 2010 10:26 PTG

asil dn liana ada pergi kat majlis ni .. nampak meriah

Tanpa Nama 31 Mac 2010 1:39 PG

sama cantik sama padan,sama2 cucuk muka dan hidung,..mancung hidung dato skrg,jangan marah ya.anyway congrat to you both dato&datin,smuga berkekalan hgga ke anak cucu..amin..

Tanpa Nama 31 Mac 2010 7:48 PG

napa semua org nak pertikaikan umie aida..biarlah kat dia...dia buat dosa laki dia yang tanggung..boleh nak tegur tapi jgn lah sapa menghina...dosa or pahala itu antara dia ngan Allah..kita sesama manusia hanya boleh berdoa agar dia boleh jadi yang terbaik..manusia mana yang perfect..

-eyna-

Tanpa Nama 31 Mac 2010 8:18 PG

akukan umur baru 34 ada anak 3 dah bujangpun. barulah mantop muda2 dah kahwin dah tua ada orang jaga. itu lebih bagus dari kahwin umur dah lanjut.rugi.........

Tanpa Nama 31 Mac 2010 2:27 PTG

dah agak dah.. masa nikah tutup litup.. masa bersanding nak gak seksi & terdedah sana sini..

Tanpa Nama 31 Mac 2010 2:57 PTG

Khairuddin di belakang Umi dan Azwan

Watak nya tidak nyata dalam kes DSAI ketika zaman 1998 dahulu.Anak Pulau Pinang ,Sg Rambai Bukit Mertajam ini terlibat sebagai talibarut Umi Hafilda dan juga menjadi tukang karang di merata tempat di seluruh Malaysia mendedahkan keburukan Anwar kepada kelompok dikampung-kampung.Anak saudara kepada arwah Sulaiman Palestin.Tak dapat Umi Hafilda dapat Umi Aida.

Kini mendapat gelaran Dato sejak beberapa tahun dahulu. Semasa zaman Pak Lah melakukan penerbangan dengan nama Kembara Kailan.Bermula dari kosong dan melilau kini menjadi jutawan. Entah perniagaan apa yang di lakukan beliau sehingga menjadi kaya raya dan mendapat gelaran Dato .Kini menggunakan kereta jenama Maserrati,Ferrari , Kawan baik Ali Rostam dan pernah menjadi director kilang motor Comel di Melaka .Beliau juga menjadi pengarah pertubuhan Malaysia Kombodia mengenai perdagangan antara Malaysia dan Kombodia.

Khabarnya menghadiahkan rumah dan juga kereta mewah mencecah jutaan ringgit untuk mendapatkan Umi Aida....yang coolnya majlis pertunangan nie dilangsungkan kat kondo yang dihadiahkan oleh Datuk Khairuddin ni kepada Umie Aida.

Cincin tunang bertatahkan berlian daripada koleksi jenama mewah, Chopard mengikat pelakon jelita, Umie Aida atau Umie Kalsom Rahmad dengan putera idamannya, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan, malam tadi.

Tanpa Nama 31 Mac 2010 6:24 PTG

ISLAM itu sgtlah indah..tapi...


**hamba Allah**

Tanpa Nama 31 Mac 2010 8:16 PTG

nikah kat mekah la konon2nye..
tp balik mesia pakai dedah sane dedah sini..
xde maknenya..

Tanpa Nama 31 Mac 2010 9:06 PTG

kenapa muka umi serius aje... macam kena kahwin paksa.. kenapa muka pengapit perempuan macam terlebih botox... datuk tu pun, gi lah betulkan fesyen rambut atau cukur misai... dah cam charlie chaplin lak...

Tanpa Nama 31 Mac 2010 11:24 PTG

APA SALAH NYA LETAK JE LE SONGKOK KAT ATAS KEPALA YG NAK BOTAK TU,

Tanpa Nama 1 April 2010 5:15 PTG

nape takde sape2 tolong sikatkan rambut datuk k tu?

Tanpa Nama 1 April 2010 8:37 PTG

yucks!

Tanpa Nama 2 April 2010 11:14 PG

tengok jantan sebelah tu rasa macam nak herdik jer..
bestnya kalau aku boleh lempang dahi dia 3x
pastu luku kepala dia sampai nangis..
semoga impianku terlaksana

-addyzul-

Puteri Singa 2 April 2010 5:48 PTG

Kepada semua "anonymous" di atas.
Tak usahlah nak menghina atau mengutuk pengantin baru ni. Ada ke Islam mengajar kita untuk mengata orang? Sudah sudah lah tu. Mengucap semua. Istighfar banyak banyak. Cakap orang, cermin diri dulu. Lagi banyak mengata dia, makin kuranglah dosa pengantin. Berdoakan supaya berubah kan lagi bagus. Hmmmmmm.

Tanpa Nama 2 April 2010 9:06 PTG

nasihat yang bagus, puteri singa

TAPI artis atau VIP yang macam ni kena TEGUR TERANG @ tak nanti tak FAHAM

Kita tengok dari jauh....ini JANTAN kaya dengan memfitnah orang.......BETINA ni....99% plastik

Tanpa Nama 2 April 2010 9:47 PTG

cantek umie pakai bju putih tu...
cantek sgt2...

Tanpa Nama 2 April 2010 10:19 PTG

...hahaaaa cm mcm komen ek...nikah kat mekah,,konon nk amek barokah,,balik mzia,,yaaa aaampuuuunnnnn nampak gak boobs nyer...hadoilah....propa jeww lebe...xde seri tul laki bini,,rmbot laki dia cm bapok pun ada....tah cm mcm..tgklah tahan bape lama dik non oii

atai tanjung 3 April 2010 8:21 PTG

cam ratu jamu kawin ngan wak pordo je.rambut siap ada owning lagi....he.he.he

Tanpa Nama 4 April 2010 3:45 PG

laki dia la yang tulis 50 dalil naper anwar xleh jd pm dulu2..
bulan lepas dia gak masuk brita tb3 kes saman oer ntah bpuluh2 juta..

kpd ustaz celop..nak komen org yang wat x elok cam artis di atas bleh je

xkan nak puji cam tu tuh..siap kawen mekah,,tp tengok je ah pi tu..


~~sengal jer~~

Tanpa Nama 6 April 2010 3:14 PTG

nak ambik berkat konon, g mekah, balik dah tebuka sana sini.. porahhh

Tanpa Nama 7 April 2010 8:52 PTG

salam...
niat tu dah baik nikah kat meka ditempat yg sangat suci...tetapi sayang nya majlis persandingan bukan main rak diraihkan....MasAllah...tidak sesuai dengan pakaian yg dipakai mendadahkan aurat...banyak dosa yg kau tanggung UMIE..........mendedahkan aurat

Tanpa Nama 15 April 2010 12:06 PTG

harta pangkat darjat pasti hancur binasa

kongkang 16 April 2010 1:48 PG

tahniah le umi, majlis sanding ko ni kureng sbb laki ko x pakai tanjak. mana punye wedding planner yg bagi idea 2?

Tanpa Nama 17 April 2010 3:11 PTG

walaupun hidup seribu tahun kalau tak sembahyang apa gunanya

Tanpa Nama 19 April 2010 8:03 PG

Anda semua perasan tak perubahan yang sangat ketara pada wajah datuk paduka khairudin sebelum dan selepas kawin...apa RAHSIA agaknya??????

Tanpa Nama 1 Mei 2010 2:11 PTG

masing2 dh tua tp muka muda ahaks

antu juara 15 Mei 2010 8:31 PTG

saya suka konsep perkahwinannya. very nice. kalau boleh saya pon nak tempah konsep perkahwinan yangc sama cantik seperti DATIN PADUKA UMMI. saya pon nak ucapkan tahniah kepada datin. semoga dipanjangkan umur dan cepat-cepat mendapat cahaya mata k. amin

islam 18 Jun 2010 3:33 PTG

tahniah~harap dapat melahirkan generasi islamiah

Tanpa Nama 8 Julai 2010 4:10 PTG

Si K nila penulis/pengarag buku " ...dalil kenapa Datuk Anwr..."
Salah seorg talibrut Dr. M

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..