Model melampau gayakan aksi separa lucah

Pada: Selasa, 16 Mac 2010
Apa nak jadi dengan dunia model abad ni. Semakin berani dan semakin berpotensi mendedahkan berhampiran dengan bahagian-bahagian sulit. Semata-mata kerana wang, maka harga diri juga boleh dijual beli dengan mudah. Tidak tahu lah kalau model di bawah ni bukan dari orang yang beragama Islam. Aksi seperti model-model daripada barat sahaja. Motif mungkin mahu menarik orang untuk membeli barangan 'sex' yang ditawarkan. Banyak lagi rezeki yang halal boleh dikerjakan. Oh Dunia... Nauzubillah..

Tag : , , ,

66 Komen

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:04 PTG

kang teransangkan,mule la 'buat'.haha.pastu mengandong, ta tau ape nk buat,gugur je ank tu..haha..

MediaHehe 16 Mac 2010 2:07 PTG

Hoho.. posing baik punya.. nape takyah pakai baju je?

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:07 PTG

apa nak jadi wei

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:12 PTG

peh!!!!org Islam skrg trikut2 gaya org barat...
klu nk cri duit pon pkir dosa phla jugk la..
ni la org Islam minda dh kena bleach!!!
xkkn x le tgur org yg tukang ambk gmbr 2 bt pose lbih sopan??!!!!
pergh!!!!!!!!!!

AINNZ ABIGGAILL 16 Mac 2010 2:12 PTG

mak ai..melampau abis!

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:15 PTG

Na'uzubillahi minzalik.
Inilah tanda2 dunia di akhir zaman..

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:18 PTG

bongok..

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:23 PTG

ayark..~ni model pe ni?

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:40 PTG

muke cam gay sje dorg nie .

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:42 PTG

rasa2 kalo izyan xsiarkan gmbar ni xpa kot.? kang terbawak2 lak nanti.. disalahtafsir..

apa2je

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:47 PTG

giler pe...

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:53 PTG

aku rasa comfirm lepas photoshot ni diaorang buat projek....mana tak nye...sampai nak londeh da seluar dalam tu....
gila punya org

Tanpa Nama 16 Mac 2010 2:57 PTG

mana kak yan rindu plak......

Tanpa Nama 16 Mac 2010 3:29 PTG

ALA.. U NI
JANTAN TU SEMUA GAY LAH'
TAK STIM NGAN AWEK
STIM NGAN JANTAN GAK..



** TAK KUASA MAK !!

Tanpa Nama 16 Mac 2010 3:44 PTG

pic no12 tu mcm kelakar jer mamat yg pakai siglet itam tu, tgk kaki dia mcm cekeding jer??

aku sokong comment dr ape2je, admin nie mcm mengalakkan jer??

jangan marah..... ehheheheeee.....

~C&S~

Tanpa Nama 16 Mac 2010 3:53 PTG

ape la meLAYU nk tiru owg barat..

kalu omputih tgk mau terske diowg sbb x fotogenik n copycat...mcm beruk pom ad..

bajet model2 laknatullah yg kt ats tuh blh la tembusi psrn antarabangsa tapi tempah bilik kt neraka ad r

Tanpa Nama 16 Mac 2010 3:58 PTG

ish ish ish, ape la nak jadi ngan model2 yang suam2 kuku ni.. dah x la femes, buat lak aksi yang nauzubillah.. ck ck ck.. nape la boleh jadi macam ni ekk? lahanat betul la model2 ni.. kalau nk buat pun, jangan la depan kamera, bagitau kat seluruh malaysia ni, buat depan suami sendiri atau isteri sendiri lagi afdal

" benci giler tengok gambar atas tu "

Anne Summer 16 Mac 2010 4:20 PTG

nasib baik hubby ku bukan model.. :P

yaya's official blogger 16 Mac 2010 4:23 PTG

meluat la aku tgk. muke da la hodoh sekor2.

Tanpa Nama 16 Mac 2010 5:17 PTG

kalau ni islam kena rotan ler....
rosak..... bodoh... sial...

Tanpa Nama 16 Mac 2010 5:34 PTG

DAH MCM MAJALAH PLAYBOY LA PULAK.

Tanpa Nama 16 Mac 2010 5:52 PTG

Na'uzubillahi
jauhkanla dri dr jd org munafik
ngaku islam tp xikot pn ajrn islam

Tanpa Nama 16 Mac 2010 6:26 PTG

astagfirullah........
kalo dorg ney ISLAM, ak hrp dorg cepat2 la bertaubat.... kite ni umat AKHIR ZAMAN, tlg la beringat sblm trlmbt....

Tanpa Nama 16 Mac 2010 6:52 PTG

jgnlah dek nk cepat popular dan mengejar $$$, kamu lupe dosa pahala dan haram halal..jgn mengaibkn klrga khasnya dn umat islam amnya kerana aku rase diorng ni orng melayu.nauzubillah.

Tanpa Nama 16 Mac 2010 7:04 PTG

sape ni..? x kenal pon? model kew? cm x cukop tinggi pon nk jd model... muke pon ala2 jek

Tanpa Nama 16 Mac 2010 8:21 PTG

tak takut dosa!!!

haram betul2 haram!!! duit yg dapat hasil posing bogel pun jatuh kpada haram!!!!

astaghafirullahilazim!!insaflah wahai umat2 ISLAM!!!


TAKUT DOSA!!

Tanpa Nama 16 Mac 2010 8:23 PTG

model apa rupa mcm nih!! ni model suar dalam ada la!! cap ayam!!

hii geli aku..tak pasal2 dpt dosa kering depa2 ni!!


-miss meluatz-

Tanpa Nama 16 Mac 2010 10:48 PTG

ak rse,ni bkn model la...ni dorg ske2 wat photoshot sndr tuk koleksi peribadi...skrg kn byk owg wat camni..coz dlu ak pn ade wat cmni tuk promote dance group kitaorg..

Tanpa Nama 16 Mac 2010 11:30 PTG

sesat sesat sesat x 1 juta

Tanpa Nama 16 Mac 2010 11:58 PTG

lbh baik dorg tgal je bj,lg dpt byk duit..
apela nk jd dgn manusia zmn skang ni..
mcm2 perangai la...

Tanpa Nama 17 Mac 2010 2:49 PG

aspalela abdullah!!

Tanpa Nama 17 Mac 2010 8:53 PG

aspalela abdullah??ade kena mengena ngan dorg ke?

Tanpa Nama 17 Mac 2010 9:38 PG

mak aih.... main tindih2 lak... wawawawaaa... terlebih sudah.... astaghfirullahal'azim.... ingatlah dunia dah nk kiamat....

*kucing com3l*

Tanpa Nama 17 Mac 2010 11:36 PG

muka gersang jer sekor2..mcm pelakon cd blue.

Tanpa Nama 17 Mac 2010 1:08 PTG

gelinyerr, tak malu ke ramai2 pose lucah camtu.jijik aku nengok

Tanpa Nama 17 Mac 2010 2:02 PTG

urmmmmm...pa nk jd skrng n??
btl dlm al-quran tlh mnytakan dunia skrng n dh akhr zman...kita lh tgk mcm2 bnda yg terkndng dlm hadis dan al-quran da lah btl smua...

Tanpa Nama 17 Mac 2010 5:06 PTG

wei aku nak join..cm best lak...





-lea_khair-

Tanpa Nama 17 Mac 2010 6:07 PTG

hahaha
akhr zman mcm2 ada
klu dah kmark sangat khwin je la

Tanpa Nama 17 Mac 2010 6:39 PTG

Astaghafirullah...
Nak popular (popular keee???) sampai sanggup buat camni.
Muka semua stok melayu, taktau la malaysia ke negara lain.
hurm...dunia akhir zaman.

Tanpa Nama 17 Mac 2010 7:20 PTG

nti ader la baby kena hurung dek semut angkara ...tak pun dlm tong sam pah

Philip 17 Mac 2010 8:01 PTG

macam hipokrit jee.... nak tembak tapi nak tunjuk kat sini :)

Tanpa Nama 17 Mac 2010 8:14 PTG

RASANYE KALO IZYAN XTUNJUK GMBAR NI XPE KOT.
NI KN RUANGAN GOSIP ARTIS MELAYU.
XDE KENA MENGENA NGAN MODEL2 NI SMUA.
XDE FAEDAH LANGSUNG SIARKNNYE.
HANYA MENAMBAH MAKSIAT MATA YG MELIHAT N MEROSAKKN RUMAHTANGGA ORG JE.

-AKUYGXBERSALAH-

Tanpa Nama 17 Mac 2010 11:14 PTG

kesian.inilah cara mudah nak cari duit n glamer.cian mak bapak diorang

Tanpa Nama 17 Mac 2010 11:21 PTG

Model terlampau. Jurugambar pun 2x5 suka ambil
gambar model terlampau. Macam model Melayu je.Jijik pun ada.

Tanpa Nama 18 Mac 2010 12:48 PG

muke memasing cam longkang...terkangkang kangkang mcm katak..ape nak jd industri skarang....bawak2 la bertaubat la korg oiii.....kalo esok mati, sure mayat bau bangkai je kalo keje korg camni

Tanpa Nama 18 Mac 2010 8:09 PG

bakal pelakon porno malaysia

Tanpa Nama 19 Mac 2010 1:57 PG

aper nk jd ngn manusia akhir zaman ni? lngsung da xtau mane pahala mane dosa...yang tau cuma fun..fun..fun..enjoy...

Tanpa Nama 19 Mac 2010 4:21 PTG

speechless...Ya Allah jauhilah aku drp sgala balaMU krn xtdaya menegur maksiat yg makin berleluasa:((

Tanpa Nama 19 Mac 2010 8:30 PTG

macam haramjadah!!!!!!

Tanpa Nama 20 Mac 2010 5:36 PTG

wat cn i say...oh my Allah
x a nafsu lngsng aku tgk...x hot poun



gadis Sosi

Ananimos 20 Mac 2010 6:57 PTG

ni sume kayu api neraka....jgn ikut

Tanpa Nama 21 Mac 2010 2:14 PTG

bila org kte kiamat sh dkat smua pkat pkakkn tlinga..tgk la remaja skrng,insafla sblm pitu taubat ditutup

Tanpa Nama 21 Mac 2010 5:23 PTG

masyaallah.....
ape nak jadi ni....
nak uat modelling ble je....tapi xkanla sampi posing camni...???

leez90 22 Mac 2010 2:52 PTG

hebat sangat ke tak usah nak tiru mcm mat salleh kita org asia buat cara org asia

Tanpa Nama 1 April 2010 10:35 PTG

menakutkan..kalau bumi malaysia ni kena bala...korg antara yg aku cari kat akhirat nanti..

Tanpa Nama 9 April 2010 2:39 PG

hahaha this picture is so funny. they dont look like a model though.

Tanpa Nama 15 Jun 2010 12:36 PTG

arhh99999999

Tanpa Nama 17 Jun 2010 9:57 PG

ish ape la dowg nieh..xsnonoh..!

Tanpa Nama 22 Jun 2010 11:27 PG

kurang ajar! org2 mcm ni lah punca maksiat!

Tanpa Nama 24 Jun 2010 3:13 PTG

gaya gang bang tu,,

Tanpa Nama 27 Jun 2010 5:48 PTG

da cm ape la seh korang niy...yek2 r...org bukan islam pon x seterok niy r siot...cepat2 r tobat

Tanpa Nama 28 Jun 2010 6:24 PTG

stimnya aku tgk... mmg kena laknat krn menaikkan nafsu aku korang ni...

Tanpa Nama 12 Julai 2010 7:20 PTG

malaysia ke ni??
1 malaysia kan!!!

Tanpa Nama 12 Julai 2010 7:20 PTG

ak pon stim gler da ni!!!! arghhhhh

Tanpa Nama 22 Julai 2010 3:54 PTG

gla.. model ke ni..agak2 arr.. pose pon mcm ngan pa g. terkangkang sana sini...

Tanpa Nama 11 Ogos 2010 10:40 PG

-Tidak tahu lah kalau model di bawah ni bukan dari orang yang beragama Islam.- suci sangat ka islam????kebanyakan pelacur pun islam????jgn guna ayat sebegini untuk menampakkan kesucian agama islam dan menghina agama lain!!!

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..