Gambar Nora Danish seksi nampak pusat

Pada: Khamis, 18 Mac 2010
Tidak dapat dipastikan bila gambar ini diambil, sebelum atau selepas Nora berkahwin. Namun itu tidak menjadi persoalan kerana gaya ini sepertinya Nora menjadi model gambar untuk sesebuah produksi. Gambar yang disiarkan ini memang cukup menjolok mata memandang, lebih-lebih lagi dengan status Nora yang bergelar janda sekarang ni. Apa-apa pun itu terpulang kepada Nora, bagaimana dia nak cari makan dan rezeki yang dicari, kita tidak boleh menghalang cuma memberikan pandangan dan nasihat sahaja. hehe..

Tag : , , ,

62 Komen

MediaHehe 18 Mac 2010 4:08 PTG

Adoi.. pusat pon nak tayang.. jgn sampai aku tayang pusat aku.. huhu

Tanpa Nama 18 Mac 2010 4:08 PTG

kenapa dasyat sangat u nih

Tanpa Nama 18 Mac 2010 4:50 PTG

hargailah kecantikan y Allah berikan...dsbbkan itu,wanita boleh mengheret 4saudaranya ke neraka...abang,ank lelaki,ayah,dan suami...

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:15 PTG

ape la nora danish nie....
tnjukkan la cnth y baik....malu sket kat ank

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:17 PTG

ni gmbr masa dia anak dara lg kot... think positive je la..

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:25 PTG

apa yang seksi.... nampak pusat pun seksi ke...

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:35 PTG

biar la die..

die kan dah lame tak beromen...

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:45 PTG

life must go on.. SYABAS ND!

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:45 PTG

gambar lama daaa... jgnla nak di propa, kasihan ND. skrg dia harus keje kuat untuk menyara diri dan anak tersayang. sgghpun anaknya ada sumber kewangan lain, tapi ND lebih berbesar hati jika segalanya dpt dia sendiri sediakan. tak gitu?

-letih kawan-

Tanpa Nama 18 Mac 2010 5:50 PTG

YANG PENTING DIE XGANGGU LAKI ORG......

Tanpa Nama 18 Mac 2010 6:48 PTG

hhahaha..biaslah la..
artis sekarang nie popular ke tak popular ke..xder nak dihairankan...

Tanpa Nama 18 Mac 2010 7:17 PTG

gmabar lama ke..??
nape nampak garisan lpas bersalin kat perut dia 2.....

AINNZ ABIGGAILL 18 Mac 2010 7:25 PTG

Cantikkkk!!

Tanpa Nama 18 Mac 2010 7:39 PTG

setakat nampak pusat bukan lah seksi dek

Tanpa Nama 18 Mac 2010 8:02 PTG

tak heran pon..ader yg lg terok pd tu...

Tanpa Nama 18 Mac 2010 8:10 PTG

hek eleh nk wat cam pro plak leh nmpak garisan pas b'salin sume la...

Tanpa Nama 19 Mac 2010 12:02 PG

MASIH CUN!!! garis2 aku tak peduli , yg penting cun!! Tapi dosa kena ingat gak!!! penat nak berjawab nanti!!! smoga dibri petnjuk dan hidayah! amin


PAKAR JILAT

Tanpa Nama 19 Mac 2010 2:02 PG

kata org tua2, lubang pusat dlm kawin ngan org jauh....btul ke?





rawa

eyu 19 Mac 2010 5:13 PG

macam2 lah gambar sekrang ni.. cubaaan...

Tanpa Nama 19 Mac 2010 7:37 PG

love u ND~~Gorgeous.......

~Miss Kitty~

Tanpa Nama 19 Mac 2010 7:59 PG

to anonymous yg x bernama..

"gmabar lama ke..??
nape nampak garisan lpas bersalin kat perut dia 2....."

kalo tol ade garisan,ghase nye nora sndirik ley PK,xkn die nk sume org tahu ade garisan pas bsalin kat prut die.msti die x nk nye tngkap gmbo pakai baju cm nih..

cube ckp tang aner ade garisan? aku siap bosar kn agi gmba die..xnmpak pun..hehehe..

Tanpa Nama 19 Mac 2010 8:54 PG

tak menghairahkan pong...

Tanpa Nama 19 Mac 2010 8:57 PG

ni gmbar lamalah sebelum kahwin ni
.... skrg lagi lawa ND...
PELIK BETULAH skrg ni gmbr artis yg lama semua dikeluarkan n tersebar... klu gmbr terbaru xpe..

Tanpa Nama 19 Mac 2010 9:04 PG

ni picture b4 she got married loor.. ape la.. tak seksi mna pun..

Tanpa Nama 19 Mac 2010 9:05 PG

Rimas aku dgn perempuan ada `fringe' ni. Betul ker istilah tu? Kalau salah betulkan, rambut yang terjurai tutup dahi tu. Kalau nampak jendul pun apa salahnya, cantik juga, lebih kemas. Wajah perempuan tu cantik bak bulan mengambang penuh, berseri, bercahaya. Kalau dah cover sana cover sini, apa yang cantiknya bulan ditutup awan tu? Orang perempuan ni kat mana dia tengok diri dia tu cantik pun tak taulah.

-3K-

Tanpa Nama 19 Mac 2010 9:10 PG

AKAK DULU LAGI DARING DARI NORA
MASA MASUK MAJALAH DULU, AKAK PAKAI KEBAYA JARANG..TAK PAKAI COLI LAGI...
TERUS AKAK JADI REBUTAN.



*** BEKAS MODEL 60 AN ****

Tanpa Nama 19 Mac 2010 9:42 PG

tu bukan garisan lepas bersalin..tu garisan bulu roma yang halus..sampai ke bawah tu...emmmm main best minah ni..alamak aku dah wat dosa da....

Tanpa Nama 19 Mac 2010 11:01 PG

ler, ni gambar lama lah.

azyan 19 Mac 2010 12:27 PTG

ni gambar lama la sebelum dia kawin. korang je lembab tak tau

Tanpa Nama 19 Mac 2010 1:25 PTG

saya rasa gambar tu biasa jer taklah seksi mana pun.....tidak menjadi hal la setakat nampak pusat

Tanpa Nama 19 Mac 2010 9:26 PTG

tapi stim gak tgk gamba ni lama2

Tanpa Nama 20 Mac 2010 10:03 PG

erkz... apa nih... tunjuk2 pusat lak... taula awak tu janda... tapi janganla ditunjuk kat org aurat awak tu... nanti org kate awk ni janda gatal.... saje nk bg jantan gile kat awk... apalaaa... insaf2la wei...

*kucing com3l*

Tanpa Nama 20 Mac 2010 11:30 PG

padan muka xbahagia!!!! kahkahkahkah!! berbogel lg demi sesuap nasik!!! hidup xberkat sampai ke mati!! haram tetap haram! kcu laki org ke x. kahkahkahkah!!!!

Tanpa Nama 21 Mac 2010 7:14 PTG

hooyo seksi ye akak..

Tanpa Nama 21 Mac 2010 7:49 PTG

Tayang pusat itu aurat. Haram mata tgk. Seksa mata ku tgk. Artist karang mcm artist Hollywood dah berani tayang aurat. Apa-apa pun tanggung sendiri le. Gua x nak.

Tanpa Nama 21 Mac 2010 7:56 PTG

meh cni aku cucuh pusat tu dgn api rokok

Tanpa Nama 21 Mac 2010 10:57 PTG

pusat oh pusat

Tanpa Nama 22 Mac 2010 9:42 PG

apalah korng nih..tayang pusat pn seksi ker...yg pkai tdung labuh bkn tntu baik..tgk bru2 ni kt paper kes ustazah terlampau..siap bwk laki msuk rmh lg...da kna tgkp bru nk kalut2...ni lah dunia...

Tanpa Nama 23 Mac 2010 12:16 PG

kalau nak buat sesuatu kita kena fikir dulu,tgk dan lu fikir sendiri sapa banyak tayang bodi depan kamera ? Artist baru dan muda belia kan?
Beli majalah Mangga dan Mastika. Lu fikirlah....

Tanpa Nama 23 Mac 2010 9:01 PG

x rse pe2 pn...
biarkn jerk la die nk sksi ker x
bkn owg len tnggung dosa die pn
die yg tnggung
pe daaaaa...
so jgn nk cbuk2 dok ngata owg yerkkk......

Tanpa Nama 25 Mac 2010 10:51 PTG

dia memang gedik la......

Tanpa Nama 26 Mac 2010 10:28 PG

cantik comel lawa....

Tanpa Nama 2 April 2010 11:58 PG

dah lama x beromen.
ayat kau memng kelakar la.
HAHAHAHA...

Tanpa Nama 17 April 2010 6:15 PG

apela bodoh sgt mangkuk yg kate tunjuk pusat pkare bese..ni kompem x pnah blaja agame...adus..rosak2...

aurat tetap aurat n tetap haram...n mmg kte xleh nilai org based on pakaian dorg...tp klw baik,patu telanjang..x ke berdose namenye??

puteri 27 April 2010 10:05 PTG

x elok la klau nmpk pusat..

Tanpa Nama 13 Mei 2010 8:41 PTG

nasib baik tunjuk pusat...x tunjuk buah dada....huhu

Tanpa Nama 6 Jun 2010 10:34 PG

yang tunjuk pusat haram yg pakai tudung pastu bogel bukan dengan suami pun haram...x haram kalau benda2 tu x di buat dan x de sape dapat dosa..

Tanpa Nama 7 Jun 2010 1:54 PG

smoga Allah membuka pintu hati nora danish... pintu taubat sentiasa terbuka... ;)

Tanpa Nama 8 Jun 2010 2:15 PTG

BIARLAH..ASALKAN DIA BAHAGIA..

Tanpa Nama 8 Jun 2010 3:49 PTG

x apa bukanny seksi sgt...tu pun dikatakah seksi..nielah yg dikatakah ragm manusia x blh tgk org senang sikit..sabarlah nora

Tanpa Nama 22 Jun 2010 1:15 PG

BODO KER SAPER KATA X SEKSI!!
KITA (bg yg berkenaan) NI ORANG MELAYU!
ADA KELUARGA, ADA ADAT , ADA AGAMA!!
JAGA LA SIKET!! JGN JADI BANGANG SANGAT!!
X SKOLAH KER WEY!!
SIKET SIKET!!
KALAU SIKET UPLOAD LA KO PUNYA PLAK!!

-S.A.L.I.N.A.-

Tanpa Nama 22 Jun 2010 7:59 PTG

x payah gaduh..jaga hal sendiri pulak..dia tak kacau korang kan ? so get ur own life..x habis memaki hamun org len, tengok dulu diri tu, baik sangat ke? mengaibkan org juga dosa..lu pikirlah sendiri.

Tanpa Nama 16 Julai 2010 1:51 PG

Main best? Kalau best Jejai tak tinggal la...Lagi lawa ND pada FS tapi kena tinggal gak, FS mmg dasyat katanya....

Tanpa Nama 21 Julai 2010 9:53 PG

taubat lah..berdoa bnyk2..ingat tuhan

Tanpa Nama 4 Ogos 2010 3:55 PTG

yo sudah2 la tu tk baik heboh psl owg lain....!!!lain kali jaga tpi kain sndri

Tanpa Nama 11 Oktober 2010 4:38 PTG

ni la manusia...kta org cukup sedap...pandai je komen ttang org..dia sendiri mcm x pernan buat dosa?o0o fuck u la

Tanpa Nama 20 Oktober 2010 2:38 PTG

biasa laa....baru pusat....

Tanpa Nama 17 Januari 2011 6:25 PG

tetap minat ND ouh!!!!!!

Tanpa Nama 30 Januari 2011 2:22 PTG

mengutuk tu lagi besar dosanya

pengote 31 Januari 2011 12:37 PG

gambar pusat pon nak kecoh ke? dah tak de keje ke nak tgk pusat org lain? aku yg tetiap malam tgk pusat nora danish ni pun x kecoh la.

Tanpa Nama 12 Mac 2011 1:00 PG

tak ni yang sembang pasal HARAM nih... yang korang tengok ni pe?? sekali je blh.. klo dua kali dah jatuh haram.... so same je la korang tuh... gambar ni tak salah... yang salah orang yang beranggapan gambar ni salah... sabo je lah.. bale bale... ni bale sume nih... sok aku ade seminar nih... bale bale...

Tanpa Nama 14 April 2011 11:03 PG

die nie mmg seksi.tp artis laen lg seksi kot..siap nmpk lurah2 sume..rileks jer..mmg sume artis mcm 2 la..dorg nie ingt dorg nie kt hollywood kot..adoii la..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..