Noryn Aziz sudah bernikah?

Pada: Khamis, 4 Februari 2010
Ada seorang mamat nie yang pada mulanya hanya bersembang-sembang kosong di warung kopi, namun perbualan itu lebih terarah ke dunia hiburan artis. Cerita punya cerita, akhirnya rakan mamat ni yang boleh dipercayai katanya telah menyatakan bahawa artis jelita, Noryn Aziz selamat diijab kabulkan dengan pilihan hatinya. Pilihan hatinya yang dimaksudkan adalah bukan dari orang biasa-biasa, tapi dari kerabat di raja. Tidak tahulah pulak, media belum lagi keluarkan kenyataan ini. Tapi kalau betul, tahniahlah Noryn..

Tag : , , ,

10 Komen

Tanpa Nama 4 Februari 2010 2:38 PTG

ri tu kate nak pakai tudung,sbb nak kawen la kot kan...


-Ms.LaLaLa-

Tanpa Nama 4 Februari 2010 4:10 PTG

kerabat? very rude spesis ....

Tanpa Nama 4 Februari 2010 4:39 PTG

u mean..kera..bat? species apa gamaknya tu?

Tanpa Nama 4 Februari 2010 7:00 PTG

mcm maknyah pula nmpk..leher kedut

WanitaeMall 4 Februari 2010 7:15 PTG

Ish, dia ni cun tak boleh blah. Muke simetri habis!

Tanpa Nama 4 Februari 2010 9:28 PTG

mcm pornstar

Tanpa Nama 4 Februari 2010 9:57 PTG

mcm bapok jer...

geng

Tanpa Nama 4 Februari 2010 10:53 PTG

kenapa artis kahwin nak sorok2? bila perut dah kembung baru nak declare xpun nanti ngaku bela anak angkat.

Tanpa Nama 5 Februari 2010 9:33 PTG

brape umur dia ni

Tanpa Nama 5 Februari 2010 10:14 PTG

mmg dh kawin pun dgn kerabat trg...
ramai org trg dh tau..tpi xnk heboh2 je...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..