Baju Jarang Noraniza Idris

Pada: Sabtu, 16 Januari 2010
Bertempat baru-baru ini bersempena majlis gempak Azwan Ali, Noraniza Idris yang mahu dipanggil kak Ani membuat penampilannya di sana dengan baju yang jarang-jarang sehinggakan menampakan 'perisai' bahagian dalaman. Tidak tahu lah apa sebenarnya niat kak Ani pakai macam itu jika perubahan di 'bahagian atas' hanya sebagai mengkaburi mata dan peminat di sana. Apa-apa pun terserahlah kepada kak Ani nak pakai apa, asalkan kak Ani tahu dengan penampilannya itu.

Tag : , , ,

32 Komen

Tanpa Nama 16 Januari 2010 4:13 PTG

tak usah pakai 2dung lh lau pakai mcmni buat dosa jer....

>>Azita<<<

Tanpa Nama 16 Januari 2010 4:27 PTG

biaq pi kat dio ler...dio yang tanggung.....

yatie 16 Januari 2010 4:34 PTG

tadi maizawati, skang noraniza idris..bertudung tp gaya pakaian tak kena ngan konsep bertudung..huhu

Tanpa Nama 16 Januari 2010 5:03 PTG

syabass..ini semua ada ciri2 ahli nurraka!!tutup aurat bukan konsep kak oii...itu hukum RAJA segala raja..raja manusia hangpa takut..takut masuk lokap kalu salah cakap..hina raja....RAJA segala RAJA, hangpa gerun tak?silap hb masuk nurraka jahim...takpa lambat lagi kiamat ni...hehehe

Tanpa Nama 16 Januari 2010 5:56 PTG

nape ek die pakai tudung cmtu//?? tutup rambut je?? dah beruban ke ????erm....xbagus cmtu..nampak leher...

Tanpa Nama 16 Januari 2010 6:09 PTG

inilah manusia akhir zaman benda yg halal sengaja diharamkan astagfirullahala'zim

Tanpa Nama 16 Januari 2010 8:34 PTG

mcm pakaian org zaman jahiliyah

-sistarazzo- 16 Januari 2010 9:41 PTG

mcm fashion police lak......dia x perasan kot...kena camera light...nasib baik dia ader pakai bra.......kalau tak huhuhuhu......

Tanpa Nama 16 Januari 2010 11:54 PTG

org la nih ingat aurat tu rambut jer..x tau ker wat2 x tau aurat org pompuan semua kecualai muka n tapak tangan jer.....sungguh jahil la org skrg..tp kan masyarakat kita kalu tgk org pakai tdg litup..tgk semacam..mcm alien..pdhal itu yg dituntut Allah...

p/s: suka tgk azura abdul karim, ezzah aziz fauzi n azizah ariffin pki tudung...

Tanpa Nama 17 Januari 2010 12:23 PG

ini yang dikatakan makin tua makin nyanyuk...berfesyen tidak kena gaya,sedarlah umur tu dah tua tak sesuai langsung memalukan wanita muslim

Tanpa Nama 17 Januari 2010 12:51 PG

see, ni kalo DCT bertudung, mst kena hentam gila2 la..... so, mcm kes tudung bunga telur ke, or wat so ever, biar je la dia.... mungkin bila tiba masa dia bertudung, DCT trus stop nyanyi... buat apa kalo bertudung tp sore tu still hiburkan org lain???? nway, doakan yg terbaik

Tanpa Nama 17 Januari 2010 1:45 PG

yg kaler hitam kat perut tu...sensor ke atau kain...rasa mcm sensor saja..

Tanpa Nama 17 Januari 2010 2:27 PG

tudung dah jd mcm dato siti jugak..apa guna bertudung leher dan dada terdedah..x guna tul lah janda2 ni..maizawati pun sama..

Tanpa Nama 17 Januari 2010 10:23 PG

dia botak sebenarny...tu pasal cover pakai tudung...haha

Tanpa Nama 17 Januari 2010 10:55 PG

huduhnya....fesyen apa ni....

Tanpa Nama 17 Januari 2010 11:53 PG

nape mcm hitam je k ani ni ek

Tanpa Nama 17 Januari 2010 3:09 PTG

masyaallah.. ape kena nye dia ni.
makin tua makin tuttt..
ni la dunia artis.
tudung hanya mainan n gimik semata.

Tanpa Nama 17 Januari 2010 3:43 PTG

KAK ANI...KO DAH KNAPE??
MMG TERSERLAH KE MAK AYAMAN KO!~
APE2 JELA MAK AYAM BESAR!!~

Tanpa Nama 17 Januari 2010 7:33 PTG

dia pakai tudung sbb nak kawin dg datuk tu.. bila dah cerai.. takkan nak buka tudung.. terpaksa la..

Tanpa Nama 17 Januari 2010 7:55 PTG

diorang pikir diorang cantik agaknya kalo pakai camni....kadang2 cian juga la nengok..demi nak dpt duit..sanggup menmpkkan kebodohan....

Tanpa Nama 17 Januari 2010 10:46 PTG

wat malu pompuan yg btudung jew....
pd artis2 ataupn wanita2 sklian...
tolong lawh,pki tdung bia lawh dgn ikhlas...jng stakat pki cbb nk bgaya jew....xbaek wt cm 2...

Tanpa Nama 17 Januari 2010 11:54 PTG

artis malaysia ni kalau ada kat hollywood laa..aku rasa dah tak pakai baju alas mcm noraniza ni...terus pakai bra je..dia org ni kalau boleh kat mesia ni pun nak buat gitu..tp takut kena gam...bukan sb kerana islam atau orang melayu

Tanpa Nama 17 Januari 2010 11:59 PTG

dia pakai cam tu sebab nak cari laki vvip baru...

Tanpa Nama 18 Januari 2010 1:19 PG

buat malu kaum hawa yg bertudung aje. klu nak fesyen mcm ni buka aje tudung tu.

cuties 18 Januari 2010 1:23 PG

inilah gaya fesyen artis janda yg desparate...... tuah2 kalau ada datuk yg terpikat.....
dulu ada suami yg handsome dan baik....engkau curang dgn dia...... sekarang engkau terima lah pembalasannya.....bekas mak mentua engkau pun tak ampunkan kau.....sebab tu la hidup engkau sekarang ni merana dan sentiasa ditimpa bala....

Tanpa Nama 18 Januari 2010 10:50 PG

nice...

Tanpa Nama 18 Januari 2010 10:50 PG

not to hot lar....

Tanpa Nama 19 Januari 2010 12:05 PTG

BILA DAH JANDA..SEMUA NAK DI TAYANG. AKAK DULU CAM TU GAK..CEPAT DAPAT LAKI...





&&&& CIK KIAH JANDA ******

Tanpa Nama 20 Januari 2010 10:30 PG

janda tua...patut mak mentua tak suka...
perangai teruk...pakaian teruk...kepala di tutup buah dada di tonjol...tak payahlah...

Tanpa Nama 20 Januari 2010 10:36 PG

berpakaian ala yahudi gitu....
awww....

Tanpa Nama 20 Januari 2010 11:22 PG

cam gaya orang kampung kat umah cek jer

Tanpa Nama 25 Januari 2010 3:16 PTG

ini bukan gaya menutup aurat..tp tutup kepala....kena blaja lg ape maksud aurat yg sebenarnye nih..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..