Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Sherina diperkosa Bintang Baru

Ahad, 31 Mei 2009

Mantan penyanyi cilik, Sherina Munaf dikabarkan menjadi korban pemerkosaan yang dilakukan oleh teman-temannya sendiri. Salah seorang lelaki yang memperkosanya didakwa sebagai Derby Romero, bintang baru dunia musik Indonesia.

Berita panas itu datang daripada sebuah e-mail yang didakwa dikirim oleh penyanyi comel, Gita Gutawa. Namun Gita menangkis dakwaan tersebut.
"Sumpah saya ngak menahu hal tersebut. Jadi saya ngak mau komen apa-apa," nafi Gita tentang penyebaran e-mail tersebut.
Sementara ibu Sherina, Lucki Ariani, menganggap penyebaran e-mail dan fitnah tersebut dilakukan oleh orang yang kurang waras dan senteng.
Tegasnya ibunya: "Itu berita palsu dan dusta. Perkara itu ngak pernah terjadi."
"Ngak ada yang perlu diklarifikasi karena memang ngak terjadi apa-apa," ujarnya Sherina ketika ditemui.
Gosip e-mail tersebut dianggap mantan penyanyi cilik ini terlalu berlebihan. Jadi memang tidak ada yang perlu ditanggapi. Ia pun mengaku sudah sering mendapat 'cobaan' seperti ini.
"Aku udah terbiasa digosipin kayak gini," katanya lago.
"Ya kalau terus ngomongin itu aku ngak mau. Kalau ngomongin album, baru gue mau," tambahannya lagi.

Lagi Artis Berkemban, Nurul Syuhada

Memang famous 'acara' berkemban ketika ini. Dahulu 'acara' ini popular di sekitar-sekitar kampung jerk oleh anak-anak dara kampung. Namun lain pula hari ini, sudah menjadi lumrah memakai kemban di khalayak ramai. Menjadi trend yang tiada batasnya lagi. Apatah lagi bila Nurul memgayakan aksi ini, kelihatan tubuh badannya yang licin tue. ngeh3

Fasha Sandha Berkemban

Fasha Sanda berkemban? ekeleh dah biasa tengok dah kan... tapi part kangkang-mengangkang ni memang tak biasa lagi tengok, apatah lagi diarahkan oleh someone..!! Bila tengok cam ni, terasa macam nak tengok sangat babak yang akan dilakonkan oleh Fasha dalam Filem Skrip 7707 terbitan terbaru Grand Brilliance.

Dengar kata, filem tersebut akan ditayangkan pada 16 Julai 2009. Antara jalan ceritanya ialah berkisarkan adegan seram yang mengandungi sembilan cerita berbeza. Pasti ramai penonton akan terbeliak mata terutamanya penonton lelaki yang lemah semangat!!

Juliana Evans Memakai Singlet

Pelakon manis dan comey lote nie sekarang hangat diperkatakan bercinta dengan Sam Bunkface. Namun ianya sekadar cinta-cintun jerk, lama-lama putus juga tue, alahai artis kan, dah lumrah tukar-tukar pasangan. Namun kita doakan sahajalah, dorang cepat-cepat kahwin. Bertukar topik, gambar di bawah nie, merupakan Juliana Evans memakai singlet dan menampakkan bahagian keletiaknya. Memang sungguh seksi bila melihatnya, apatah lagi dia seorang yang manis dan bergaya. Ngeh3.

Maizawati Masih Isteri Saya!

Sabtu, 30 Mei 2009

Bagi mereka yang tertunggu-tunggu kenyataan dari Akhil Hayy berkenaan kemelut yang melanda rumahtangganya, akhirnya, berjaya juga wartawan Berita Harian menjejaki Akhil Hayy yang tampil di siaran langsung episod akhir ‘Kalam Suci’ (28/5).

Menurut Akhil, Maizawati Zainal masih isterinya tetapi adakah status itu akan kekal di kemudian hari, keputusannya akan dibuat pada 2 Jun nanti.

Tambahnya lagi, dia kecewa dengan keputusan isteri untuk tampil di depan media untuk menceritakan masalah rumah tangga.
“Sepatutnya, apa saja yang berlaku dalam rumah tangga kami dalam tempoh tiga bulan, sama ada saya balik atau tidak, dia seharusnya merujuk perkara itu kepada pejabat kadi, bukannya media.”
Tentang tindakannya untuk mendiamkan diri sejak kes ini meletup di dada akhbar, Akhil menjelaskan dia tidak ingin mengeruhkan lagi keadaan, lebih-lebih lagi kerana ia membabitkan ramai pihak.
“Sekiranya saya bercakap ia mengaibkan isteri, anak, keluarga saya dan serta Waheeda sendiri. Saya juga mempunyai alasan kenapa tidak bertemu isteri dan tidak tampil membuat kenyataan. Disebabkan dia sudah membuat pendedahan kepada media terlebih dulu, jadi tempat yang saya rasa paling sesuai untuk membicarakan hal ini adalah di mahkamah saja,” katanya yang juga menafikan dakwaan isteri yang dia tidak berhubung dengan keluarga sejak beberapa bulan lalu. -Gua

Gambar Mesra Isma dan Zul

Isma dan Zul (2by2) ni memang tak payah dinafikan lagi, mereka dah lama berkahwin. Namun penampilan mereka berdua seperti sepasang kekasih yang baru bercinta. Mesra tak terkata-kata. Isma sememamgnya seorang wanita bertuah kerana dapat mengahwini Zul dan rumahtangga mereka kini boleh bertahan. Kalau pasangan artis dengan artis berkahwin, ada jer kes penceraian didengar. (ader2 jerk)

Gambar Terbaru Zarina AF2

AF2 sudah lama meninggalkan jejak. Namun AF2 lah merupakan AF yang paling best dan seronok dalam sejarah AF. Ramai artis lahir dari AF2, AF yang lain, ntah ke mana menghilang pelajarnya. Zarina AF2, masih kenal? mungkin lupa2 sikit kot. Kali terakhir Zarina pernah muncul di khalayak umum pada filem pertamanya dahulu, Jangan Pandang Belakang Congkak, jadi disini bermaksud, pelajar AF2 masih menjadi rebutan ramai pihak berbanding AF-af yang lain. Ngeh3.

Misha Omar Usahawan Salon Rambut

Cintanya kepada nyanyian memang tidak perlu dipersoalkan lagi. Namun untuk menjadi anak seni, tidak bermakna hanya nyanyian yang menjadi jalan hidupnya.

Beritahu Misha, dia harus berani mencuba, berani memberi peluang kepada diri untuk menjalani pengalaman baru dan mengambil risiko untuk berdepan dengan dunia yang lebih global sifatnya.

Misha mula melangkah kaki ke dalam dunia perniagaan yang berkonsepkan salon dandanan dan penjagaan rambut bersama Derrick & Team Hairdressing.
"Ini menjadi permulaan untuk saya melibatkan diri dalam dunia perniagaan bersama rakan karib yang sudah saya kenali sejak tujuh tahun lalu, Derrick Ho.

"Sekurang-kurangnya saya sudah ada perancangan untuk masa depan sendiri yang tidak diketahui bagaimana situasinya.

"Derrick sudah beberapa kali mengajak saya untuk menjadi rakan kongsinya tetapi saya masih belum terfikir pada waktu itu.
"Lama-kelamaan saya rasa tiada salahnya kerana setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan ada sahaja pelanggan yang potong, cuci dan melakukan rawatan rambut.

"Ada orang yang berada dalam tekanan akan pergi merehatkan diri di spa, sebab itu saya percaya ada juga orang yang sanggup berhabisan untuk rambut mereka," terang Misha lagi. -Kosmo

Foto Oki Setiana Dewi Manis Bertudung

Jumaat, 29 Mei 2009

Oki Setiana Dewi pelakon Ketika Cinta Bertasbih yang mempunyai perwatakkan seorang muslimah moden. Selain pemakaiannya yang sering melabuhkan tudung yang dipakaikannya di khyalak umum. Pun begitu, dia juga sempat digosipkan memang memiliki hubungan dekat dengan Cholidi Asadil Alam, pemeran tokoh Azzam?
"Gosip itu tidak benar, kami hanya berteman baik," sanggahnya. "Ini bukan karena saya sok jadi bintang lalu menutupi gosip lho," sambungnya.
Sampai saat ini memang Oki belum memikirkan soal pendamping, selain kesibukannya sebagai mahasiswa Sastera Belanda di University Indonesia. Namun ia sempat berujar memang menginginkan cinta segitiga dalam kehidupan percintaannya nanti.
"Saya, dia dan Allah SWT. Diantara kami harus ada kecintaan terhadap Allah yang diutamakan, agar kehidupan kami senantiasa dalam ridho dan bimbinganNya," tegasnya.

Gambar Terbaru Linda Nanuwil

Linda Nanuwil penyanyi yang dahulunya top dalam AF kini semakin merosot prestasinya. Gambar di bawah (akhbar) diambil semasa dia tengah bertanding menyanyi lagu Dusun kat kampung halamannya, di Ranau Sabah. Dengar nya di sana, dia tak merangkul apa-apa kejuaraan (tak menang). Selain daripada itu tubuh badannya juga nampak slim melim. Penulis tidak tahu jika dia masih mempunyai peminatnya di laman blog ini, jika tiada, anggap sahaja lah Linda Nanuwil ni sebagai seorang artis. Ngeh3.

Minggu Pertama Syurga Cinta RM1.3 Juta

Syurga Cinta lakonan si Heliza anak kelahiran Perak dan Terengganu ini, kini semakin melatop, mana taknya penampilanya yang sulung itu membawa tuah kepada syarikat METROWEALTH (MIG). Filem terbitan METROWEALTH (MIG) itu juga berjaya mengaut kutipan sebanyak RM1.3 juta dalam tempoh seminggu, sejak ditayangkan bermula 21 Mei lalu. Yang mana penulis belum lagi tengok filem berkenaan.

Ia adalah satu kutipan yang terbaik dicatatkan untuk tempoh lima tahun kebelakangan ini bagi filem bergenre romantik komedi. Syurga Cinta juga mencatat kutipan tertinggi bagi genre sebegini pada hari pertama melalui 54 pawagam.

Filem lakonan Awal Ashaari dan dua orang pelakon yang pertama kali di layar perak iaitu Heliza dan Adik Hadziq ini nampaknya berjaya menarik penonton dari pelbagai lapisan umur.

Pendapat korang yang dah tengok filem ni pla?

Norman dan Memey Kahwin Jun ini?

Dah masuk setengah tahun kes Norman Hakim dan Memey belum ada lagi penyelesaiannya. Saling diantara mereka menafikan yang terlibat dengan kes khalwat, dah banyak bukti yang menunjukkan mereka bersama ketika itu, apa-apa pun, cuma Allah sahaja Maha Mengetahui. Mengenai perkahwinan mereka yang digembar gemburkan pada tarikh 6 Jun ini, mereka berdua dengan lantang membidas khbar angin itu yang datangnya dari sebuah stesen radio swasta tempatan yang kureng dipastikan radio mana.

Kononnya lah, mereka tidak pernah merancang hal-hal perkahwinan dan buat masa masih intim sebagai seorang 'sahabat' yang masih kabur-kabur lagi status perhubungan itu. Nak dikatakan lagi, bila dorang berjumpa hanyalah soal kerja sahaja dibincangnkan, tapi takkan lah soal kerja 24 jam jark kot, mesti ada soal private juga.

Dipetik dari Utusan yang mana Norman Hakim menyangkal khabar angin ini:
‘‘Saya tidak mendengar radio itu pagi ini. Apabila dapat tahu mengenai gosip tersebut daripada pelbagai pihak, memang saya terkejut.

‘‘Mana ada (kahwin 6 Jun). Ia tidak betul. Kami pun tidak pernah berbincang atau bertanyakan soal itu. Kalau jumpa pun, yang kami bincangkan adalah soal kerja.

‘‘Jodoh, pertemuan dan ajal adalah di tangan Allah tapi setakat ini, memang tiada perancangan ke arah itu (kahwin),’’ kata Norman Hakim dengan penuh kealimannya.

Gambar Lisa Surihani Berbaju Kebaya

Siapa tidak kenal Lisa Surihani yang semakin melonjak namanya. Pelakon manis ini membuat penampilannya dengan berbaju kebaya ketika ditemui di Mutiara Damansara sempena pelancaran Preview Jangan Pandang Belakang Congkak yang juga dibintanginya. Filem bergenre yang berunsur komedi seram ini diarahkan oleh Ahmad Idham dan terbitan Metrowealth. Filem ini akan menemui penonton seluruh negara bermula 4 Jun 2009 nanti.