Juliana Ibrahim Mengandung Seksi

Pada: Jumaat, 13 November 2009
Pelakon Juliana Ibrahim dalam tidak disangka dah mengandung 18 minggu. Alhamdulillah lah kalau sudah sedemikian. Tinggal beberapa bulan lagi mahu melahirkan, insyallah. Juliana ditemui ketika acara Majlis Pelancaran MiFa 2009 baru-baru ini yang dilangsungkan di ibu negara. Pelakon comel ini bukan sahaja mengandung malah pakaian yang dipakainya juga seksi. Mama hot kalau macam ni. Ngeh3.

Tag : , , ,

27 Komen

Tanpa Nama 13 November 2009 12:30 PTG

melahirkan anak ni ibarat nyawa dihujung tanduk..Bertobat la dik nun..jgn nak berseksi2 menayang lurah dendam tu..kalau selamat beranak tu alhamdullilah ler..tp kalau x,ermm tanggung ler sndiri.

Tanpa Nama 13 November 2009 1:05 PTG

penyokong r&b je yg mengeluarkan fatwa boleh perempuan islam pakai mcm ni

wahahahaha

Tanpa Nama 13 November 2009 1:30 PTG

Emmm ngapa begini upanya jdinyer...setuju ngan 1st komen...klu takdir meninggal waktu bersalin ,, tak sempat btobat kan ker azab jawabnyer...


PAKAR JILAT

MISS MELUATZ 13 November 2009 1:32 PTG

bangga sangat ker nak tyang lurah tuh...aku pun ada gak...tpi stok unt tayangan sang suami jer...tpi dia .hhmmm..sema orang dia belanja ...takutlah azab ALLAH

Tanpa Nama 13 November 2009 1:49 PTG

Best apa tayang2.. Aku suka tengok. Dah bagi tengok,aku tengokla. Rezeki tu

Tanpa Nama 13 November 2009 1:57 PTG

aku heran btul.. ada yg jenis x seksi, tp bila mengandung pakai seksi. Ngn perut memboyot tu mcm megah je tayang lurah. Ibu2 mengandung xyah la pakai seksi sbb ngn perut tu sndiri anda mmg dh tmpil seksi

Tanpa Nama 13 November 2009 2:12 PTG

Patut seorang bakal ibu yg mau melahir kan lg sesuai memakai pakaian utk org yg mengandung agar nampak keibuan tu terserlah,tp zaman skrg bkn setakat payudara je yg nk di tonjol kan perut yg memboyot tu pun nk di kasi terjojol..apa si sang suami ni tk menegur ke isteri2 mereka ni semua.Tk kesian pd anak yg dlm perut tu akn ikut perangai ibunya yg nk seksi tk kena tempat..

Tanpa Nama 13 November 2009 3:14 PTG

kesian kat baby.

Tanpa Nama 13 November 2009 3:28 PTG

ALHAMDULILAH..RUPANYA JULIANA IBRAHIM DAH KAWIN DAN MENGANDUNG, MAKNANNYA DIA TAK MANDUL.. TAPI BILA DIA KAWIN?? SIAPA LAKI DIA?? TAPI..SIAPA JULIANA IBRAHIM NI?? AKAK KENAL KE??


&&& KAK SOM KELAPA SAWIT ***

Tanpa Nama 13 November 2009 3:48 PTG

Astaghfirullah...knape lah di bangga dengan perbuatan yang memang DIBENCI oleh ALLAH? isy takutnya kalo x dapat rahmat dari Allah! nauzubillah......

Tanpa Nama 13 November 2009 4:30 PTG

sapa la husband dia ni? mak ayah dia tak kisah ke? family mentua dia?

moga2 kita semua dilindungi dan dihindari dari terpengaruh.... sama2 kite perbaiki diri ke arah yg dituntut oleh ajaran Islam... menjadi umat yg taat pada ajaran Rasul... Nabi Muhammad s.a.w...AMIN...

Tanpa Nama 13 November 2009 4:42 PTG

weiii....korang ni baca2 lah betul2 apa yg r&b tulis tu...nampak sgt korang ni baca sekali lalu tanpa faham pengertian ayat...
r&b bukannya..menyokong atau mengiyakan..tapi r&b..cuma berkata hidup ni jgn asyik dok kata org...sbb...mereka juga mungkin ada perasaan utk berubah tapi...kelemahan nya...bila kwn sendiri pun tak beri support malah dok kutuk2 mcm mana nak berubah...kita tak baik menilai diri mereka hanya dr berpakaian,..mmg lah dosa...sbb yg pakai tudung pun belum tentu diterima amalan dan kebaikan nya...

....blurr...

Tanpa Nama 13 November 2009 4:46 PTG

nampak bona tak sekolah eh korang ni..lain kali org tulis komen tu baco botul botul..ni dok nak main terpedo jo..maki and kutuk orng...
lotih acik baco komen korang.....

acik....>admin tlg yer..kalau ada yg mulut over the writting....pls...tapis..sobab eh...raso eh...mulut laki...lebih lancang dr pempuan ni...

Tanpa Nama 13 November 2009 6:31 PTG

oh kenal minah ni...bukan ke dia selalu jadi pengacara.....dia kawin tahun lepas kalau xsalah....dia kawin dgn mat salleh....so seksi ni biasala.....

Tanpa Nama 13 November 2009 7:30 PTG

pernah dgr tak seorang wanita keluarkan fatwa perempuan islam boleh melacur dlm waktu darurat dan dia juga pernah memperlekehkan hukum hudud Allah secara terang2an? wanita tu jenis bertudung litup tu..... yg tu pun tak mkn saman ni pulak artis2

apa nak jadi weiiiii

Tanpa Nama 13 November 2009 8:19 PTG

yelorh... wat ler perangai elok cket noh..kte ni pompuan melayu


MS.Leeya

Tanpa Nama 14 November 2009 8:23 PG

alah ciput je

Tanpa Nama 14 November 2009 10:48 PG

kesian dia..xbaik kutuk2,biarla dosa dia yg tnggung

ruggered 14 November 2009 11:36 PG

mengandung pun nak seksi???
susah kalu nak beranak nanti mek weiii...

damiera.syiera 14 November 2009 2:16 PTG

husband mat saleh kn la ikut cr mat saleh pregnant.......

Tanpa Nama 14 November 2009 3:10 PTG

Dia ni siapa?

Tak terkenal pun dah LUPA DARATAN

Tanpa Nama 14 November 2009 5:49 PTG

neraka dh siap melambai2 tangan

hello friend!!, katanya

Tanpa Nama 16 November 2009 9:26 PG

x de lurah pun..x payah pakai seksi2

Tanpa Nama 16 November 2009 11:42 PG

pakaian je sexy tp bila letak kat bdn dia, tak memberahikan pun..muka kampung mcm dekni sesuai pakai kain batik je..hahaha

Tanpa Nama 17 November 2009 1:09 PG

anak dalam perut pn malu nak mengaku sebagai mak dia,agak2nyalh kalu budak 2 x nak keluar malu mak dia miskin pakai baju x cukup kain,nampak macam badak sumbu pn ada.

Tanpa Nama 29 Jun 2010 11:35 PTG

nasib baik ni ank yg xharam!! i sokong spe yg ckp mke dye mke kampung!! hahaha i loike!! kalo da mke jawa tu jawa je laa!! xpayah nk jadi mat salleh xsedor ke diri nmenye tu!! hahaha :D

Tanpa Nama 15 Disember 2010 5:28 PG

ntah hape2 lah korg!!! mane kte ley tentukan nasib seseorang tu beb!! ntah2 korg lg teruk dr dye!

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..