Adik Sharifah Shahira Sosial

Pada: Rabu, 18 November 2009
Adik kepada pelakon Sharifah Shahira dan Sharifah Haslinda ini bernamanya Sharifah Sakinah (seindah makna dalam nama Islam). Tapi Mashallah, usia baru dalam lingkungan 20 tahun tapi gayanya sungguh sosial dan hampir nak lupa dunia. Semua lelaki dia mahu peluk. Memang 'naik' lah lelaki tu dibuatnya. Tapi biasa lah, adik kepada artis ni segolongannya memang ramai yang suka pergi clubbing daripada jadi alim.

Tag : , , ,

30 Komen

Tanpa Nama 18 November 2009 12:28 PTG

lerr..xderlah cantik mana pun....
huhuhu...
laki2 yang dipeluk pun tahap2 asal ado...x hensem pun..mmg kira ..bolehlah..utk this girls..
huhuhu....byk komen kang tambah dosa lak..ehheh..tapi mmg outlah...top to bottom....
skin...and appearance look....

mamacun

Tanpa Nama 18 November 2009 12:39 PTG

hmm...sebenarnya biasa je tu.semadi dia adik artis,orang buzy dgn privacy dia.bagi aku ,tu hak dia.dia punya suka lah..

Tanpa Nama 18 November 2009 1:02 PTG

xde lawa mane pon...
tp dh murah sgt...
lelaki pon layan la...

eeeeeeee....ntah ape2 ntah...

Tanpa Nama 18 November 2009 1:06 PTG

Its a normal senario at KL.. Harga sebuah kemajuan... Org Melayu lupa diri.. Org Islam gadai maruah.. What a shame...

Tanpa Nama 18 November 2009 1:14 PTG

tak takut ker azab api neraka!! setahu aku famili dia jenis yg alim2 gak...camana yg ni satuh jdi cam tuh


DOLLY

Tanpa Nama 18 November 2009 1:28 PTG

Mashaallah bukan sepatutnya di ungkapkan seperti tertulis dia atas. Mashaallah bermakna atas kehendak ALLAH. Perangai mcm ni atas kehendak ALLAH ke? Nauzubillah min zalik...

Tanpa Nama 18 November 2009 1:34 PTG

KAT MANA NAK DAPAT NO TEL DIA NI... I NAK BERKENALAN LAH.,.BARANG BAIK NI...





** ABANG PISANG PANAS ***

Tanpa Nama 18 November 2009 1:44 PTG

masyaAllah ni la anak2 muda skrg yang berada pada akhir zaman nie...sesuker ati pakai baju nmpak tubuh badan,pelok laki sana sini...huh..

Tanpa Nama 18 November 2009 1:53 PTG

malas dah aku nak komen benda2 mcm nie,, IZYAN.COM ko x ada bnda lain ke nak tulis??? nak memfamouskan adik artis lah pulak,,, ceta la psl artis terkini, gosip terkini, out of topic la ko nie,,, saja2 nak tngok org komen ke? jgn mare ah, nie komen IKHLAS dr aku, suka ati kamu org bule trima teguran aku ke tidak. klu bule trima buatlah yg lebih baik lg, klu x bule, erm pe2 jer la kamu

Tanpa Nama 18 November 2009 1:57 PTG

peluk lelaki x hensem lak tu...hurmm no taste at all la prmpuan ni...

Tanpa Nama 18 November 2009 1:59 PTG

TGH SIBUK DOK BERJOGET DTG LAK MALAIKAT MAUT CABUT NYAWA..TK SEMPAT NK MENGUCAP & BERTOBAT,SUBHANALLAH.DLM KEADAAN DUNIA YG DAH UZUR SKRG NI DAN MCM2 BENCANA ALAM YG ALLAH DAH TUNJUKKAN KENAPA SEMAKIN HARI SEMAKIN LIAR MANUSIA2 DI MUKA BUMI NI,AGAK NYA RAMALAN 2012 SEMAKIN DEKAT TK SEBAB TU MANUSIA MAKIN RAMAI YG LUPA DAN ALPA DGN KENIKMATAN NI.

Tanpa Nama 18 November 2009 2:00 PTG

macam shafifah sahira cakap terkena jugak la walau adik dia yang buat...yelah adik artis so kena gak la tempias..

Tanpa Nama 18 November 2009 2:10 PTG

huhu..dunia2

Tanpa Nama 18 November 2009 2:45 PTG

bdk ni xcantek mane pon cmpare ngn sisters diye..tp attitude ya allah..mengalahkan para artis..nama cantek da...tp syg xhargai




























-aNgGuN-

Tanpa Nama 18 November 2009 4:48 PTG

Dalam setandan pisang x semua yg elok..
ni salah satu contohnya..

Tanpa Nama 18 November 2009 5:04 PTG

memang nak cari nahas, masa muda2 enjoy sakan, dah tua2 x tau bertobat, memang "elok' sangat la tu...

klu mcm ni la gaya idop mereka, mati sok2, tanam jer kat jirat, x payah buat, mandikan & tanam seperti org yg "mengayakan idop cara islam"

sbb kalau masa idop mereka idop cara omputeh, mati pon same la kan?

aperpon, aiman x kesah...

malaygirl 18 November 2009 5:17 PTG

alamak...malu betul jadi kerabat dia nie...kakak2 tak pernah kantoi hisap rokok dgn arak kat internet, adik yg tak glemer nie pulak saja2 nak tunjuk lagi....dah nak dekat sgt dgn kiamat nie pasal maksiat berleluasa dan org yg ngaku islam tak segan silu tontonkan hidup dia yang cam kafir...

Tanpa Nama 18 November 2009 5:59 PTG

kurus kering jeee.
kulit pon bukannya cantek pon.

Tanpa Nama 18 November 2009 6:00 PTG

kurus keringgggg

Tanpa Nama 18 November 2009 6:28 PTG

mcm haram jadah

Tanpa Nama 18 November 2009 6:48 PTG

memalukan..kononnya 'sharifah' sume ni keturunan Nabi..haih..sungguh memalukan!

Tanpa Nama 18 November 2009 7:54 PTG

Tlg cari kerja lain boleh ke? Taklah kurus sangat pun

Tanpa Nama 19 November 2009 8:00 PG

rasa-rasa ada tak hipokrit yg komen kat cni? 'nuff said.

Tanpa Nama 19 November 2009 8:42 PG

apa yang nak kepoh2. bukannya jenayah pon... ini hak maseng2 nak apa dia punya pasal.

Tanpa Nama 19 November 2009 11:49 PG

admin, gambar tak kuar! x dpt tgk

Tanpa Nama 19 November 2009 1:08 PTG

em...berstatus "syarifah"tapi jd cam ni ek???patt nya pelihara la awak dari turunan Syed.....rosak2..kalau kat negara Arab keturunan Syed Syarifah ni di pandang mulia...tapi kat msia ni...mang ai...hampeh perangai eh....

Tanpa Nama 19 November 2009 4:16 PTG

bangga sangat boley isap rokok...nmpak hodoh pompuan isap rokok!!!

Tanpa Nama 19 November 2009 4:35 PTG

mesti da abis da ni....poyo giler...budget cun

Tanpa Nama 20 November 2009 12:17 PG

ni orang buat stok penyedap jer...



keladi birrah

Tanpa Nama 20 November 2009 10:28 PG

shira beratos x lg lawa kan...?
-baby-

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..