Baju Siti Nurhaliza Nampak Bra

Pada: Khamis, 1 Oktober 2009
Buat pertama kalinya sejak penampilan Siti Nurhaliza memakai tudung dengan fesyen bajunya yang sentiasa di-updates, ternampak coli aka branya dengan pemakaian baju yang sangat nipis. Memanglah tiada yang menghairankan apabila memandangnya, cuma status Siti yang terkenal dan sudah menjadi bualan mulut orang, setiap gerak gerinya menjadi persoalan. Namun itu semua adalah hak Siti, kita tidak boleh menghalang apa yang dia mahu lakukan. Siti nampak seksilah~

Tag : , , ,

36 Komen

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 4:27 PTG

Poyo la siti nih. Tu yang nampak bra baju nipis. Selalunya pakai ketat sampai terjojol buah dada dia...

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 4:30 PTG

mmgla dosa dedahkan aurat,tapi nape artis yg terbukak sana sini smp terkeluar sn sini x lak dibesarkan cite...?

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 4:41 PTG

tula..pakai tudung nampak dada..pakaila tudung laboh kalau iye pon..ezlyn ok xnampak bra pon..

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 4:41 PTG

Alah! nampak pun tk luak..yg dah rasa ye Datuk K laki nya.Ah ha!!

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 4:52 PTG

BUKAN BRALAH KAK SOM, TU KAN BAJU LAPIS DALAM.. TAK DE APA LAH.



_ TONAH TAIK LALAT _

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 4:53 PTG

makin seksi lh siti ne~~~

>>neetz<<

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 7:31 PTG

yg tgk pon berdosa gak

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 7:42 PTG

Ini datok K yg rosakkan dia.. standard ala mak datin...

rotibusuk 1 Oktober 2009 8:19 PTG

ala..siti x pasan tuh..

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 8:58 PTG

klu hajah xpakai dh bju nipis2 ni..abis cite.
dtk k kan dia yg punya..tu yg jd cm tu.huhu

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 11:51 PTG

ALAH BUKAN BRALAH TU KAN BAJU LAPIS DALAM.. TAK DE APA LAH.ORG LAEN YG G HAJI PAKAI LG SEKSI K0RANG XK0MEN PN...ASL SKE SGT MNGTA KAT CT???KECIAN KAT CT 0R K0RANG JELES TGK CT BAHAGIE???
PAPE PN KTE0RG STILL S0K0NG CT!!!!!!

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 12:51 PG

ntah laa..bra ngan baju alas dlm pun tak kenal ker...kesian betul laa sapa punya posting ni...tp apa2 pun...tetek dia agak besar skarang...

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 7:35 PG

Nak cari ksalahan org bkn main..
Cermin aa dri sndiri dulu..
Mane ade org perfect..

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 9:09 PG

bkn bra la 2..korang ni mmg buta la..kalo dia nyanyi korg suka sgt ja kn tp bila ada ksilapan ckit trusla korg bising cm ayam betelur..pa la...gila..korg lg mgkn dedah cni dedah sna..stakat 2 pn cm pa da..

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 9:53 PG

ala nampak bra ja bkn yg isi dlm pun...kalau buka bra pun bknnya terliur pun...dh layu mcm nenek.

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 10:19 PG

biasa la bila buah dada dah makin besar.... nampak la sisi kemontokan dia... tu jasa datuk k la tu bg besar..he..he... stim tgk siti,,

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 12:30 PTG

mmg la bkn branye yg nmpk,tp bile dh pkai bju jrang2 tue,kn kt pasarn skrng nie de jual bju t-shirt utk pakaian nipis.bli la yg itu,ini pakai singlet.klu yg xb'tdung 2 lantak la..

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 1:07 PTG

...suruh ct beli inner ler...blambak oang jual...x sampai 15 inggit pun..mcm kaler ada...
x kan x tau kot..

-MISS BAD

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 1:13 PTG

ala..biase la..artis kn..sopan cmne pn,pasti nk seksi..

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 2:49 PTG

nasib nampak stok sipi2 jer,pasni leh lah kak siti show2 kan kat kita org, pakai baju yg jarang lagi dari yg ini ye.ye kak siti ye!

bukan ke siti duta Jaya Jusco, jusco kan ada mcm2 brand,amik jer,sponser maaa..
pengalaman semasa terserempak kat jusco taman maluri mengingatkan ku kembali siti nurhaliza tgh pilih2 pakaian dlm tetiba peminat serbu nakkan autograf.masa tuh lom kawin ngan Datuk K lagi..yg ada si poyo bodigat siti,abgnya..dok usha jer dari tepi, mcm marah kat peminat yg dtg kat siti..memang poyor abis dia masa tuh..anyway siti memberi kerjasama sain gak autogrft kat atas longgokan seluar dlm wanita.takkan ku luperkan gerak geri siti..termalu ala peminat serbu dia kat bahagian seluar dan baju dlm wanita..kwang3

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 3:15 PTG

mcmana agak nya si CT ni klau pakai G-String ek?? Tk dpt dibyg kan..Wow pasti kalah si Kris Dayanti tu mcmana dia melayan ex-laki dia dulu dgn stokin jarang2,aaaawwwww!! Baru nampak bra dah kecoh,huhuhuhu :)

- MINAH GELI2 HATI-

Tanpa Nama 2 Oktober 2009 10:07 PTG

ala.. biasa la tu,, artis..

Tanpa Nama 3 Oktober 2009 12:38 PTG

hmm...bukan nak backing sesaper..tapi normal lah tu kan...kenaper tak komen waheeda tu...walau pun tutup litup...tapi semua jubah2 dia ikut body....siti ni pun macam org lain jugak..biarlah dia dengan aman nya....satu lagi yang ader gambar dia berpeluh tu..korang semua tak berpeluh ker?

Tanpa Nama 3 Oktober 2009 2:46 PTG

mluat ak ngan ct ni,,lagu ntah besh aper,,asyik nk pengaruh yg x baik,,,,nk pkai tdung 2 pkai la elok2,skg brni dh pkai bju nipis coz nk g tau dia makin montok 2,,alaa x heran ngan jasa datuk k,,

Tanpa Nama 3 Oktober 2009 3:25 PTG

suka dy la. korg ada prob ke ?

Tanpa Nama 5 Oktober 2009 1:03 PTG

dasar manusia x puas hati ek korang sume. ade je yg tak kene. diri sendiri penah tgok? betolkan diri dlu la sblom komen org lain. BLAH!

Tanpa Nama 5 Oktober 2009 1:06 PTG

betul2......

Tanpa Nama 5 Oktober 2009 3:18 PTG

Bukan soal tk puas hati lah!!!. bila org tegur, ambil teguran itu sebagai sesuatu teguran yg membina agar diri lebih d hormati.
Cantik itu bukan hanya pd raut muka ATAU SEXY BENTUK BADAN tp TERLETAK PADA AKHLAK......

ADA FAHAM??????
ISH ISH ISH

Fernando Torres 7 Oktober 2009 10:15 PTG

Baginda s.a.w. menjawab: "Pada malam aku diisrak hingga ke langit, di
sana aku melihat perempuan dalam keadaan amat dahsyat. Dengan sebab
itu aku menangis mengenangkan azab yang diterima mereka."
Ali bertanya: "Apakah yang ayahanda lihat di sana?" Rasulullah s.a.w.
menjawab: "Aku lihat ada perempuan digantung rambutnya, otak kepalanya
menggelegak. Aku lihat perempuan digantung lidahnya, tangannya diikat
ke belakang dan timah cair dicurah ke dalam halkumnya (tekak).
Rasulullah s.a.w. menjawab: "Fatimah, adapun perempuan tergantung
rambutnya itu adalah perempuan yang tidak menutup rambut daripada
bukan muhrimnya. Perempuan tergantung lidahnya ialah perempuan yang
menggunakan lidahnya untuk memaki dan menyakiti hati suaminya.

Tanpa Nama 31 Mac 2010 8:52 PG

TAK BAIK MENGATA2 ORG...DIRI KITA TAK TAHU LAGI MCM MN NANTI...MUNGKIN ITU CAMISOLE DIA KE, YG MCM SINGLET TU...KALAU BETUL PUN BRA DIA, MUNGKIN DIA TAK PERASAN KE...TAPI SUAMI DIA TAK KISAH PUN, YG KORANG KISAH APSAL....KALAU SUAMI DIA RASA TAK SESUAI, MESTI SUAMI DIA TAK BG PAKAI BAJU TU.

Tanpa Nama 6 April 2010 3:14 PTG

alaa.. x pe la... bru pmulaan kan..

Tanpa Nama 6 Julai 2010 8:58 PG

ct pun dh confuse nk tutup yg man, kpl ke dada ke..last2 dua2 tebuka gak

Tanpa Nama 18 Julai 2010 12:32 PTG

pasal TALI BRA pun mahu KOMEN ker.... KALAU TAHI PUN MAHU KOMEN JUGAK....APA lahhh kamu nee

Tanpa Nama 27 Julai 2010 11:40 PG

hahahaa.. ape la korg ni.. biar aku bgtau sket. pakaian siti yg ni mmg x senonoh.. tp yg ngata lebih² tu pun sama je x senonoh. x senonoh siti pd pakaian.. x senonoh org yg ngata tu pd mulut. sama je siti dpt dosa, org yg ngumpat pun dpt dosa jugak.. hahahhaaa..

Tanpa Nama 28 November 2010 1:39 PG

siti kerap pakai singlet dalam..siti xla seksi mana..dia amalkan pakai singlet dalam selalu

Tanpa Nama 15 Januari 2013 11:20 PTG

pakailah tali yg transparent tu..bodo..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..