Wardina Safiyah Berpakaian Renang

Pada: Ahad, 6 September 2009
Walaupun Wardina Safiyah sudah berkahwin dengan Ikhwan (suami), dan dikurniakan beberapa orang cahaya mata, namun Wardina Safiyah juga mahu kebebasan, kebebasan yang diinginkan adalah mahu mandi di dalam kolam. Dan ini terbukti apabila Wardina Safiyah mandi di kolam dengan berpakaian renang. Fuh tak disangka juga Wardina Safiyah nie, seksi ke tak, anda tengok lah sendiri.

Tag : , , ,

24 Komen

Tanpa Nama 6 September 2009 10:03 PG

Nasib baik tak nampak. Terpelihara maruah wardina. Huhu.

-Aku-

Tanpa Nama 6 September 2009 11:31 PG

huiiii..seksinye.........ape da..title wat gempak jek.huhh

-KAKIKUKAKU-

Tanpa Nama 6 September 2009 11:42 PG

pakaian renang utk muslimah le tuuu.... bagus la ada produk cam ni skg.

Tanpa Nama 6 September 2009 12:13 PTG

Okay la tu... masih bertudung... tak seksi pun..

Tanpa Nama 6 September 2009 12:39 PTG

ape seksinya???

Tanpa Nama 6 September 2009 1:15 PTG

satu je ke gambarnya, x cukup la.
wardina cukup sopan....

Tanpa Nama 6 September 2009 1:23 PTG

kalau berkemban, baru seksi....

Tanpa Nama 6 September 2009 1:50 PTG

bkn nye seksi pun...dia pki pakaian renang untuk muslimah nye....bkn bikini la..

Tanpa Nama 6 September 2009 3:28 PTG

apa ke sengal ... kan bertutup semua tu... apa paham ke tak maksud seksi... hakhak

Tanpa Nama 7 September 2009 1:09 PG

ntah...nampak muko jer..seksi apa...mcm takde beza pun dok dalam air ngan kat atas darat

Tanpa Nama 7 September 2009 3:12 PG

mana ada seksi!

Tanpa Nama 7 September 2009 8:00 PG

baju renang tu utk yg muslimah punya bkn yg utk pmpn seksi..sesuai lah tu & mana ada seksi nya.Tk akn pmpn yg muslimah pun tk bleh nk g swimming kot kena dok pat umah je diam2..

leez90 7 September 2009 9:25 PG

seksi ape ?

Tanpa Nama 7 September 2009 12:33 PTG

eleh biarlah dier nak pakai aper pun. yg pasti dier tau batas dier. yg nak sebok2 d jadikan bualan apasal.

Tanpa Nama 7 September 2009 1:06 PTG

bodoh korg ni.. asyk pk seksi 2 kna tunjuk aurat
xsemestinyala.. B.O.D.O

Tanpa Nama 7 September 2009 2:34 PTG

kje nk mburuk kn org je..pe kess???

Tanpa Nama 7 September 2009 6:03 PTG

tgk cam ketat je baju dia.. tak muslimah langsung.. kami polis akidah membantah! huahuahuah

FEEZ 7 September 2009 9:50 PTG

ok la! suka tengok wardina ni..cute mom..
cam aku!! ngeh3x

Tanpa Nama 8 September 2009 6:40 PTG

mne gmabarnya.....

Tanpa Nama 8 September 2009 6:41 PTG

sesangat sopan....takder yang seksi pon anak die kot...

Tanpa Nama 9 September 2009 11:01 PG

kalau tak pakai lagi seksi...

abu// 9 September 2009 12:19 PTG

stakat nak fitnah d bulan ramadhan ney x bek laa...
wat kurang pahla jerk..
jgan jaga tepi kain owg..

Tanpa Nama 4 Mei 2010 9:24 PG

kalau bogel lagi cun

Tanpa Nama 21 April 2011 10:59 PG

apa yang seksinya... x baik la.. ok je... tu pemakaian utk muslimah yg nk swinming...huh!!

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..