Keluarga Amy Mastura

Pada: Sabtu, 26 September 2009
Pelakon dan juga penyanyi cantik manis, Amy Mastura semamngnya sudah diakui berkahwin dengan seorang jejaka yang dikehendakinya. Rupa paras suami Amy ni bukanlah sekacak yang disangka juga pun, namun telah menjadi rahsia Amy dalam memilih bakal suaminya. Keluarga Amy jarang digembar gemburkan dalam mana-mana media, lebih-lebih lagi anak-anaknya yang kedua-duanya perempuan. Kali ini kita boleh lihat dengan jelas siapa disebalik orang belakang Amy Mastura.

Tag : , , ,

6 Komen

Tanpa Nama 26 September 2009 7:12 PTG

Suka tengok arrrr..very happy family...


*PAKAR JILAT*

Tanpa Nama 27 September 2009 12:24 PTG

Kacak pe husband die. Tinggi. My taste. Lol! :D

-Aku-

Tanpa Nama 27 September 2009 9:46 PTG

siapa kata suami Amy tak kacak........kacak lah..bertuah amy....mempunyai keluarga bahagia...smoga berpanjangan........

Tanpa Nama 28 September 2009 5:05 PTG

suami amy ensem lah..tinggi...my taste

Tanpa Nama 28 September 2009 5:25 PTG

Iye2 betul skarng lah khawin si Amy...jadi tak usah lagi slaturahmi kelamin dimane-mane.

Tanpa Nama 29 September 2009 8:58 PG

bagus lah mcm Amy nih,hal r.tgga tk digembar gembur kan & yg penting sentiasa bahagia,aman dan harmoni..jgn jd mcm sesetengah artis tu berkepit 24 jam,tau2 bila dah dpt berita trus meletop dah bercerai..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..