Home » , , , » Ahmad Fedtri [MHI TV3] Syok Sendiri

Ahmad Fedtri [MHI TV3] Syok Sendiri

Pada: Jumaat, 21 Ogos 2009 Maaf la yea encik Ahmad Fedtri Yahya, saya bukak benang ni sbb telinga dah sebel sangat dah, ni nak bgtau kat sini, ahmad fetri ni dah jadi penerbit MHI tv3, kalau tak dia, ally iskandar kekadang, kalau si ahmad fetri ni punya turn, dia akan sentiasa putarkan lagu2 ciptaan dia - lagu aiman si budak akademi nasyid tu dan lagu nora, adoii laa.. dia ni nasib baik la bkn penerbit radio,agaknya kalau dia penerbit radio sekaligus pencipta lagu, rasanya semua lagu2 dia akan di putarkan setiap masa kot..

Bukan aku nak jeles, tp telinga dah sengal,mata dah buhsan,hampir setiap hari, tolong lah okeyh! lagu2 org lain byk lagi yg bagus2 kalau bertemakan palestine, kemerdekaan, takkan setiap waktu masa hari encik fetri nak putarkan lagu2 ciptaan sendiri @ artis kegemaran sendiri? owhh.. pls sedarlah! -Peminat

banner

Tag : , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih