Gambar Kak Pah ke nie?

Pada: Isnin, 22 Jun 2009
Kenal Biduanita Negara, Datuk Sharifah Aini Syed Jaafar atau nama glamorr nya Kak Pah yang menjangkau usia 50-an. Mesti kenal punya lah. Penulis ada belek2 dalam Bharian kalau tidak silap sisipan kelmarin, tak sangka melihat bentuk badan Kak Pah yang ntah susah mahu digambarkan oleh penulis macam very scary oO. Nak kata patung tak juga, nak kata Kak Pah memang itu dia, manakan tidak, sisipan itu menceritakkan mengenai kediaman rasminya. Korang tengoklah gambar ni dulu.

Tag : ,

27 Komen

Tanpa Nama 22 Jun 2009 10:22 PG

ah ah laaaa admin izyan.com..Mcm seram tengok si Kak Pah ni,mcm SUKETI pun ada dlm Sundelbolong lakonan Suzana..ntah2 bkn muka je tk dia botox & badan pun dia botox agak nya,dad y nampak kembang semcm jerrrr..

Tanpa Nama 22 Jun 2009 10:30 PG

Isn't she declared bankrupt some time ago? Wah, kalau gitu, file bankruptcy and live happily ever after.

Tanpa Nama 22 Jun 2009 12:12 PTG

hiss..aku pon seram gak tengok minah ni

Tanpa Nama 22 Jun 2009 12:53 PTG

seramnya! nape cm dasat je tgk badan dia ni? rasanya dia ni xde la cmni dlu...

Tanpa Nama 22 Jun 2009 2:28 PTG

Ni ler padahnya klu manusia tu sentiasa mau d pandang seksi ...ya Rabbi

Tanpa Nama 22 Jun 2009 2:33 PTG

Kak pah sdh2 la tu nak seksikan badan..jng ler nak tiru Elizabeth Tailor pulak..kita ni org Islam..hukum alam mesti kena terima

Tanpa Nama 22 Jun 2009 4:39 PTG

umangai. sgt kaye lah beliau ni.. rambut sme plak dgn rosmah pak najib. huhuhu..
dada yg tak tahan tu kembong giler huhuhu.. dahsyat btol..

Tanpa Nama 22 Jun 2009 4:54 PTG

Badan lg besau dari kepala..

Penulis 22 Jun 2009 4:59 PTG

yer ler bdan lagi besar dr kpla, nnt kpla besar, mcm alien pula. huhu..

Tanpa Nama 22 Jun 2009 8:27 PTG

bibir pon da tebal semacam. walhal yg orinyer nipis jek. pelik la kak pah nih sekarang. anak bajo kat tanah suci sane padehal.

Ms Pearl 22 Jun 2009 10:17 PTG

Tak minat kak pah ni
tapi kalau nak ngumpat fizikal dia itu dan ini tak berani ar
lagipun ciptaan tuhan tu...
tak cantik di mata kita cantik di mata orang lain
lantak la ...janji dia bahagia....

Tanpa Nama 22 Jun 2009 11:22 PTG

kak pah ni dah nak masuk alam nyanyuk kot.. rase mude remaje jee..

Tanpa Nama 23 Jun 2009 8:19 PG

mak oiiiii.....itu dada ke buah tembikai..dasyat tul la kak pah nie..nak kate ade laki,dia single mother..nak wat pe dada mcm 2...nak tunjuk kat sape yek??heran2...aku rase die nak tgk ibu jari kaki sendiri pun pyh..terhalang dek dada nyer yg mantop itu

Tanpa Nama 23 Jun 2009 8:46 PG

dah tua2 tu buat2 lah bertobat & jgn perasan jambu mase muda.So apa crita kes dia yg fitnah Ct Nurhaliza tu eh,kes dia yg kata kena pukul tu pun apa hal,senyap je sampai skrg tk dengar cerita dan keputusan mhkmh.Ntah2 dia ni memang suka buat crita tk fitnah org tk habis2 bab dah tk laku sngt populariti tu dah tk mcm dulu so dok umah tkde buat benda lain lah dok fitnah je...yg terbaru dia fitnah si Komposer S.Atan la pulak,lepas ni ntah sapa yg jd mangsa kak Pah nie eh!!

Tanpa Nama 23 Jun 2009 10:26 PG

eeeeiihh tak tau laa aku..awat besar sgt breast dia tu..isk..malu aaar aku sbg pompuan tgk..bukannyaa cantek pownn..isk2..

kisahsensasi 23 Jun 2009 10:36 PG

uuuiii.... memang kak pah hidup dalam kemewahan.... sebagai selebriti pastinya kak pah nak sentiasa maintain kan kejelitaan...

Tanpa Nama 23 Jun 2009 12:22 PTG

AKU RS BADAN DIE DAH MAKIN BERISI KOT SBB TU NMPAK CM KEMBUNG JE. BKN KEMBUNG TP SIHAT. TANG DADA TUH, DIE PAKAI BRA YG SPAN TEBAL SEINCI KOT. SBB TU NMPAK CM 'BERAT' JE.

TERIGT KAT PAK UDA DLM PI MAI PI MAI TANG TU
"DULU BUAH KURMA, SKRG BUAH KELAPA"

Tanpa Nama 24 Jun 2009 9:44 PG

org kaya mesti king size

Tanpa Nama 24 Jun 2009 12:29 PTG

nie 1 spesies ngn azwan ali tp fitnah dia ala2 sopan skt jee

Tanpa Nama 25 Jun 2009 7:24 PG

Org kaya semua nak besarr.. ini bukan anugerah dari Allah tapi..bab nak mainten semua kena renovet cocok tang sana.. cocok tang sini..tak terima hakikat dah tua gayut tak sedar diri..Kak pah kalau ko pakai tudung tentu ko nampak lawa dan ayu terserlah wajah keibuan mu..jangan ler dok tiru Elizebth Tailor tuu..seramm..ingatt..kita ni semua akan mati

Tanpa Nama 27 Jun 2009 10:35 PTG

bustynye kak pah...geram aku tgk tang breast tu..
banyak air..sedut kang..ish

ibumanja 28 Jun 2009 1:14 PG

hak3 lawak tol la komen korang ni. aku doakan k.pah bahagia dunia dan akhirat.

Tanpa Nama 13 Ogos 2009 2:35 PTG

mak..!! datok !!!! tetek ke ape tu??? aku tengok mcm gergasi pon ada..kalau jadi mak aku...eshh!!! aku x mengaku mak la.....buatmaluje...sanggup berabis duit nak buat tetek...ntah-ntah ada toyol dalam tu kot????...insaf la....

nizam 13 Ogos 2009 2:37 PTG

mak..!! datok !!!! tetek ke ape tu??? aku tengok mcm gergasi pon ada..kalau jadi mak aku...eshh!!! aku x mengaku mak la.....buatmaluje...sanggup berabis duit nak buat tetek...ntah-ntah ada toyol dalam tu kot????...insaf la....

Tanpa Nama 1 Oktober 2009 10:11 PG

buah dada besar tadak orang nak nikmati buat apa

Tanpa Nama 14 Oktober 2009 8:34 PTG

kak pah asl bsr sgt bnde 2...
dh tue nk mmpos pon x sdr ke?
bkn buah tmbikai jer....kalah raja buah...

sportcrazy 14 Februari 2011 2:24 PTG

Betul lah mak janda sorang ni!!! Tapi kalau bercakap bukan main lagi. Nama ALLAH tak lekang dari bibir dia macam org lain tak takut ALLAH. Buat amal jariah pun macam dia sorang je yg buat. Dia kata bab botox tu hal dia dgn ALLAH. Tapi kalau buat sesuatu yg mencacatkan muka kita dan buat peminat menyampah nak tengok lebih baik jangan buat. Dulu aku memang hafal semua lagu dia sejak dari Seri Dewi Malam tapi sekarang meluat tengok bibir dia yang macam bibir.... Sebab dia buat macam tu ramai yg berdosa sbb kutuk dia...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..