Gambar Anak Angkat Ogy

Pada: Selasa, 23 Jun 2009
Comel nya anak angkat Ogy, nama dia penulis tidak tahu, tapi Kak Ogy panggil anak comel itu, Cik Minah. Amboi2, dah ada gelaran Cik lagi tue diberikan Kak Ogy. Memang so happy Ogy bila bersama Cik Minah. Ini baru anak angkat, belum lagi anak betul2. Hehe. Jom lihat anak angkat Ogy yang comel lote nie.

Tag : ,

9 Komen

Tanpa Nama 23 Jun 2009 1:41 PTG

Ah ah la comel anak angkat kak ogy,bagus lah kak ogy tk kesunyian atleast dah ada anak ni walau pun anak angkat dpt juga hilang kan boring kak ogy dan bleh buat kawan.Mudah-mudahan bertambah murah rezki kak ogy & berkat lah hidup kak ogy dgn si cik minah comel lote tu...

Tanpa Nama 23 Jun 2009 7:31 PTG

nama dia Aminah kalau tak silap saya...

Tanpa Nama 23 Jun 2009 9:06 PTG

harap2 anak dia nie x lupe diri bile dah besar nanti :)

mahasistua 23 Jun 2009 10:42 PTG

Nama anak angkat Ogy ialah Nur Aminah Aishah Abdullah yang bermaksud "Cahaya Yang Amanah Hidup Bahagia". Umurnya setahun 6 bulan. Semoga Ogy bahagia.

Tanpa Nama 23 Jun 2009 11:35 PTG

comelnye.....

Obefiend 25 Jun 2009 9:41 PG

too cute.. adorable kiddo

kisahsensasi 26 Jun 2009 10:44 PG

bela anak2x nie pun boleh dijadikan suatu bentuk terapi minda gak...

Tanpa Nama 12 Julai 2009 4:07 PTG

bagusnye.. anak angkat perempuan.. xperlu runsing status haram halal..

Tanpa Nama 27 September 2009 1:20 PTG

comelnyer ank angkat auntie,moga-moga sihat selalu.

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..