Gambar Linda Onn Yang Berani Mendedahkan Dada

Pada: Sabtu, 2 Mei 2009
Linda Onn sekarang sudah berani nak gayakan pemakaian seksi. Yang terbaru dia sudah berani nak mendedahkan dadanya secara terbuka dalam peragaan pra-fesyennya. Namun tidaklah seksi yang melampau-lampau, namun boleh menguggat saham lelaki bila melihatnya.



Tag : ,

13 Komen

Tanpa Nama 2 Mei 2009 12:53 PTG

gambar kecik macam ni pun nak tayang.. buang masa betul

Admin izyan.com 2 Mei 2009 1:03 PTG

bodoh pisang juga u nie. 'klik untuk besarkan' tak terbaca ker or u xg skolah? =))

Tanpa Nama 2 Mei 2009 8:06 PTG

btl 2 izyan=))

GambarHehe 2 Mei 2009 9:57 PTG

Jadi la tu.. haha.. :))

KomenEbook 3 Mei 2009 2:25 PG

masa untuk mencari pasangan hidup sudah sampai :-D

Tanpa Nama 4 Mei 2009 1:08 PG

dulu malu sangat nk pakai pakaian2 seksi.., ingat tak mase die nk jadik pengacara awards ape ntah dulu.... skunk dah berani plak dedah2.. haiiihh...

Tanpa Nama 4 Mei 2009 8:57 PTG

tergugat saham lelaki?? kenapa ianya tidak berlaku kepada saya bila melihat gambars tersebut..

Tanpa Nama 6 Mei 2009 9:48 PG

alaaa..biase ler tuh...aku penah tgk linda pakai singlet...xde masalah pun....isk

Tanpa Nama 22 Jun 2009 11:57 PG

tak seksi pon..tulang ada ler..eh3x

Tanpa Nama 4 Julai 2009 10:58 PTG

badan keping mcm ni pakai ape pun x nampak seksi..

Tanpa Nama 24 Julai 2009 10:56 PTG

longkang pun takda! dia kalo x mekap muka teruk! bgs lah x jadi dgn fahrin hensem

Tanpa Nama 14 Ogos 2009 11:55 PTG

alahai sup tulang jer aku tgk...

Tanpa Nama 26 Ogos 2009 11:23 PG

ape yg die nk tayangkan????x de pape pon...flat jer.....

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..