Keayuan Isteri Anak Sultan Kelantan

Pada: Rabu, 22 April 2009
Manohara Odelia Pinot seorang model terkenal di Indonesia yang juga merupakan isteri kepada Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry. Dia berkahwin dengan Tengku seusia 16 tahun lagi dan sekarang usianya 17 tahun lebih.

Manakan anak Diraja tidak terpikat dengannya, tubuh bodynya sahaja sudah menjadi 'magnet' ditambah pula dengan keayuannya yang semulajadi. Namun dengar-dengar dia telah didera oleh Tengku oleh akhbar terkemuka di Indonesia. Namun bagi penulis, itu perkara biasa dalam rumahtangga, jadi tahu buat, tanggung sendiri kesannya. hikhik.



*klik gambar untuk besarkan

Tag : , ,

14 Komen

Tanpa Nama 22 April 2009 11:08 PG

Alah muka biasa je lah n ada yg lebih lawa drp yg ni mcm Julita Aishah dgn si Zara lg ayu..

Tanpa Nama 22 April 2009 5:26 PTG

Ayu la jugak, nak dibandingkan dgn muka aku nie ha

sRiPOeRNaMa 22 April 2009 10:45 PTG

terbaru dengar cerita dia kena culik time pergi mekah bt umrah plaks dah..tpi yg culik tu bkn org lain,laki dia sendiri jugak..mm,ntahlaa~wallahua'lam

Tanpa Nama 23 April 2009 2:07 PTG

apa bondo nie? tarak lawa pun..lawa lagi nenek aku dah! pasal raja-raja nie aku tak main dan tak nak amik tahu! bukan adik beradik aku...pasai aku miskin pun bukan diaorang tolong aku. oleh itu piiiiiiraahhhhhhhhh belah lah! aku tak kisah dan tak nak nyebuk pasai korang! buang masa aje! Ptuuiiiiiiiii!

Tanpa Nama 24 April 2009 1:22 PG

Biase je lah, cantik lagi siti nurhaliza.

Tanpa Nama 24 April 2009 8:45 PG

Klau tknk ambek tau hal org apa semua yg hang dok write the komen tu juga wat apa???

Tanpa Nama 24 April 2009 9:09 PTG

x lawa pun???lawa lg rozita cik wan...wahahahaha biase jer muka dia..body pun x lawa..mcm gempal jer

Tanpa Nama 8 Julai 2009 1:11 PTG

comel la... style berpakaian dia cm CT nurhaliza pn ada. Aku agak la kn org berisi mmg masuk ngn style cmni. hehehe

Tanpa Nama 8 Julai 2009 1:39 PTG

muka dia mcm pinot

Tanpa Nama 8 Julai 2009 3:01 PTG

Apa si dia nie kasi komen,dah tentu2 memang Manohara Odelia Pinot so apa yg skp muka dia mcm Pinot..blur la:) lol

Tanpa Nama 23 Julai 2009 8:04 PG

wow, kahwin in sweet 16? cam datin azreen, i like. but... (ade butnye) kenape berlakunye gossip yg x best ni? di mana salahnye?

mizul 19 September 2009 6:23 PTG

“He (God) it is Who did create you from a single soul and therefore did create his mate,that he might dwell with her (in love)”

“The creator of heavens and earth: He has made for you pairs from among yourself”

”So their Lord accepted their prayers (saying): I will not suffer to be lost the work of any of you whether male or female”


“And God has given you mates of your own nature and has given from your mates,children and grandchids and has made provisions of good things for you”


The love besome love.
The life , must a love bersome life.
Non love, we danger to self life.
do not for- nicate a love to life.
marry man that be love to life.
importent, a we must among love.
you not for-nicate with man, love.
it matter, love to besome life.
not for-nicate with man, to a life.
happy to life a we not for-nicate.
the evil a life truly a for-nicate.
not evil a life non a for-nicate.
we besome must non a for-nicate

Tanpa Nama 23 Disember 2009 9:54 PTG

cakap kena dera
tp happy jer nampak ambil ambar
memang sah penipu lar minah ni

Tanpa Nama 30 Disember 2009 4:03 PTG

terima seadanya pemberian yang telah ditetapkan sejak dari azali lagi oleh penciptanya kita tidak layak mempertikaikan pasal kita ini serba baru dan serba kekurangan hanya yang maha esa sahaja yang perfect. Insaflah wahai manusia

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..