Rozie Othman Bertudung Tapi Pakai Baju

Pada: Isnin, 23 Mac 2009
Rozie Othman sememangnya seorang pelakon veteran yangs serba boleh. Selalu memegang watak yang jahat dan juga bersifat keibuan. Namun terkejut penulis apabila tanpa sedari baju yang dipakai Rozie Othman ketika majlis pelancaran Drama Cinta Untuk Ain di Sri Pentas bulan lepas, rupa-rupanya menembusi badannya sehinggakan menampakkan colinya. Tak tahu lah kalau Rozie tak perasan dengan pemakaiannya sedemikian, iyalahkan camera digital zaman sekarang makin canggih, flash yang dikeluarkan mengalahkan lampu di rumah-rumah kampung dan bandar jadi kita sendiri pun tak sedar walaupun baju berkenaan tidak seperti yang bakal terjadi kelak.

Tag : ,

1 Komen:

Mus 25 Mac 2009 10:47 PTG

nak pakai baju tu.. tengok2 jugak... jgn main sedap pakai jer...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..